Bourges - Bénévent-l'Abbaye. We gaan door!

Loop mee naar Santiago voor geestelijke rust en fysieke inspanning
Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Bourges - Bénévent-l'Abbaye. We gaan door!

Bericht door Edy »

Of heel kort!😂😂

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Bourges - Bénévent-l'Abbaye. We gaan door!

Bericht door Bas »

Ik vind het een beetje jammer dat ik inactief wordt genoemd, omdat ik niet de tijd heb om 2/3 posts per dag te maken. Ik heb elke dag een post gemaakt met mijn gedachten en naar mate het spel vordert zullen deze inhoudelijker worden. Op en voor dag één vind ik het lastig om echt goede verbanden te zien en mensen sterk te verdenken, waardoor ik niet hele inhoudelijke posts plaatst. Want ik heb gewoon geen idee.

Edy stemt op mij en ik hoop dat ze niet een tunnelvisie op mij ontwikkelt, iets waar we allebei goed in zijn op elkaar. Hoewel ik op dit moment Edy niet zo zeer verdenk. Ik denk dat het ‘gevecht’ tussen Kayan en Edy twee burgers zijn die het gewoon niet eens zijn. Kayan en Edy zijn dus ook twee mensen die ik niet echt verdenk momenteel.

Om eerlijk te zijn heb ik op dit moment nog geen echte verdachten. Eigenlijk staat bijna iedereen op neutraal, afgezien van Kayan en Edy, die een positieve indruk hebben gemaakt.
De rest staat simpelweg op neutraal met een paar, waarvan ik een negatieve indruk heb. Vooral Bert vind ik makkelijk om alleen mij echt te noemen als inactief, en Renate die vrij gemakkelijk op mij stemt. Matthijs vertrouw ik ook nog zeker niet, maar zijn uitleg komt op zich oprecht over en zou waarschijnlijk ook niet op hem gestemd hebben.

Op wie ik nu ga stemmen is vooral lijfsbehoud. Het staat nu 2-3 tussen Floris en mij, met Bert die aangegeven heeft op mij te willen stemmen en Floris die van stem kan wisselen. En als het tussen mij en Floris gaat heb ik liever Floris er uit momenteel.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Bourges - Bénévent-l'Abbaye. We gaan door!

Bericht door Bas »

Floris zal achter moeten blijven.

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Bourges - Bénévent-l'Abbaye. We gaan door!

Bericht door Bert »

Inmiddels is het bijna 19:30 uur dus tijd om mijn gedachten op te maken/stem uit te brengen. Fijn dat Lola wat van zich heeft laten horen, maar zonder haar inhoudelijke post heb ik er nog weinig 'steun' aan. Als zij inderdaad op Floris zal stemmen, komt hij echt op een duidelijke 'voorsprong' te staan.

De stem van Nemo zonder verdere toelichting/uitleg bevalt me niet. Ik zeg niet dat hij daarom dus een wolf is, maar erg lekker zit het me niet. Waarom geen toelichting? Zo help je het burgerteam niet echt verder vind ik.

Edy en Renate hebben inmiddels op Bas gestemd, degene op wie ik ook het 'liefst' zou stemmen. Ik heb vooralsnog geen redenen (ook geen last van een 'onderbuikgevoel') om Edy en Renate te wantrouwen. Daarbij zou het me wel heel toevallig lijken als ze weer beiden wolf zouden zijn. Daarnaast heeft Bas, ook na de vorige oproep, niets van zich laten horen. Ik stem dus op Bas.

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Bourges - Bénévent-l'Abbaye. We gaan door!

Bericht door Bert »

Oei, Bas, onze berichten kruisen elkaar net. Hoewel ik nog steeds niet vind dat mijn reden om op jou te stemmen helemaal 'vervalt' kies ik er nu dan last-minute voor om op Nemo te stemmen, aangezien de motivatie voor die stem geheel ontbrak.

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Bourges - Bénévent-l'Abbaye. We gaan door!

Bericht door Bert »

(Iets te vroeg op 'enter' gedrukt; vervolg bericht)

en ik het er niet mee eens ben dat Edy per definitie slecht zou zijn.

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Bourges - Bénévent-l'Abbaye. We gaan door!

Bericht door Bert »

Nemo zal moeten achterblijven!

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Bourges - Bénévent-l'Abbaye. We gaan door!

Bericht door Matthijs »

Kort tussenoverzichtje (kan het niet laten om te kijken :$ )

Sander 1x: Willemijn (1)
Edy 2x: Wessel (2), Nemo (12)
Matthijs 1x: Floris (3)
Floris 4x: Hugo (4), Matthijs (8), Kayan (9), Bas (14)
Nemo 3x: Janneke (5), Nynke (11), Bert (15)
Nynke 1x: Djamila (6)
Kayan 1x: Jorn (7)
Bas 2x: Edy (10), Renate (13)

Nog te stemmen: Sander, Lola (ik had Mariska er vorige keer bijstaan maar die mag natuurlijk zelf ook niet stemmen :$)

Om de een of andere reden heb ik het gevoel dat we tussen twee niet-bad guys zitten te stemmen. Het geeft zeker een stof om te bespreken :confusion:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Bourges - Bénévent-l'Abbaye. We gaan door!

Bericht door Sander »

Jorn schreef:
16 jun 2020, 17:09


Maar ja zoals Djamila en eerder Renate(?) al zeiden dat gedoe met Kayan en Edy en Sander zit mij ook niet lekker. Al ben ik toch wel geneigd Edy te vertrouwen. In vorige spellen was ze vaak ook erg pro-actief en doortastend (en aldus sommigen ook ietwat fel). Dus ik ben momenteel geneigd haar op neutraal te laten. en geen minnetje te geven.
Huh? Wat heb ik hiermee te maken????
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Bourges - Bénévent-l'Abbaye. We gaan door!

Bericht door Sander »

Lastig! Ik heb wel wat dingetjes die me opvallen, maar om op moment iemand al als bad Guy te betitelen gaat me te ver, daarvoor weet ik het gewoon nog niet.

Ik ga op Nemo stemmen, puur vanwege het feit dat hij stemt zonder reden. Is makkelijk ergens mee wegkomen.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 9 - voettocht naar Santiago”