De Wolvenkamer

In de nachten komen de wolven stiekem bij elkaar in een aparte kamer in de herberg. Ook overdag kunnen ze fluisterend met elkaar overleggen. Hier is het waar dat gebeurt.
Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Wouter »

Renate schreef:
22 jun 2020, 18:57
Ik heb toch nog maar weer wat gepost, kon het niet laten...maar ik ga er vanuit dat het nu bijna afgelopen is voor mij.
Fijn dat je dat met een glimlach deed :)
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Renate »

Ah ja, ik zie er ook wel de humor van in. Zo'n Sander vergissing zou ik zelfs als ziener nog wel kunnen maken. :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Renate »

En dan te bedenken dat er ergens gesuggereerd werd dat ik niks in het forum postte omdat we zo druk in het hol aan het overleggen waren...ook hier is het erg stilletjes!

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: De Wolvenkamer

Bericht door NynkeB »

Zal ik dan maar even geluid voor je maken Renate? ;-)

Ik durf niet veel posts meer te maken, ik heb het idee dat ik direct door de mand val... hahah
Maar eerlijk Renate, ik had er eerst geen vertrouwen meer in, echter lijkt het langzaam maar zeker alsof je nog een kansje krijgt.... :twisted:

En even voor de goede orde; ik ben géén lone wolf! Als dat het geval was geweest had ik Jorn nog wel even onder de bus gegooid ;-)

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: De Wolvenkamer

Bericht door NynkeB »

Misschien moeten we toch maar meer overleggen, ik snap dat dat niet heel gemakkelijk gaat op deze manier, maar toch. Een beetje tactiek kan helemaal geen kwaad...
Over de afslachting van morgen, wie hebben jullie op het oog?

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Renate »

De enigen op wie ik met goed fatsoen kan stemmen zijn Bert en Sander.
Alhoewel ik best op iemand anders kan stemmen als dat beter uitkomt. Op wie wil jij gaan stemmen?

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: De Wolvenkamer

Bericht door NynkeB »

Ja, echt oprecht geen idee. Het liefste zou ik de aanval op Wessel weer opengooien, maar gezien mijn positie is dat niet heel handig. Met een beetje geluk praat Hugo zich nog klem, maar dat zie ik niet in zo grote mate gebeuren dat hij er daardoor (voor nu) uit zou kunnen vliegen.

@Jorn, hoe sta jij erin?

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Renate »

Overigens is het wel duidelijk dat Edy de ziener is he? En Bert, mij en Djamilla gezien heeft. Ben bang dat een eventuele bodyguard dat ook wel in de gaten zal hebben. Zal lastig worden de volgende nacht!

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Jorn »

ja oei gaat idd lastig worden, maar ja we hadden initieel misschien toch voor Edy moeten gaan ipv matthijs. Sorry voor mijn afwezigheid ben er weer. moet zeggen dat dit spel atm ook meer van me vraagt dan ik makkelijk kan opbrengen. :p
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: De Wolvenkamer

Bericht door NynkeB »

Sorry Renate, ik had niet het idee dat ik mijn stem nog op een ander kon richten... ik vrees het ergste voor je :-(
Hopelijk heb je toch nog een beetje van het spel kunnen genieten :cry:

Plaats reactie

Terug naar “De wolvenkamer”