La Réole - Eensgezindheid

Loop mee naar Santiago voor geestelijke rust en fysieke inspanning
Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: La Réole - Eensgezindheid

Bericht door Wouter »

De zon staat al lang aan de hemel, tijd om verder te trekken!

Dit topic wordt gesloten
Ho ho ho :xmas:

Willemijn
Pacifist
Berichten: 147
Lid geworden op: 19 mar 2020, 19:27

Re: La Réole - Eensgezindheid

Bericht door Willemijn »

Janneke schreef:
25 jun 2020, 00:50

Dag 1, die eerste stemming vind ik altijd lastig vanwege het lukrake karakter. Verder heb ik al meerdere keren uitgelegd waarom ik dacht met mijn stem eerder de burgers dan te wolven te helpen.

Dag 2, ik vond Bert verdacht dus heb ik op hem gestemd!

Dag 3, ik geef rond de middag- in mijn lunchpauze - al aan dat ik voor Renate wil gaan. ’s avonds heb ik die stem inderdaad uitgebracht. Natuurlijk had ik nog kunnen switchen, maar dan had ik wel wat uit te leggen gehad. Ik reken mezelf dus eerder onder de vroege Renate-‘stemmers’ dan de late. Persoonlijk vind ik de stem die Willemijn in de tussentijd op Wessel uitbracht verdachter.



Ik vond en vind jouw stem op dag 1 nog steeds apart, des te meer vanwege de motivatie die je opgeeft. Het heeft voor mij een teveel 'jongens, ik ben goed en ik wil de burgers helpen gehalte. Al op dag 1 !! En dus stem je al vrij in het begin op Nemo, die later goed blijkt te zijn.

Ik vaar wel enigszins mijn eigen koers in dit spel. Het komt op mij nu een beetje over als aandacht van jezelf afhalen en proberen met een vingertje naar mij te wijzen, door te zeggen dat je mijn stem op Wessel verdachter vind. Dan kan en mag natuurlijk, maar ik heb (vind ik tenminste) deze stem wel iets beter onderbouwd. Afgaande op hetgeen Floris heeft gezegd over Wessel (toen we nog niet wisten dat hij wolf was), doet mij in ieder geval vermoeden dat hij wolf kan zijn of is.

Wessel schreef:
23 jun 2020, 23:56

Willemijn twijfelt over mijn motieven. Wellicht terecht. Ik ben een draaikont. Ik weet het soms ook niet helemaal. Mooie tactiek. Beetje vergelijkbaar met Jorn 😂

Uiteindelijk leidt het tot zij stemt op mij. Ik op haar. Een mooi team. Vult elkaar mooi aan zo.



Nee Wessel, we zijn zeker geen mooi team. Jouw stem op mij was gewoon niet onderbouwd. Omdat ik, mét motivatie op jou stemde, stem jij met een jij-stemt-op-mij-dus-ik-stem-op-jou-stem op mij. En dit terwijl je eerder nog zei te twijfelen over een stem tussen Edy of Nynke.

Kayan schreef:
24 jun 2020, 01:36

8 Willemijn - neutraal maar neigt naar negatief ivm stemgedrag en ondermijning (en soms toch ook wel warrig gedrag, maar men kan niet 24/7 scherp zijn)
Grappig dat uitgerekend jij iets zegt over mijn stemgedrag, terwijl jouw eigen stemgedrag soms toch ook wel de nodige vraagtekens oproept. En ja, klets maar weg met 'guts' hebben. Op Sander heb ik gestemd omdat hij amper tot niet onine was geweest. Ik kan daar niet zo goed tegen, zeker in het begin niet wanneer het spelletje nog maar net begonnen is en je toch meer enthousiasme verwacht van een speler. Vandaar mijns tem op hem.. Mijn stem op Wessel moge duidelijk zijn vanwege de herhaalde uitleg. Zo ook in derde instantie. Ik ben geswitched naar Renate gezien de stelligheid van Edy en de stem op Wessel (inderdaad wederom) geen zoden aan de dijk legde.
En ach, warrig ben ik al wel eens eerder in een spel genoemd (toch Hugo ;-) ). Ik deal er nu beter mee, maar vind zoiets nog steeds niet leuk om te horen. (heeft wel een oorzaak, maar niet nodig om dat hier te delen)
En waar en hoe laat ik ondermijnend gedrag zien?


@Janneke
@ Mariska
Op basis waarvan vinden jullie Lola niet verdacht?

Gesloten

Terug naar “Spel 9 - voettocht naar Santiago”