Bénévent - vreemde gebeurtenissen in de kerk

Loop mee naar Santiago voor geestelijke rust en fysieke inspanning
Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Bénévent - vreemde gebeurtenissen in de kerk

Bericht door Sander »

Renate schreef:
16 jun 2020, 21:46
Wow, dit is echt heel goed, gelijk raak!
De Florisstemmers Hugo, Matthijs en Kayan krijgen hier sowieso een plusje door, lijkt me.
Van Bas weet ik het nog zo net niet: hij stemde op Floris nádat Lola had aangekondigd dat zij dat zou gaan doen (maar het nog niet deed). Stel dat Bas wolf is, dan weet 'ie dus dat het voor Floris toch een verloren zaak is en kan hij een goede beurt maken door niet eens als laatste op hem te stemmen.
Mee eens, maar Lola krijgt ook een grote plus. Zij gaf eigenlijk Floris de laatste duw...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Bénévent - vreemde gebeurtenissen in de kerk

Bericht door Sander »

Al moeten we natuurlijk ook rekening houden met een evt. Lone wolf die geleerd heeft van het vorige spel en daardoor snel zijn/haar maatjes erbij gaat naaien...

Wat denk jij Renate :lol: :disco:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Bénévent - vreemde gebeurtenissen in de kerk

Bericht door Edy »

@ Renate. Bas geeft zelf eerlijk aan dat hij op Floris stemt om zo te voorkomen dat hij er mogelijk zelf uitgaat. Dit omdat hij verwacht dat Bert nog op hem gaat stemmen en hij in de gevarenzone kan komen. Hij doet dus niet net alsof hij Floris verdacht vindt of zo.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Bénévent - vreemde gebeurtenissen in de kerk

Bericht door Hugo »

Whoop whoop, schot in de roos :hangloose:

Ik sluit me aan met alle voorgaande sprekers: er zijn een hoop mensen verdacht en minder verdacht :-P Ik ga het later even op een rij zetten.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Bénévent - vreemde gebeurtenissen in de kerk

Bericht door Djamila »

Wow, lekker dan!

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Bénévent - vreemde gebeurtenissen in de kerk

Bericht door NynkeB »

Hurray!!
Gaat gelijk al de goede kant op zo!! :cheer:

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: Bénévent - vreemde gebeurtenissen in de kerk

Bericht door Jorn »

Huts Adieu monsieur wolf :banana:

Kijk aan dat is meteen lekker, zelf had ik nog niet veel bedenkingen bij Floris en stond hij bij mij neutraal. Wat Sander aanstipt over de Nemo stemmers ga ik ook nog even voor zitten.. Janneke, Nynke, Bert en Sander. Met dus een hoopvolle actie vanuit de wolf om alsnog op een gelijkspel te belanden.. Is dit gepland of een actie van een kat in het nauw die rare sprongen maakt om zijn eigen hachje te redden.

Ik ga morgen nog eens dingen teruglezen en zoeken naar verbandjes die mogelijk bestaan in betrekking tot het verdelgen van een wolf die ons van onze goddelijke reis wilt afhouden.

Maar ik ben nu nogal high dus ga het niet eens proberen, voor nu vier ik deze succesvolle dag met een pretsigaret.
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Bénévent - vreemde gebeurtenissen in de kerk

Bericht door Renate »

Edy schreef:
16 jun 2020, 22:06
@ Renate. Bas geeft zelf eerlijk aan dat hij op Floris stemt om zo te voorkomen dat hij er mogelijk zelf uitgaat. Dit omdat hij verwacht dat Bert nog op hem gaat stemmen en hij in de gevarenzone kan komen. Hij doet dus niet net alsof hij Floris verdacht vindt of zo.
Naja, ik had dus die hele post van Bas niet gezien! Stom. Nee, ik had verdenkingen tegen Bas en die zijn nog niet weg ofzo (en als Bas ook wolf is, is het nog zeker niet denkbeeldig dat hij op zo'n moment toch voor zichzelf kiest - misschien is 'ie Lone Wolf???) maar ik kan 'm niet verwijten dat 'ie deed alsof hij Floris verdacht.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Bénévent - vreemde gebeurtenissen in de kerk

Bericht door Renate »

Sander schreef:
16 jun 2020, 22:01
Al moeten we natuurlijk ook rekening houden met een evt. Lone wolf die geleerd heeft van het vorige spel en daardoor snel zijn/haar maatjes erbij gaat naaien...

Wat denk jij Renate :lol: :disco:
Haha :lol: :lol: , nou dat schoot zojuist dus wel door me heen in de kwestie Bas/Floris, zie mijn post hiervoor.
En het is inderdaad een goed idee die vele stemmen op Nemo onder de loep te nemen, want dat kan best wel eens een wolvenreddingsactie geweest zijn. Niet dat ik suggereer dat het allemaal wolven waren uiteraard, voordat iemand weer over statistiek begint.

Willemijn
Pacifist
Berichten: 147
Lid geworden op: 19 mar 2020, 19:27

Re: Bénévent - vreemde gebeurtenissen in de kerk

Bericht door Willemijn »

Yeah, wat goed. Een wolf eruit. :banana:

Gesloten

Terug naar “Spel 9 - voettocht naar Santiago”