Vézelay - Bourges. Wie is de gids?

Loop mee naar Santiago voor geestelijke rust en fysieke inspanning
Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Vézelay - Bourges. Wie is de gids?

Bericht door Kayan »

Ik heb zoveel zin om weer op Renate te stemmen als leider :lol:.

Wat betreft leiderschap, ik heb een lange tijd (zo'n 4 jaar) lesgegeven in persoonlijk leiderschap, waarbij we al het moois van het leven aan konden grijpen om weer iets over het gezelschap, jezelf en je omgeving te leren. Een dankbare taak, maar zojuist het stokje laten liggen (lees: contract niet verlengd :)). Het is daarom wel prettig om een keertje geleid te worden, en blindelings te vertrouwen dat het goedkomt, en zo niet dan toch! Lekker aan de wandel, frisse lucht, fijne snacks, wat water en goed gezelschap. Meer heeft een mens niet nodig om zich gelukzalig te voelen 😁.

Morgen ben ik volop bezet, dus waarschijnlijk stem ik gehaast als ik onderweg ben naar Den Haag!

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Vézelay - Bourges. Wie is de gids?

Bericht door Lola »

Hallo iedereen!

Wat fijn om met jullie allemaal deze tocht te gaan ondernemen. Ik wil mijzelf wel opwerpen als leider. Ik heb het richtingsgevoel, en zorg voor het groepsgevoel! Ik ga mijn uiterste best doen om te zorgen dat we met zijn allen veilig arriveren in Santiago, en dat we het ondertussen gezellig hebben. Ik zal goed naar iedereen luisteren en erop toezien dat alles democratisch verloopt.

Janneke, ik ben zeker graag in de natuur, maar ik weet niet of ik de gróótste natuurliefhebber van dit gezelschap ben. Ik ben echter wel helemaal gek van planten. Ik breid gestaag mijn collectie kamerplanten uit, mede door (proberen) te stekken, en weinig heeft mij in deze quarantaine zoveel vreugde gebracht als het zien groeien van mijn planten.

Ook ik wacht nog even met stemmen tot we van iedereen wat gehoord hebben. :)

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Vézelay - Bourges. Wie is de gids?

Bericht door Edy »

Hoi iedereen. ik ga me ook deze keer niet verkiesbaar stellen. door de rede dat ik gewoon niets hiervan weet XD.
Ik weet ook niet eens hoe ik bij het startpunt ben gekomen.
Mark, je moet gewoon een gruwelijk eind lopen!! En op het eind jezelf nog geselen. Oh nee, dat is weer een andere Spaanse traditie.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Vézelay - Bourges. Wie is de gids?

Bericht door Matthijs »

Janneke schreef:
11 jun 2020, 19:49
Ha allen! Wat heerlijk dat we niet langer opgesloten zijn in huis en aan de wandel kunnen. Ik heb wel het idee dat ik nu al aan het ijlen ben. Hoezo, wil ik over Bourges vanwege de fraaie kathedraal? Ik wil de natuur in. Op naar Nevers dus! Zijn er mensen met dezelfde mening? Dan kunnen we onze nieuwe gids misschien - heel democratisch - overtuigen van dit waanzinnig goede plan.

Zelf heb ik geen aspiraties om gids te zijn. Ik schrijf al een boek over leiderschap, dat is wel even voldoende...

Ik denk dat ik op de grootste natuurliefhebber stem als gids. Wie o wie?

@Willemijn. Dank voor het warme welkom. Het werd wel tijd ja, dat ik weer eens opdook.
Oeh Nevers! Daar ben ik wel een paar keer geweest tijdens eerdere vakanties :angel: Ik hoor verder dat er heel veel andere (geschikte) kandidaten zich opperen, wordt nog ingewikkeld straks een keuze te maken :chinrub:

Heeft er verder iemand nog wat behoefte aan wat koekjes? Ik heb er nog een paar over :peace:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Vézelay - Bourges. Wie is de gids?

Bericht door Djamila »

Kayan schreef:
11 jun 2020, 21:13
Ik heb zoveel zin om weer op Renate te stemmen als leider :lol:.

Wat betreft leiderschap, ik heb een lange tijd (zo'n 4 jaar) lesgegeven in persoonlijk leiderschap, waarbij we al het moois van het leven aan konden grijpen om weer iets over het gezelschap, jezelf en je omgeving te leren. Een dankbare taak, maar zojuist het stokje laten liggen (lees: contract niet verlengd :)). Het is daarom wel prettig om een keertje geleid te worden, en blindelings te vertrouwen dat het goedkomt, en zo niet dan toch! Lekker aan de wandel, frisse lucht, fijne snacks, wat water en goed gezelschap. Meer heeft een mens niet nodig om zich gelukzalig te voelen 😁.

Morgen ben ik volop bezet, dus waarschijnlijk stem ik gehaast als ik onderweg ben naar Den Haag!
Kayan!! Lang geleden zeg!

Wessel
Lycantroop
Berichten: 89
Lid geworden op: 12 mei 2020, 00:13
Favoriete Weerwolfrol: Boswachter

Re: Vézelay - Bourges. Wie is de gids?

Bericht door Wessel »

Ik stem op Floris

Ik sluit me aan bij Edy. Prima om eens wat te horen over de Bournes

Willemijn
Pacifist
Berichten: 147
Lid geworden op: 19 mar 2020, 19:27

Re: Vézelay - Bourges. Wie is de gids?

Bericht door Willemijn »

Ik ga voor Matthijs. Ik ben het zowaar een keer met je eens Renate. ;-) Geniet ervan haha. Matthijs heeft zich als spelleider bewezen, eens kijken of hij als gids ons ook zo goed kan leiden.

Ik heb een drukke dag voor de boeg en vanavond een golfwedstrijd. Dus tot later.

Willemijn
Pacifist
Berichten: 147
Lid geworden op: 19 mar 2020, 19:27

Re: Vézelay - Bourges. Wie is de gids?

Bericht door Willemijn »

ik kies Matthijs als gids

Willemijn
Pacifist
Berichten: 147
Lid geworden op: 19 mar 2020, 19:27

Re: Vézelay - Bourges. Wie is de gids?

Bericht door Willemijn »

Wessel, is jouw stem zo wel geldig? Volgens mij moet hij niet bold maar schuingedrukt. Of luistert dat niet zo nauw Wouter?

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Vézelay - Bourges. Wie is de gids?

Bericht door Wouter »

Willemijn schreef:
12 jun 2020, 07:47
Wessel, is jouw stem zo wel geldig? Volgens mij moet hij niet bold maar schuingedrukt. Of luistert dat niet zo nauw Wouter?
Ik zie het door de vingers 😉. Wel graag alle stemmen duidelijk laten beginnen met "ik kies" en in een apart bericht zonder verdere tekst. Dat maakt het tellen voor mij een stuk makkelijker.
Ho ho ho :xmas:

Gesloten

Terug naar “Spel 9 - voettocht naar Santiago”