God's view - spoilers

Je bent gestorven in het spel. Als beloning mag je direct doorvliegen naar de kathedraal van Santiago en daar de komst van de lopers afwachten.
Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: God's view - spoilers

Bericht door Matthijs »

Het ziet er naar uit dat Willemijn ook niet gaat winnen dit spel, want Hugo leeft nog :lol:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: God's view - spoilers

Bericht door Wouter »

Inderdaad. Misschien kan ze nog een anti-hugo actie beginnen, maar vrij kansloos
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: God's view - spoilers

Bericht door Floris1987 »

een veel voorkomend feit
een wolf op dag 1 eruit geeft zoveel info ( mede wolven zulle eigelijk nooit op die wolf stemmen)

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: God's view - spoilers

Bericht door Renate »

Floris1987 schreef:
25 jun 2020, 18:30
nope het is gewoon dat je weet dat 1 buurman goed is.
Waarom denk je dat iedereen elkaar vertrouwt
Dit is toch niet waar? Het Ding weet niet of degene die hij aantikt, goed is.
Volgens mij is het enige voordeel van het ding dat spelers op een gegeven ogenblik zouden kunnen weten wie het is en dat hij dus goed is.
Maar die gevolgtrekking hebben ze hier nog niet gemaakt, toch?

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: God's view - spoilers

Bericht door Sander »

Djamila misschien, want zij vertrouwt Mariska...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: God's view - spoilers

Bericht door Kayan »

Echt geniaal! Ik had nog een kleine vermoeden dat je het ding erin had gestopt, Wouter. Waarom zou je anders aan Hugo vragen om de update van de uw-rollen (en het is een top-rol uiteraard! Ook super leuke verhalen. Jammer dat ik niet naast Mariska zat 😂). Maar geen geliefden :lol:, daar had ik toch wel een beetje moeite mee in mijn overzicht. Haha. Ik kwam er ook maar niet uit.

En hoezo was het niet wederzijds, Matthijs?! Volgens mij heb ik best vaak geroepen dat ik Bas vertrouwde en lekker actief/analytisch vond 😁

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: God's view - spoilers

Bericht door Mariska »

En ik maar tikken en tikken :ghost:

En al die "dingen" die ik zou gaan doen :mrgreen:
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: God's view - spoilers

Bericht door Hugo »

Oh jeetje, ik was dat Ding he-le-maal vergeten XD Gôh, dan wordt het een stuk logischer waarom Mariska goed werd verklaard op basis van haar 5 posts :-P

En dit verklaart Willemijns actie op de laatste dag natuurlijk nog om mij er nog bij te betrekken ^^
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: God's view - spoilers

Bericht door Bert »

Precies, ik wist dat Mariska goed was (en heb dat al vrij snel geuit). Om die reden vroeg ik na nacht 2 aan jou, Hugo, of jij reden had om één van je buren te vertrouwen; in dat geval zou ik weten dat Kayan 'het ding' was. Toen jij die vraag negatief beantwoordde, wist ik, zoals ik al dacht, dat Mariska 'het ding' moest zijn en vertrouwde ik Mariska dus. Verder had ik het idee dat het voor zowel Hugo als Sander als Mariska vrij snel duidelijk had moeten zijn/moest zijn dat ik de Oude Feeks was, aangezien ik Mariska en vervolgens Sander besmette, maar dat heeft ook langer geduurd dan nodig was geloof ik...
Hoe dan ook, de burgers hebben overtuigend gewonnen! Hoera! Wel super typisch dat Edy mij als eerste gecheckt heeft, maar ik snap het helemaal hoor Edy! Ik zie het maar als een compliment! ;-)

Plaats reactie

Terug naar “De shortcut naar Santiago”