En verder liep iedereen gewoon door

Loop mee naar Santiago voor geestelijke rust en fysieke inspanning
Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

En verder liep iedereen gewoon door

Bericht door Wouter »

Afbeelding

De groep was 's ochtends vol optimisme vertrokken, maar de drie sterfgevallen onderweg hakten er diep in. Gelukkig was één van hem een wolf. De tocht verliep verder in relatieve rust, hoewel op de een of andere manier iedereen Janneke en Nynke in de gaten hield. Onderweg keek Edy nog eens in haar routeboek:

Afbeelding

Zo te zien is het niet ver meer naar de Pyreneeën en dan zijn we ook ongeveer op de helft!

Dart fleurde iedereen weer op en in een goede stemming bereikten ze Sault de Navailles. Deze keer verzamelden ze niet op het dorpsplein maar bij een sluisje in de rivier Luy de Bearn.

Afbeelding

Lola hield zich wat afzijdig, ze voelde zich niet goed en zei tegen Edy dat zij de stemming maar moest regelen. In totaal waren er negen briefjes, en die werden verdeeld in twee stapeltjes: zes voor Nynke en drie voor Janneke.

Nynke gaf een gil. NEEEEE, ik moest ook alles alleen doen! Edy en Hugo grepen haar vast en zonder al te veel ceremonieel stak Kayan een mes tussen haar ribben. Het effect van die steek hadden de wandelaars al eerder gezien. Nynke veranderde in een wolf, alleen kleiner dan de anderen. Nynke was

Afbeelding

YEAH, alweer een wolf er uit riepen de wandelaars. Zouden we ze nu allemaal hebben?

We weten het niet zeker, sprak Edy. Maar laten we even stoppen met lynchen tot er weer iets verdachts gebeurd. De groep was het met haar eens. Ze overnachtten in een pelgrimshostel. De volgende dag liepen ze verder richting de Pyreneeën tot in Spanje. Daarna gingen ze verder via Baskenland naar Leon, en uiteindelijk zagen ze deze Kathedraal:

Afbeelding

Volgens de traditie gingen ze niet meteen naar binnen maar liepen ze door naar het strand waar ze een St. Jacobsschelp zochten.

Afbeelding

Als teken van het voltooien van de tocht maakten ze daar een touwtje aan en gingen terug naar de kathedraal. Tot hun grote verbazing troffen ze daar de geesten van de medewandelaars die onderweg hadden moeten afhaken. Moe maar voldaan zegen ze neer in de bankjes en wachtten op het begin van de mis.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: En verder liep iedereen gewoon door

Bericht door Wouter »

Lieve wandelaars, gefeliciteerd. Nynke was de laatste in het wolvenhol, wat betekent dat de burgers gewonnen hebben. Dank jullie wel voor het meespelen! Ik vond het leuk om dit spel te leiden, maar had stiekem wel gehoopt dat het iets langer had geduurd.

Ik ga het wolvenhol en de hemel voor iedereen openzetten.
Ho ho ho :xmas:

Willemijn
Pacifist
Berichten: 147
Lid geworden op: 19 mar 2020, 19:27

Re: En verder liep iedereen gewoon door

Bericht door Willemijn »

Yeah, burgers gewonnen. Maar zeker niet dankzij mij haha.
Bedankt voor het leiden van het spel Wouter. Toppie gedaan !

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: En verder liep iedereen gewoon door

Bericht door Mark »

Top gedaan wouter,

dat blijft altijd jammer wat je bedenkt en dat dan de wolven zo snel er uit gaan.

Goed gedaan wolven :)
yeeh ik heb ook gewonnen XD
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: En verder liep iedereen gewoon door

Bericht door Kayan »

Hoppaaaaaa😁😁😁😁 super leuk gedaan, Wouter! Echt top!
Laatst gewijzigd door Kayan op 28 jun 2020, 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: En verder liep iedereen gewoon door

Bericht door Edy »

Wauw burgers!! Veel strakker hadden we het niet kunnen doen volgens mij! Behalve Nemo dan :frog: Oh en een beetje geholpen door de vrijmetselaars natuurlijk. Maar verder, chapeaux!!

Wouter, heel hartelijk bedankt voor de mooie tocht door Frankrijk heen! Het was een waar genoegen. En snel afgelopen idd wel, maar dan moet je maar gauw weer een spel leiden :banana:

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: En verder liep iedereen gewoon door

Bericht door Matthijs »

Woop woop :banana: Jammer dat ik er snel uitging maar gelukkig heb ik wel mijn taak voor jullie volbracht :lol: Dankjewel Wouter voor het leuke spel :D
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: En verder liep iedereen gewoon door

Bericht door Djamila »

Eujjjj!!

Goed gedaan burgers!
Toch bijna iedereen goed geraden :D

Bedankt voor het leuke spel Wouter!

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: En verder liep iedereen gewoon door

Bericht door Kayan »

@Edy, moet ik nog mijn hints en indirecte flauwe opmerkingen herhalen, of geloof je het allemaal wel? :lol:

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: En verder liep iedereen gewoon door

Bericht door Bas »

Edy, ga je me nu het volgende spel wel een keer vertrouwen :cry:

Plaats reactie

Terug naar “Spel 9 - voettocht naar Santiago”