La Réole - Eensgezindheid

Loop mee naar Santiago voor geestelijke rust en fysieke inspanning
Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: La Réole - Eensgezindheid

Bericht door Jorn »

Kayan schreef:
23 jun 2020, 21:53
Oja! @Edy, je zei 'of Lola is goed of Kayan', er is ook een mogelijkheid dat we nog steeds beide goed zijn ;). Ik geloof dat eigenlijk wel... Dat we beide goed zijn 🤷😁
Hahha, ja dat zou ik idd ook zeggen :p maar Edy staat hier even iets hoger op mijn lijstje dan jij :chinrub: Maar ontken zeker niet dat het een mogelijkheid is.
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: La Réole - Eensgezindheid

Bericht door Edy »

RIP Renate.

Pffff, blij te zien dat mijn vasthoudendheid ook resultaat heeft. Ik was er zo zeker van, en toch stiekem ga je twijfelen op het einde. Maar nee, wolfje nummer 2 is hemelen. :banana: :banana: :banana:

Kayan, theoretisch kunnen jij en Lola allebei goed zijn (theoretisch allebei ook slecht :evil:), maar hmmmm. Weet nie.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: La Réole - Eensgezindheid

Bericht door Djamila »

Hoppaa!! Ze zal wel balen hahaha
Goed, ook deze stemming zal veel aan het licht brengen. Schenk vooral aandacht aan degene die Renate nog krampachtig probeerde te verdedigen of de aandacht probeerde af te leiden!

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: La Réole - Eensgezindheid

Bericht door Bert »

Yes yes yes!! :banana:
Alle lof voor Edy en Djamila! De rest van de stemmen ga ik morgen analyseren, maar om even een Meilandje te doen: Wàt GOEOEOEOED!

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: La Réole - Eensgezindheid

Bericht door Kayan »

Edy schreef:
23 jun 2020, 22:14
RIP Renate.

Pffff, blij te zien dat mijn vasthoudendheid ook resultaat heeft. Ik was er zo zeker van, en toch stiekem ga je twijfelen op het einde. Maar nee, wolfje nummer 2 is hemelen. :banana: :banana: :banana:

Kayan, theoretisch kunnen jij en Lola allebei goed zijn (theoretisch allebei ook slecht :evil:), maar hmmmm. Weet nie.

Dat is okay. Zolang je de optie maar niet vergeet, en die vergat je wèl ;).

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: La Réole - Eensgezindheid

Bericht door Bert »

Oké, uit enthousiasme kon ik het niet laten er toch even in te duiken. Ik kom tot het volgende lijstje:

Vertrouwen:
- Edy (als Renate-jager, zeker!)
- Djamila (als runner up Renate-killer)
- Bert (Hugo zou moeten weten waarom, Sander weet het in ieder geval wel; daarnaast heb ook ik Renate eruit proberen te stemmen op dag 2 en nu op dag 3 als vierder stemmer (3e stem op Renate)
- Hugo (is gestart met stemmen op Floris, stemde op dag 2 als tweede op Renate, stemde vandaag als vierde op Renate)
- Bas (stemde op een cruciaal punt op Floris, kreeg zelf op een cruciaal punt een stem van Renate - kon toen zelf daar nog aan sterven)
- Mariska (dat weet ik bijna zeker)

Licht vertrouwen:
- Kayan (vanwege haar stem op Floris op een cruciaal punt; haar stem op Nemo die Renate beschermde pleit niet voor haar, maar ook niet per definitie tegen haar)
- Lola (vanwege haar beslissende stem op Floris; haar late stemmen in algemene zin pleiten niet voor haar, haar late stem op Renate van vandaag zegt niets vind ik)

Weet niet zo goed:
- Wessel (zijn stem op dag 1 op Edy is in retroperspectief niet goed, maar dat zegt weinig; wie zit er niet fout op dag 1 normaal gesproken? stem op Renate niet veelzeggend, want al redelijk laat in de stemming)
- Nynke (zit qua stemmingen niet echt goed, maar dat kan natuurlijk; ik weet het verder niet zo goed)
- Willemijn (geen idee)

Licht verdacht:
- Sander (probeerde mogelijk Floris te redden op dag 1; probeerde mogelijk onder de radar te blijven bij de BM-stemming door zich niet actief verkiesbaar te stellen - dat doet Sander in mijn beleving normaal gesproken wel; stemde niet mee op Renate; dat hij weet/bevestigt dat ik goed ben, betekent niet dat hij zelf goed is)
- Janneke (stemde pas zo laat op Renate dat het eigenlijk al klaar was voor Renate; mogelijk ligt er een uitspraak in het hol van Renate aan ten grondslag, zo van: offer mij maar op; dat lijkt me eigenlijk typisch iets voor Renate - we gaan het zien zodra we het hol mogen inzien; in dat licht verdenk ik met name Nynke, Willemijn en Janneke van hun stemmen op Renate, in mindere mate Lola)
- Jorn (stemt constant op mensen die ik vertrouw, dat wekt geen vertrouwen)

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: La Réole - Eensgezindheid

Bericht door Edy »

Kayan (vanwege haar stem op Floris op een cruciaal punt; haar stem op Nemo die Renate beschermde pleit niet voor haar, maar ook niet per definitie tegen haar)
- Lola (vanwege haar beslissende stem op Floris; haar late stemmen in algemene zin pleiten niet voor haar, haar late stem op Renate van vandaag zegt niets vind ik)
Ik ben het niet (meer) 100% met je eens Bert. Ze hebben allebei weliswaar cruciaal op Floris gestemd, maar ook alletwee cruciaal op Nemo. En de eerste was goed en de tweede duidelijk niet. Lola stemde als laatste op Floris volgens mij, zodat dit de beslissende stem werd. Maar stel nou dat ze wolf was. De stemming was door Sander net 4-4 gemaakt. Lola had dus de beslissende stem. Maar als ze op Nemo stemde zou ze zich wel in de picture zetten als ze meteen op dag 1 hielp een burger eruit te halen. En ze kon wel een heel wit voetje halen bij de burgers als ze wel een mede-wolf eruit haalt.
Ik zeg niet dat het zo is, maar ik vind de kans echt wel aanwezig. Kayan is net iets minder direct verantwoordelijk, dus bij haar vind ik het ook net wat minder een optie. Maar Lola heeft sinds Nemo echt wel wat aan vertrouwen ingeleverd bij mij.

Wessel
Lycantroop
Berichten: 89
Lid geworden op: 12 mei 2020, 00:13
Favoriete Weerwolfrol: Boswachter

Re: La Réole - Eensgezindheid

Bericht door Wessel »

Oke een korte analyse:


@Djamila
Waarom hamer je zo op het goed zijn van Lola en Kayan?

Hmm. Ik lok wat uit. Kayan valt me aan. Ik voer een tegenaanval. Vervolgens valt op dat Lola fel Kayan verdedigt. Zou het kunnen dat er vrijmetselaars in het spel zitten? Een optie. Zouden het ook wolven of vampiers kunnen zijn? Ook een optie. Een stelletje? Nog een optie. Vier spelers in het kamp slecht lijkt me wel een beetje veel. Ik twijfel 🤔

Het valt verder op dat Janneke zowel Edy als Bert in eerdere ronde in twijfel trekt. Beetje verdacht gezien de uiteindelijke resultaten van afgelopen nacht.

Ik bleef in een eerdere ronde bij Nynke. Ik dacht dat ze vrij subtiel stemming aan het maken is in de eerdere ronde. Latere ronde gaf ze wel een heldere analyse. Ze zei ook dat ze het druk had. Oke. Touche. Zo voel ik me nu ook een beetje.

Willemijn twijfelt over mijn motieven. Wellicht terecht. Ik ben een draaikont. Ik weet het soms ook niet helemaal. Mooie tactiek. Beetje vergelijkbaar met Jorn 😂

Uiteindelijk leidt het tot zij stemt op mij. Ik op haar. Een mooi team. Vult elkaar mooi aan zo.

Sander weet ik niet zo goed. Waar verdedigt Sander Floris. Moet ik weer heel dat stuk terug zoeken. Ik laat jullie het weten als ik het gevonden heb.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: La Réole - Eensgezindheid

Bericht door Kayan »

Edy schreef:
23 jun 2020, 23:27
Kayan (vanwege haar stem op Floris op een cruciaal punt; haar stem op Nemo die Renate beschermde pleit niet voor haar, maar ook niet per definitie tegen haar)
- Lola (vanwege haar beslissende stem op Floris; haar late stemmen in algemene zin pleiten niet voor haar, haar late stem op Renate van vandaag zegt niets vind ik)
Ik ben het niet (meer) 100% met je eens Bert. Ze hebben allebei weliswaar cruciaal op Floris gestemd, maar ook alletwee cruciaal op Nemo. En de eerste was goed en de tweede duidelijk niet. Lola stemde als laatste op Floris volgens mij, zodat dit de beslissende stem werd. Maar stel nou dat ze wolf was. De stemming was door Sander net 4-4 gemaakt. Lola had dus de beslissende stem. Maar als ze op Nemo stemde zou ze zich wel in de picture zetten als ze meteen op dag 1 hielp een burger eruit te halen. En ze kon wel een heel wit voetje halen bij de burgers als ze wel een mede-wolf eruit haalt.
Ik zeg niet dat het zo is, maar ik vind de kans echt wel aanwezig. Kayan is net iets minder direct verantwoordelijk, dus bij haar vind ik het ook net wat minder een optie. Maar Lola heeft sinds Nemo echt wel wat aan vertrouwen ingeleverd bij mij.
Je vergeet gewoon de optie dat zowel Lola als ik gewoon op gut feeling zijn gegaan. Ik heb niet meer info in mijn arsenaal dan dat ik jullie al lang en breed (en dik) heb verteld. En laten we wel wezen. De heksenjacht op dag 2 kwam vrij uit het niets. En zoals ik in ieder geval zelf al zei, vertrouwde ik meer iemand die analyses gaf, dan iemand die het spel online liet verslonzen (no offence naar Nemo, ik snap dat het verschil tussen online en offline behoorlijk is)

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: La Réole - Eensgezindheid

Bericht door Kayan »

Bedankt voor het delen van je analyse, Wessel. Ik ben zeer benieuwd naar wat je rol is, want ik kan er geen pijl op trekken :).

Gesloten

Terug naar “Spel 9 - voettocht naar Santiago”