Périgueux - la Réole - van witte naar rode wijn

Loop mee naar Santiago voor geestelijke rust en fysieke inspanning
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Périgueux - la Réole - van witte naar rode wijn

Bericht door Lola »

Ik was absoluut van plan zondag met mijn beloofde post te komen, maar ik was overdag weg en zodra ik thuis kwam bezweek ik vrijwel meteen aan migraine. (Te veel in de zon geweest? Of kwam het toch doordat Matthijs me slecht was gevallen? ;-) ;-) ;-) ;-) ) Daar had ik op sommige momenten minder last van dan op anderen, maar het forum bijhouden trok ik in ieder geval echt niet. Vind ik zelf ook heel lullig en vervelend, maar ik denk me nu wel weer een stuk beter te voelen, dus hopelijk maak ik vanavond mijn comeback.

Ik ben niet helemaal goed bijgelezen, maar wat me in elk geval duidelijk is is dat er een meerderheid is op Renate. Ik weet nog steeds niet helemaal wat ik daarvan vind, maar zoals ik een paar anderen ook al heb zien zeggen zal haar dood in ieder geval enige duidelijkheid brengen. Dat, in combinatie met het feit dat mijn stem toch niet echt meer verschil zal maken, is dan ook de reden dat ik op Renate zal stemmen vandaag.

Ik ben er nu weer even van tussen, want ik heb in mijn ziekte meer laten verslonzen dan alleen het forum :-p , maar jullie horen later weer meer van me.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Périgueux - la Réole - van witte naar rode wijn

Bericht door Lola »

Renate zal moeten achterblijven

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Périgueux - la Réole - van witte naar rode wijn

Bericht door Wouter »

Met blaren en enigszins vermoeide benen komen jullie aan bij de Garonne, bij het stadje La Réole. En zoals gebruikelijk verzamelen jullie je op het plein voor de kerk voor de lynch. Dit topic wordt gesloten.

Afbeelding
Ho ho ho :xmas:

Gesloten

Terug naar “Spel 9 - voettocht naar Santiago”