De kathedraal van Santiago

Je bent gestorven in het spel. Als beloning mag je direct doorvliegen naar de kathedraal van Santiago en daar de komst van de lopers afwachten.
Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: De kathedraal van Santiago

Bericht door Kayan »

Bas schreef:
28 jun 2020, 11:45
Bedankt voor het leiden Wouter, het was weer een leuk spelletje!

Toch leuk dat Kayan en Lola vrij veel vertrouwt werden en ik alsnog door iedereen als neutraal/verdacht werd gezien :tooth:
In mijn ogen was de driehoek vrij duidelijk :lol:
Ja, ik vatte dat ook niet zo goed, haha. En ik maar steeds proberen jou in dat driehoekje van ons oog te plaatsen 😂

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: De kathedraal van Santiago

Bericht door Djamila »

Kayan schreef:
28 jun 2020, 11:39
Nee, hij ging eruit omdat hij Jorn had gequote, waar Jorn letterlijk vrijmetselaars had gezegd... XD

HAHAHA
Wauw

Ik legde trouwens echt pas superlaat de link dat jij Lola en Bas de vrijmetselaars waren lol

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: De kathedraal van Santiago

Bericht door Djamila »

Bas schreef:
28 jun 2020, 11:45
Bedankt voor het leiden Wouter, het was weer een leuk spelletje!

Toch leuk dat Kayan en Lola vrij veel vertrouwt werden en ik alsnog door iedereen als neutraal/verdacht werd gezien :tooth:
In mijn ogen was de driehoek vrij duidelijk :lol:
+1 voor driehoek

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: De kathedraal van Santiago

Bericht door Kayan »

Djamila schreef:
28 jun 2020, 12:52
Kayan schreef:
28 jun 2020, 11:39
Nee, hij ging eruit omdat hij Jorn had gequote, waar Jorn letterlijk vrijmetselaars had gezegd... XD

HAHAHA
Wauw

Ik legde trouwens echt pas superlaat de link dat jij Lola en Bas de vrijmetselaars waren lol
Ja, dat was best genant, hahaha. Maar ook heel grappig. Net zoals hoe Jorn eruitvloog (nogmaals, sorry Jorn! xD).

Wat trouwens ook heel genant was, was dat ik in de PB met Wouter er nog over had dat niemand door had dat wij vrijmetselaars waren, en dat Wouter daar best wel blij mee was, omdat het zo'n stomme manier is om iemand uit het spel te knikkeren XD. He jinxed it.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: De kathedraal van Santiago

Bericht door Wouter »

Kayan schreef:
28 jun 2020, 13:20
Wat trouwens ook heel genant was, was dat ik in de PB met Wouter er nog over had dat niemand door had dat wij vrijmetselaars waren, en dat Wouter daar best wel blij mee was, omdat het zo'n stomme manier is om iemand uit het spel te knikkeren XD. He jinxed it.
I did, en zoals Matthijs opmerkte als er 1 gaat, gaat het pas echt mis.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: De kathedraal van Santiago

Bericht door Hugo »

Wouter schreef:
28 jun 2020, 13:23
Kayan schreef:
28 jun 2020, 13:20
Wat trouwens ook heel genant was, was dat ik in de PB met Wouter er nog over had dat niemand door had dat wij vrijmetselaars waren, en dat Wouter daar best wel blij mee was, omdat het zo'n stomme manier is om iemand uit het spel te knikkeren XD. He jinxed it.
I did, en zoals Matthijs opmerkte als er 1 gaat, gaat het pas echt mis.
Ja, want dat zit je meteen met de situatie dat mensen die weten wat er aan de hand is, hun mond gaan houden, en de rest in verwarring het erover wilt hebben...

Ik had trouwens wel Kayan en Lola aan elkaar gekoppeld, maar dat was puur vanwege de eerste stemming - dat jullie de Vrijmetselaars waren had ik pas door bij je excellijstje XD (Toen pas wisten we ook dat ze in het spel zouden zitten)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Wessel
Lycantroop
Berichten: 89
Lid geworden op: 12 mei 2020, 00:13
Favoriete Weerwolfrol: Boswachter

Re: De kathedraal van Santiago

Bericht door Wessel »

Haha ik had eigenlijk helemaal niks mogen zeggen over die vrijmetselaars... 🙈🙈🙈

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: De kathedraal van Santiago

Bericht door Jorn »

Kayan schreef:
28 jun 2020, 11:39
Nee, hij ging eruit omdat hij Jorn had gequote, waar Jorn letterlijk vrijmetselaars had gezegd... XD
JA rip ons beiden lol
~Hertog Jorn~

Plaats reactie

Terug naar “De shortcut naar Santiago”