De Wolvenkamer

In de nachten komen de wolven stiekem bij elkaar in een aparte kamer in de herberg. Ook overdag kunnen ze fluisterend met elkaar overleggen. Hier is het waar dat gebeurt.
Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: De Wolvenkamer

Bericht door NynkeB »

Ik denk dat ik deze ronde niet veel kansen heb om te overleven... Edy en Djamila zitten best zwaar op mij, en daar is o.a. Kayan ook bij gekomen... in ieder geval, stel ik zou komen te overleiden; mogen er die avond twee burgers uit. Misschien moet ik het dan maar doen met die wraak actie... 8-|

De spelers die nog meedoen/ mogelijke prooi; Sander, Lola, Wessel, Willemijn, Edy, Hugo, Kayan, Bert, Mariska, Djamila, Bas en Janneke (+ik ben een optie)
Waarvan ik verwacht dat Kayan/Edy óf Djamila berschermd zal worden. Djamila heb ik hier ook als optie tussen staan, ze in (nog) niet het 'grootste' gevaar/de speler die de meeste druk achterlaat, dat is naar mijn mening Edy op dit moment. Maar goed, dat beseft de beschermer natuurlijk ook, en die zal er wel vanuit gaan dat wij ook twijfelen of wel Edy wel of niet zouden moeten afslachten. Maakt het daarmee dat de beschermer ervan uitgaat dat we Edy niet 'aan durven' en daarom bijvb Djamila in bescherming neemt, of...?

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Wouter »

Ik hoop dat jullie iig niet de deadline vergeten
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: De Wolvenkamer

Bericht door NynkeB »

@Wouter, zeker niet! ;-)

@Jorn, anders mikken we toch gewoon op een mogelijk stelletje? Ik heb wel een aantal keer langs zien komen dat iemand het verband tussen mensen lag d.m.v. het zijn van een stelletje, moeten we misschien even naar kijken.
Ik zou Sander er nog niet uitmikken, hopelijk krijgt hij het ook nog heet onder zijn voeten, maar ik weet niet hoe jij daarin staat..?

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Jorn »

Nee inderdaad, ik denk dat Hugo/bert ook een bepaalde connectie hebben, evt het stelletje?

Maar ja ik denk toch het liefste Edy of Kayan proberen.. maar durf die knoop niet zo 100% door te hakken. Edy moét er gewoon zo snel mogelijk uit, maar misschien hoopt de lijfwacht erop dat we verwachten dat Edy beschermt is en beschermt om die reden een ander?
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: De Wolvenkamer

Bericht door NynkeB »

Nou ja, op het moment dat Edy eruit ligt, weet nog wel iedereen wat zij vond. Sinds er veel vertrouwen bij hij ligt, denk ik dat ze naar haar verdenkingen opleven. Dus hoeveel zin heeft het werkelijk haar eruit te halen, als er zo’n groot risico tegenover staat?

Ik vertrouw je compleet, kom maar met een voorstel, of draai een keer aan t rad van fortuin. We gaan niet zeker kunnen zijn van ons slachtoffer, dus dan maar een beetje geluk in het lot...?

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: De Wolvenkamer

Bericht door NynkeB »

Jorn, we moeten zo wel echt ff stemmen!

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Wouter »

Nog iets meer dan een uur. Stuur hem anders een PB
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: De Wolvenkamer

Bericht door NynkeB »

Ff geleden gedaan, thanks voor de tip!

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: De Wolvenkamer

Bericht door NynkeB »

De voettocht voor Edy eindigt in bloed

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: De Wolvenkamer

Bericht door NynkeB »

Jorn, ik ga ervan uit dat jij Edy het liefste eruit wil hebben.... no idea
Hopelijk kom je nog snel online! Ik kan er ook niet veel meer aan doen..

Plaats reactie

Terug naar “De wolvenkamer”