God's view - spoilers

Je bent gestorven in het spel. Als beloning mag je direct doorvliegen naar de kathedraal van Santiago en daar de komst van de lopers afwachten.
Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: God's view - spoilers

Bericht door Wouter »

Matthijs schreef:
21 jun 2020, 21:29
Ik wil deze kans grijpen erop te wijzen dat Nynkes rang ook haar rol dit keer is :lol:
Dat was me ook al opgevallen.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: God's view - spoilers

Bericht door Renate »

Hoi! Ik begon in de niet-spoilerhemel te lezen, maar daar heb je - mogelijk per ongeluk - al heel veel spoilers geplaatst Wouter. Wie er door "het ding" zijn aangeraakt, dat Willemijn 2 doelwitten heeft gekozen (dus crimineel is) en dat Edy ziener is...
Misschien dat die posts even moet verplaatsen!

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: God's view - spoilers

Bericht door Wouter »

Ja, ik heb mezelf niet goed aan de regels gehouden. Maar is er iemand die NIET in de spoilers kijkt?
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: God's view - spoilers

Bericht door Wouter »

Bericht van de eerste dag: Poe, Edy geeft zichzelf wel snel al bloot als ziener.
Edy schreef:
14 jun 2020, 21:34
Wat is zeker in het leven Renate, maar ik geef Bert wel een plusje. Ik zie hem als wolf niet Mark, Renate, Edy of Hugo meteen de eerste nacht opeten. Er zijn nog genoeg anderen over die ook als slachtoffer kwalificeerden. En ook genoeg potentiele wolven die ik wel in staat acht om Mark te vermoorden. Maar niet Bert.
Meteen plusjes, en inderdaad in het wolvenhol:
Renate schreef:
14 jun 2020, 21:50
Hmmm...Edy pleit nu zó nadrukkelijk Bert vrij, klinkt ook een beetje zienerachtig.
Hoop dat de burgers even goed nadenken ...
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: God's view - spoilers

Bericht door Wouter »

Maar goed, de ding-messages

Mijn PB aan Bert, eerste nacht

Moe van het lopen en een beetje tipsy van de wijn val je meteen in een diepe slaap. Midden in de nacht hoor je een geluid dat je niet thuis kunt brengen. Plotseling merk je de aanwezigheid van iemand in je kamer. Voor je iets kunt doen voel je een harde tik op je hoofd. Even ben je in de war. Je doet het licht aan, maar wat of wie het ook was, je kamer is weer leeg. Ongerust lig je nog even na te denken, maar de vermoeidheid wint het en je zakt weer weg in een diepe slaap.

En vannacht kreeg Nemo dit bericht:

Na een enerverende dag, waarin je hoogstpersoonlijk Floris van de toren hebt gejaagd kun je eerst van de opwinding niet slapen. Toch wint de vermoeidheid en vallen je ogen dicht. Maar, voor je helemaal in slaap bent gevallen voel je plotseling een hand op je schouder. Heel even maar, het is een duidelijke tik. Je schiet overeind en zoekt de zaklamp die altijd onder je kussen ligt. Door de schrik duurt het even voor je die gevonden hebt. Je flitst hem aan en kijkt de kamer rond. Er is echter niets te zien. Wat het ook was dat je op de schouder tikte, het is weg. Onrustig lig je nog een tijdje wakker in de hoop meer te kunnen zien, maar uiteindelijk lukt het niet meer om tegen de slaap te vechten en zak je weg in diepe rust.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: God's view - spoilers

Bericht door Renate »

Wouter schreef:
23 jun 2020, 23:02
Ja, ik heb mezelf niet goed aan de regels gehouden. Maar is er iemand die NIET in de spoilers kijkt?
Dat weet ik niet. Ik zelf bouw het in ieder geval altijd een beetje op. Ik begin in de gewone hemel en ga dan in de spoilerhemel kijken

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: God's view - spoilers

Bericht door Wouter »

Het bericht aan Bert deze nacht:

Na de fijne maaltijd in het hotel en je wat zorgelijke blik op de maan ben je gaan slapen. Voor je in slaap valt overdenk je de gebeurtenissen nog even, maar de dagen in de buitenlucht, de heerlijke maaltijden doen je snel wegzakken. Midden in de nacht hoor je een geluid. Het zou toch niet .... Voor je verder kunt denken voel je weer een tik. Op je schouder deze keer. Weer probeer je snel het licht aan te doen om te kijken wie dit doet. Maar weer ben je te laat. Wat het ook was, het is je weer te vlug af. Je overweegt even alarm te slaan, maar besluit dat niet te doen. Wie weet wil iemand je iets duidelijk maken....
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: God's view - spoilers

Bericht door Mark »

@wouter

Vraagje
Wessel Heeft lola gedubbelt dus is een mason ( Oh nee nu ben ik dood) :-p

weet hij de andere masons ook daarom en weten de de andere masons van hem ?
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: God's view - spoilers

Bericht door Matthijs »

Mark schreef:
25 jun 2020, 00:56
@wouter

Vraagje
Wessel Heeft lola gedubbelt dus is een mason ( Oh nee nu ben ik dood) :-p

weet hij de andere masons ook daarom en weten de de andere masons van hem ?
Moet Lola niet eerst gestorven zijn voordat hij de rol overneemt van haar?
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: God's view - spoilers

Bericht door Wouter »

Matthijs schreef:
25 jun 2020, 01:19
Mark schreef:
25 jun 2020, 00:56
@wouter

Vraagje
Wessel Heeft lola gedubbelt dus is een mason ( Oh nee nu ben ik dood) :-p

weet hij de andere masons ook daarom en weten de de andere masons van hem ?
Moet Lola niet eerst gestorven zijn voordat hij de rol overneemt van haar?
Lola moet daarvoor eerst dood. Op dat moment laat ik de andere masons weten dat er een erfopvolger is. Via een PB uiteraard. Ik bedacht me nog dat dat in een live spel vrijwel onmogelijk is. Maar de lol van Mason zijn is dat je het van elkaar weet, net als de zusters.
Ho ho ho :xmas:

Plaats reactie

Terug naar “De shortcut naar Santiago”