En verder liep iedereen gewoon door

Loop mee naar Santiago voor geestelijke rust en fysieke inspanning
Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: En verder liep iedereen gewoon door

Bericht door Edy »

@kayan ja!!

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: En verder liep iedereen gewoon door

Bericht door Edy »

@Bas, heeeeeeeel misschien dan! :-p :-p

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: En verder liep iedereen gewoon door

Bericht door Kayan »

De eerste hint was in nacht 1:
Bericht door Kayan » 12 jun 2020, 23:24
Gefeliciteerd Lola!

Leuk begin, Wouter! Ik kijk nu al uit naar alle verhalen

En dibs op kamernr. 3
Kamernr. 3 verwees naar de drie eenheid en dat we met z’n 3en waren. Iets waar ik graag ook naar bleef verwijzen, want vaak kwamen mijn smileys in drietal (het werd op een gegeven moment zo erg dat ik het op whatsapp over ging nemen).
Op dag 1:
Mm.... @Edy, dat is prima, zoals ik al zei. Maar wees dan consequent en doe dat dan ook bij Wessel en Bas. Je hebt namelijk gelijk, ik zoek het bij je op, maar dat komt omdat ik zie dat je een discussie met mij probeert te vermijden (gold ook bij Matthijs). Bij Bas en Wessel durf je, lijkt het, het wel aan om ze voorzichtig naar voren te schuiven als verdachten (afwijken van theorie), en bij mij is het (nog) niet verdacht en enkel gewoon irritant? ;) dat strookt gewoon niet. Bovendien, dat je zegt dat Nemo erin meegaat... volgens mij zegt hij letterlijk 'het kan Wolfs zijn, maar het lijkt ook gewoon op jagen", dus qua stemmingmakerij lijkt het mij nog wel meevallen.

@All Volgens mij hebben we ofwel vampieren en hebben ze misgebeten of Wouter houdt gewoon van tijd aangeven en verhaaltjes :).

Als ik het goed begrijp, @Willemijn, heeft Wessel die vraag al beantwoordt:
Waar ik mijn eerste stem op ga baseren is simpel onderbuikgevoelens en raddraaiers. Mensen die zonder gegronde reden, andere mensen gaan labelen als verdacht.
Ooh... Wat is dit lastig. En dan heeft Sander nog bar weinig gezegd

Nogal wiedes, want veel spelers betekent vaak een paar blaffende honden en voorlopig veel muurbloempjes. Waar Floris trouwens een. Slecht gevoel heeft bij Renate, vind ik juist dat ze analytisch heel sterk bezig is. @Floris, ik vraag me ook sterk af waarom je die verwijzing naar de eerste dag van het vorige spel had gemaakt. Dat maakt mij wantrouwender tegenover je. Vooral ook omdat je de zin erna zegt dat sommige dingen die Edy zegt niet altijd even waar is (in dit spel of in voorgaande spellen?) En haar dan op je gevoel vrijpleit? Dat kan ik echt totaal niet volgen en geeft mij (zoals Renate dat zou zeggen) echt de kriebels.

En de laatste mededeling, ik heb denk ik de rest van de dag niet echt heel veel tijd meer om uitgebreid te posten (back-to-back vergaderingen :) en filmavond!), dus de volgende post gaat waarschijnlijk mijn stem worden.
Ook in deze quote zaten er oorspronkelijk 3 (zichtbare) smileys in. Maar de meest geweldige verwijzing had ik natuurlijk stapsgewijs verstopt in het eerste woord van deze post :D.

Verder wel geinig dat Djamila dus over driehoeken begon, gezien de énige driehoek die wèl kloppend was, door velen over het hoofd werd gezien.

Daarna was ik wel een beetje klaar met hinten, dus toen weer even gestopt, behalve steeds te zeggen dat ik Lola en Bas overduidelijk als enige vertrouwde (dat zei ik vanaf dag 1 eigenlijk al, want je vertrouwt je broeder (Bas) sowieso meer dan een ziener, toch?! 😉)

Iets waar ik trouwens ook met alle liefde naar terugverwees, want mocht ik de dood vinden, in de nacht, of bij een bizarre stemming. Dan wisten jullie in ieder geval 100% zeker dat de Masons met drie waren, niet meer, niet minder.

Ik gaf in mijn hoofd trouwens ook een pluim aan Wessel, omdat zijn theorie natuurlijk helemaal klopte toen Wessel het woord “vrijmetselaars” in zijn post had opgenomen. Met opzet natuurlijk niet gequote, want anders zou ik mezelf een graf graven 😊.

De laatste hint was trouwens toen Jorn overleed en ik zei dat ik het liever anders had gedaan. Maar ik kon wel weer genieten dat onze rollen daarin een goede aandeel had gehad.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: En verder liep iedereen gewoon door

Bericht door Kayan »

Oja!! En mijn Excelsheet was natuurlijk een dikke hint, want hoe kan iemand nou zooo zeker zijn dat iemand anders goed is :D.

Maargoed, het was uiteraard wel heeeel erg goed verborgen :disco:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: En verder liep iedereen gewoon door

Bericht door Lola »

Wow, gewonnen! Supergoed gedaan iedereen :D :D :D
:banana: :banana: :banana:

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: En verder liep iedereen gewoon door

Bericht door Mariska »

Joepie! Goed gespeeld allen! Sorry voor mijn bedroevende spel dit spel. Ik neem voorlopig even pauze, maar ik blijf wel meelezen.

Dit ding gaat zich voorlopig even richten op werk en vrienden :ninja:
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Janneke
Wolvenjong
Berichten: 42
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:19

Re: En verder liep iedereen gewoon door

Bericht door Janneke »

Yeah! Gefeliciteerd burgers. Best efficiënt gespeeld met zijn allen. Ik blijf het wel een lastig spelletje vinden zonder enige voorkennis. Maar het ging me deze keer een stuk beter af dan in eerdere potjes.

Wouter, bedankt. Voor de originele insteek, de creatieve verhalen en het steeds weer paraat en alert zijn.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: En verder liep iedereen gewoon door

Bericht door Hugo »

Whoop whoop! Gered zonder gebeten te worden :-D

Ik was de Vervloekte, maar heb daar niet bijzonder naar gehint of iets dergelijks - ik wilde na vorig potje wel eens gewoon goed blijven. Kon ik gewoon een keertje echt mijn best doen voor de Burgers. Toen al die Wolven er zo snel uit begonnen te vliegen had ik ook niet meteen neigingen dat team te joinen :tooth: Dat Edy vervolgens Ziener ging spelen, was natuurlijk de perfecte afleidingsmanoeuvre voor mij :-)

Leuk spel, jammer dat het zo snel afgelopen was :'( Dank voor het leiden Wouter :-D
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: En verder liep iedereen gewoon door

Bericht door NynkeB »

Well..., dat liep niet helemaal zoals verwacht (/gehoopt :twisted: ) :lol:

Nevertheless, t was heel gezellig ;-) ! Dank voor het leiden van het spel Wouter, het zat allemaal super strak in elkaar, mijn complimenten!! Aan alle burgers; jullie hebben het gewoon onwijs goed gespeeld! :cheer:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: En verder liep iedereen gewoon door

Bericht door Edy »

Dat Edy vervolgens Ziener ging spelen, was natuurlijk de perfecte afleidingsmanoeuvre voor mij
haha, ik dacht deze keer, laat ik maar lekker duidelijk hinten naar de ziener. Dat geloven ze vast niet!! En gelukkig was daar Sander om mij te beschermen toen ze het wel gingen geloven.
Was wel een super slechte ziener qua wolvenspotter. Alleen Renate (die ik al verdacht) was raak. Verder Bert, Djamila en Lola. Allemaal goed.

Plaats reactie

Terug naar “Spel 9 - voettocht naar Santiago”