Bénévent - Périgueux - Koeien, kerken en wolven

Loop mee naar Santiago voor geestelijke rust en fysieke inspanning
Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Bénévent - Périgueux - Koeien, kerken en wolven

Bericht door Kayan »

@Jorn, nog één keer (sorry, maar ik ben keiverward). Waar loopt Mariska mee? Ze heeft nog niet eens gestemd (dag 1 was ze ziek)!

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Bénévent - Périgueux - Koeien, kerken en wolven

Bericht door Kayan »

En ik heb nooit gezegd dat je afwachtend ben, dat zei Djamila. En dat beaamde je zelf.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Bénévent - Périgueux - Koeien, kerken en wolven

Bericht door Kayan »

Jorn zal moeten achterblijven

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Bénévent - Périgueux - Koeien, kerken en wolven

Bericht door Kayan »

Ik wil eigenlijk helemaal niet een 7-way spread creëren. Gelukkig moet Renate sowieso haar stem wijzigen.. Maar de mensen waar er tot nu toe op gestemd zijn, staan echt bij lange na niet (zo) hoog in mijn verdachtenlijstje. Ik vind Jorn te veel draaien, en zijn stem(men) tot nu toe dragen weinig toe. Evenals zijn observaties, waar ik in ieder geval veel twijfels over heb, en ook uit.

Stemoverzicht
Sander 1x (ongeldig) -> Renate (1)
Renate 1x -> Edy (2)
Bert 1x -> Janneke (3)
Wessel 1x -> Willemijn (4)
Mariska 1x -> Jorn (5)
Willemijn 1x -> Wessel (6)
Jorn 1x -> Kayan (7)

Edit: Nog te stemmen: Lola, Nynke, Hugo, Bert, Mariska, Nemo, Djamila, Bas
Nog te wijzigen: Renate
Mag niet stemmen: Sander

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Bénévent - Périgueux - Koeien, kerken en wolven

Bericht door NynkeB »

@Jorn, je laatste bericht maar daarin een aantal tegenstrijdige dingen + het aangeven dat je iemand die al dood is op neutraal/niet te peilen hebt staan, brengt me ff van de leg. In hoeverre mag ik dat nog ‘onzorgvuldig’ noemen?

@Nemo, ik heb echt te weinig van je gehoord. Het kan zijn dat je een gewoon een burger bent en daarom misschien je prioriteiten anders had liggen, mocht dit het geval zijn, dan spijt het me; maar ik kan het niet door de vingers zien.

Ik zal voor nu stemmen op Nemo (waarmee het aantal verschillende mensen waarop is gestemd weer omhoog zal gaan, sorry, maar hier sta ik achter), mocht Nemo nog komen met prachtige argumenten etc, bestaat de kans zeker dat ik zal wisselen naar Jorn of Wessel (daarbij ligt de nadruk vooral op Jorn), maar dat is nog maar even afwachten…

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Bénévent - Périgueux - Koeien, kerken en wolven

Bericht door NynkeB »

Nemo zal moeten achterblijven

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Bénévent - Périgueux - Koeien, kerken en wolven

Bericht door Djamila »

Wessel schreef:
20 jun 2020, 12:17
Willemijn schreef:
20 jun 2020, 11:12
Mijn stem gaat naar Wessel. Omdat het niet voor hem pleit dat Floris zich zo specifiek over hem zich uitspreekt als meest waarschijnlijk een goeierik. En ook omdat Floris heeft gezegd over Wessel dat het hem zou verbazen dat hij wolf was.
Dit statement slaat nergens op. Ik lees al de ellemdelange lappen tekst terug. Nergens pleit Floris specifiek vóór mij. Heel apart. Als je zoiets beweert zou ik graag een quote willen terugzien waar hij dat beweert.

Ik weet het overigens nog niet op wie ik stem. Waarschijnlijk ga ik stemmen uit zelfverdediging. Ik ga niet stemmen op Lola, Kayan, Janneke, Jorn, Mariska of Djamila. Ik kijk ook wat gematigder terug op de verdenkingen van Edy en Nynke. Zoals Nynke zelf al zei, ze had het laatste dagen ook vrij druk gehad. Ik vind dat Edy een verdachte speelstijl heeft. Wil nog niet zeggen dat ze daadwerkelijk wolf is.

Ik heb zelf ietswat over de top uitgelokt afgelopen dagen. Zoals ik al eerder zij, ik wacht nu nog eventjes af.
Hoezo zou je nu al uit zelfverdediging stemmen, terwijl je pas 1 stem hebt?

Jorn lijkt vergeten te zijn dat Mark al dood is.

@ Jorn
Ben inderdaad zoekende, maar iedereen stemt heeeel erg verspreid
Bedoel je nu trouwens dat dat zelfde puntje ook aan Nynke gericht is of?

@ Kayan
Ik heb die drie namen misschien bij elkaar gezet, ik heb nooit expliciet gemaakt dat er een verband zou zijn tussen die drie namen, alleen dat er een gebeuren was waar in jullie in mijn optiek een rol speelden. Dus het feit dat het zo 'gepresenteerd' zou zijn, is geen feit, maar jouw interpretatie.

Eigenlijk is deze stemming heel interessant. De wolven kunnen er vannacht niemand uithalen, maar willen natuurlijk nu ook niet verdacht lijken door met meerderen op een iemand te stemmen. Dus verspreid stemmen is hier de beste strategie.

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Bénévent - Périgueux - Koeien, kerken en wolven

Bericht door Mariska »

Even onder het werk door ( Hoewel, ik heb even pauze)

Ja het klopt dat jullie weinig van me hebben gehoord. Nee, ik ben het niet vergeten. Ja, ik vind het nog lastig.

Maar, ik ga nu in ieder geval met een stem komen. Noem hem kinderachtig, noem hem een jij stemt op mij, dus ik stem op jou- stem, maar dat is het niet helemaal.

Ik ga niet op Nemo stemmen. Hoewel hij stil is, en dus niet per definitie goed, denk ik ook niet dat hij per definitie slecht is.

Renate heeft ontzettend slecht gelezen en wil op Sander stemmen wat niet kan en niet mag, maar ook op Renate zal ik niet stemmen.

Jorn is terughoudend en heeft zijn zaakjes niet op orde. Ik loop niet mee, ik mocht de eerste dag niet stemmen. Op de tweede dag heb ik niet veel gezegd, maar ik heb zeker wel wat gezegd, en probeer daar ook een beeld te vormen. Ik zeg niet dat ik er goed in ben, maar beschuldig me niet van makkelijk achteroverleunen. Want ik denk dat zich daar meerderen aan schuldig maken.

En voordat iemand zegt dat ik onder de radar doorvlieg, tja dat schijnt mijn speelstijl te zijn en dat is zeker niet afhankelijk van de rol, zoals veel mensen hier kunnen beamen.

En daarnaast, Mark is al dood????

Goed, zonder verder omhaal, zet ik mijn onderbuikgevoel om in een stem.
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Bénévent - Périgueux - Koeien, kerken en wolven

Bericht door Mariska »

Jorn zal moeten achterblijven
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: Bénévent - Périgueux - Koeien, kerken en wolven

Bericht door Jorn »

Kayan schreef:
20 jun 2020, 13:32
@Jorn, nog één keer (sorry, maar ik ben keiverward). Waar loopt Mariska mee? Ze heeft nog niet eens gestemd (dag 1 was ze ziek)!
Daarna slechts enkele keer iets van vernomen tot de reactie van net. Ja ik had verder de hele ledenlijst erbij gepakt van 1e dag en Mark was me ontgaan..

Verder zei ik idd vannacht best een discussie te willen maar zag daar nu minder het nut van in. Je staart je dood op mij en dat is prima, maar nu ontstaat er een loopje op mij. Denk dat het online weerwolven niet voor mij is weggelegd.

Maar ja ik ben nogal chaotisch, verander van mening hier en daar overdag als ik dingen overdenk, schijnbaar ben ik slecht in het verwoorden wat ik doe en komt dit nogal draaierig over. Maar we gaan zien wat de dag brengt en anders tabé :)
~Hertog Jorn~

Gesloten

Terug naar “Spel 9 - voettocht naar Santiago”