Bénévent - Périgueux - Koeien, kerken en wolven

Loop mee naar Santiago voor geestelijke rust en fysieke inspanning
Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Bénévent - Périgueux - Koeien, kerken en wolven

Bericht door Bas »

Nemo zal moeten achterblijven

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Bénévent - Périgueux - Koeien, kerken en wolven

Bericht door Bas »

Nemo zal moeten achterblijven

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Bénévent - Périgueux - Koeien, kerken en wolven

Bericht door Bas »

Heb ook nog even Hugo teruggezocht:
Hugo schreef:Hij lijkt op totaal andere conclusies uit te komen dan ik, zoals dat hij Renate verdacht vindt spelen en zojuist zijn stem op Matthijs vanwege het BM-ding.
Hugo schreef:Renates stem valt mij ook héél erg op, net als Edy. En nee, niet omdat het vreemd is even in de war te zijn, maar omdat het niet des Renates is om zoiets te missen. Renate komt dit spel niet zoekend over en nu deze actie... Gaan een beetje mijn alarmbellen van af. Haar reactie dat Edy naar een stok zoekt maakt het niet beter.
Hoe komt Renate zowel niet verdacht over op dag 1 en niet zoekend over het hele spel?

Dus 3 van de 4 stemmen op Renate komen van mensen die zeggen dat ze het hele spel verdacht is, maar toch op dag 1 haar allemaal niet verdacht vonden? Dat klinkt wel heel vreemd.

Tweede stem was omdat ik vergeten was te Bolden, en ik het niet verantwoord vind om een stem bericht te editen.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Bénévent - Périgueux - Koeien, kerken en wolven

Bericht door Renate »

Bas, dank voor je post hieronder. Bert en Djamilla. Ik vind het echt een beetje flauw van jullie om nu net te doen of je me al die tijd al zo verdacht. Ja, ja, maar nooit iets over gezegd. En nu lekker meeliften met Edy's verdenking.
Hugo, die zegt dat zo'n vergissing niks voor mij is. Hoe kom je erbij! Ik ben een uiterst slordige, niet graag teruglezende weerwolver, dus ik vind dit erg gezocht.
Edy, die denkt dat ik zoiets alleen als wolf zou doen: onzin. Dat ik dit spelletje iets minder leuk vind, dát zie je goed, maar dat is vooral door die ellenlange posten en die ruzieachtige toon, dat is gewoon niet mijn stijl.
Ik aarzel of ik nog een poging moet doen mijn vege lijf te redden met een stem om Nemo. Vind het wel laf, want ik verdenk Nemo niet speciaal. Anderzijds: dan is er een gelijkstand dus dan mag Lola de doorslag geven.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Bénévent - Périgueux - Koeien, kerken en wolven

Bericht door Renate »

Nemo zal moeten achterblijven

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Bénévent - Périgueux - Koeien, kerken en wolven

Bericht door Renate »

Met tegenzin.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Bénévent - Périgueux - Koeien, kerken en wolven

Bericht door Lola »

Pfff, ik ben al een hele tijd bezig met een post maar het lukt me op het moment gewoon even niet. Ik ben compleet in de war over wat er aan het gebeuren is.

Ik vind Renates stem op Sander ook heel bizar, maar ook iets waar ze mogelijk van zou worden weerhouden in het wolvenhol? Ik moet zeggen dat ik ook een minder goed gevoel bij haar heb gekregen, maar ik vind het wel heel hard gaan vanwege één domme fout. Die maken we allemaal wel eens.

Jorn krijgt ook ineens stemmen, daar kan ik me dan wel wat beter in vinden. Het is me tot zover alleen nog niet gelukt om goed uit te leggen waarom.

Ik neig er nu het meeste naar om op Nemo te stemmen. Dat hij moedwillig tientallen vragen en verzoeken ontwijkt is niet alleen verdacht, maar ook storend. En zijn laatste post is echt héél vreemd.

Meer krijg ik er op dit moment even niet uit, en ik moet zo weg. Maar jullie houden een uitgebreide post van me tegoed! Ik kijk vanavond als ik weer thuis ben even of ik verder kan met de vage dingen die ik nu al heb staan, of dat ik gewoon helemaal opnieuw begin. Ik ben er nu denk ik al te lang achtereen mee bezig, en het komt allemaal niet meer zo goed binnen. :madness2:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Bénévent - Périgueux - Koeien, kerken en wolven

Bericht door Lola »

Oei, het wordt zo wel een extra nare verantwoordelijkheid. Maar ik ga toch wel op Nemo stemmen.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Bénévent - Périgueux - Koeien, kerken en wolven

Bericht door Lola »

Nemo zal moeten achterblijven

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Bénévent - Périgueux - Koeien, kerken en wolven

Bericht door Kayan »

Stemoverzicht
Sander 1x (ongeldig) -> Renate (1)
Renate 4x -> Edy (2), Hugo (10), Djamila (11), Bert (12)
Bert 1x -> Janneke (3)
Wessel 1x -> Willemijn (4)
Mariska 1x -> Jorn (5)
Willemijn 1x -> Wessel (6)
Jorn 2x -> Kayan (7), Mariska (9)
Nemo 4x -> Nynke (8), Bas (13), Renate (14), Lola (15)

Nog te stemmen:
Mag niet stemmen: Sander

Gesloten

Terug naar “Spel 9 - voettocht naar Santiago”