La Réole - Sault de Navailles - Heuvels!

Loop mee naar Santiago voor geestelijke rust en fysieke inspanning
Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: La Réole - Sault de Navailles - Heuvels!

Bericht door Kayan »

@Janneke, sterkte met alles!!

@Edy :D :D :D

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: La Réole - Sault de Navailles - Heuvels!

Bericht door Edy »

Oh jeetje, arme Marieke!🙄🙄 En arme jij. Heftig in zuid-oost Brabant dan,

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: La Réole - Sault de Navailles - Heuvels!

Bericht door Hugo »

Edy schreef:
27 jun 2020, 15:04
Hmmm Bas, ik krijg er toch een ongemakkelijk gevoel van. Alsof ik iets essentieels over het hoofd zie.

Zo is er bv Kayan die Bas vertrouwd omdat ze iets tussen de regels doorgelezen heeft gelezen heeft. En dit zo overtuigend zegt dat mensen erin meegaan. Inclusief mijzelf misschien. Maar ik ben eigenlijk benieuwd of iemand anders nu die vertrouwenwekkende rol van Bas heeft gezien?
Of Mariska? zelfde verhaal eigenlijk?

Ik ben wel benieuw eie nog meer duidelijke hi ts heeft opgevangen.
Ik geloof Kayan dat Bas en Lola goed zijn.

En welke andere slechterikken bedoel je Edy? Vampiers zitten er niet in, en alle andere derdepartijen vormen geen groep en zijn geen bedreiging voor een Burgeroverwinning (tenzij ze het spel moeten rekken). Dus... Ik snap je niet helemaal.

Ik ga op Nynke stemmen, die staat het hoogst op mijn verdachtenlijst.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: La Réole - Sault de Navailles - Heuvels!

Bericht door Hugo »

Nynke zal moeten achterblijven
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: La Réole - Sault de Navailles - Heuvels!

Bericht door Hugo »

Gokje: Bert is verliefd op Nynke, Willemijn hoort bij haar ^^
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: La Réole - Sault de Navailles - Heuvels!

Bericht door Kayan »

Ik dacht juist dat Bert en Mariska een dingetje waren :disco:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: La Réole - Sault de Navailles - Heuvels!

Bericht door Edy »

Haha, reuze grappig Hugo :huh:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: La Réole - Sault de Navailles - Heuvels!

Bericht door Edy »

Ik weet niet wat ik bedoel, dat is toch duidelijk? Het lijkt alleen te simpel.

Willemijn
Pacifist
Berichten: 147
Lid geworden op: 19 mar 2020, 19:27

Re: La Réole - Sault de Navailles - Heuvels!

Bericht door Willemijn »

NynkeB schreef:
27 jun 2020, 13:06

Wat ik ronduit hilarisch vind, is dat je op 22 juni 2020 (20:29) dit zegt; “Ja, lastig, die Renatekwestie, maar mijn stem gaat vandaag niet naar haar. Ik vind haar niet in het bijzonder verdacht.”
En vervolgens op 23 juni 2020 om 20:04 vrolijk op Renate stemt! Ik bedoel, ik snap het tactische/verduidelijkende aspect, maar je fluctueert zo snel alle kanten op. Ik vraag me af of je je nu door heel veel bochten aan het wringen bent, of je daadwerkelijk (ook) in de war/twijfelend bent.
Mijn stem vandaag zal naar jou gaan. (succes met je bezoek trouwens :lol: )
Ik heb de de twee posten er nog even bijgezocht. Even checken, geleerd uit het vorige spel ;-)

by Janneke » 22 Jun 2020, 20:29
Ja, lastig, die Renatekwestie, maar mijn stem gaat vandaag niet naar haar. Ik vind haar niet in het bijzonder verdacht. Ik vond het eerder verdacht dat ze ineens zo veel stemmen kreeg. Ik voel in die zin meer mee met Bas en Renate, dan met bijv. Edy en Djamila. Bovendien: stel dat Renate goed is en we lynchen haar nu, dan is Nemo's dood ook nog voor niets geweest!

Voor mij is dit een typisch gevalletje van 'bij twijfel niet doen'.


by Janneke » 23 Jun 2020, 20:04
Zoals eerder vandaag al uitgelegd.


Ik stuitte ook op onderstaande posten:

by Janneke » 23 Jun 2020, 00:46
In iets mindere mate heb ik het ook bij Bas en – sinds haar post van 18.38 uur vandaag – bij Renate. Al kan het natuurlijk ook zijn dat Renate gewoon geniaal speelt.


by Janneke » 23 Jun 2020, 09:45
- Toch voor Renate gaan. Niet omdat ik haar persoonlijk nou zo verdacht vind, maar haar rol gaat in elk geval een zinvol licht op de discussie laten schijnen.


Mocht Nynke er uit gaan, dan maakt het mij waarschijnlijk (nog meer?) verdacht, maar ik vind wel dat Nynke een punt heeft over Janneke. Ik vind op iemand stemmen die je op 23 juni 09.45 uur persoonlijk nou niet zo verdacht vond en vervolgens op 23 juni 20.04 ineens wél haar stem op Renate uitbrengt best vreemd. Dit gebeurde overigens ná de stem van Nynke op Renate.

En dan Hugo. Over hem is bij het nalezen opgevallen:

by Hugo » 16 Jun 2020, 14:05
Ik vind Floris tot nu toe eigenlijk best verdacht, ondanks mijn BM-stem van eerder, en dat is met name omdat hij veel dingen zegt waar ik het mee oneens ben. Hij lijkt op totaal andere conclusies uit te komen dan ik, zoals dat hij Renate verdacht vindt spelen en zojuist zijn stem op Matthijs vanwege het BM-ding.


Er waren 7 stemmen uitgebracht (waarvan Hugo nummer 4 was op Floris).

Vervolgens stemt Matthijs (goed) ook op Floris, en zet daarmee Floris op voorsprong.

Kayan volgt ook met een stem op Floris. Wanneer zij slecht is, vermoed ik dat dan haar stem niet naar Floris zou zijn gegaan, omdat ze Floris dan op 3 stemmen had gezet. Als wolf doe je dat niet.

De stemming op wolf Floris nam naar alle waarschijnlijkheid een vooraf niet voorziene wending. Wat ik bij het nalezen van Hugo opvallend vind is dat hij het dus vreemd vond dat wolf Floris wolf Renate verdacht vond spelen. Ook vond Hugo de stem van Floris op Matthijs vreemd.

Hugo spreekt nu uit dat hij Kayan vertrouwt en dat Bas en Lola goed zijn. Geeft Bas je geen minder gevoel meer Hugo? door Hugo » 16 jun 2020, 14:05 bij bas heb ik een minder gevoel. En ik denk dat je een wit voetje bij Kayan probeert te halen, door jouw vertrouwen in haar te geven.

En dan Bas

door Bas » 16 jun 2020, 19:22
Om eerlijk te zijn heb ik op dit moment nog geen echte verdachten. Eigenlijk staat bijna iedereen op neutraal, afgezien van Kayan en Edy, die een positieve indruk hebben gemaakt.


En dit ondanks Edy zich heel kritisch over je heeft uitgelaten? Ze stemt zelfs op je, nog vóór jouw post. door Edy » 16 jun 2020, 18:20 Bas zal achter moeten blijven

En nee, ik ben geen dingetje.

En Bas, ik wil eigenlijk niet eens reageren op jouw post, inderdaad cru en geheel onrechtvaardig in mijn geval. Wie heeft er allemaal een slecht gevoel over Bas? Zullen we het eens omdraaien?

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: La Réole - Sault de Navailles - Heuvels!

Bericht door Hugo »

Edy schreef:
27 jun 2020, 17:14
Haha, reuze grappig Hugo :huh:
Ik maakte geen grapje ten aanzien van jou? Mijn verwarring over jouw posts was serieus. Tenzij dit je reactie is op mijn (half-serieuze) mogelijk gespotte link tussen Bert/Nynke/Willemijn; maar dan was dit wel heel gemeen :cry: (Dit laatste was dan weer een grap.)

@ Willemijn

Nee, ik denk dat ik Bas kan vertrouwen. En Lola ook. Omdat ik Kayan vertrouw.

Oh, en ik stemde inderdaad als eerste op Floris. En daarna twee keer op Renate. Als tweede en als vierde. Ik zie niet helemaal hoe jij daarvan probeert te maken dat ik verdacht ben, maar goed. Ik zeg al het hele spel dat ik Kayan vertrouw (omdat ze gewoon goed overkomt overigens); dus hoe is dat nu een wit voetje halen? Waarom zou ik überhaupt witte voetjes moeten halen? Mijn stemmen zeggen genoeg over mijn goedheid; die van jou zijn een stuk minder duidelijk.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gesloten

Terug naar “Spel 9 - voettocht naar Santiago”