Nacht 6: de tijd vervaagt...

Herleef een van de meest bekende gevechten van de oude Grieken!
Gesloten
Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Nacht 6: de tijd vervaagt...

Bericht door Matthijs »

Het duurde niet lang, of de geheimen werden op tafel gelegd. “Bert, beslis jij maar wie jij wilt dat de aarde regeert voor de komende tijd. Ik beloof je dat wij je zullen belonen.” klinkt het aan de ene kant. “Ach lul niet, jij wilde al die tijd al ons bedriegen, zodat je daarna ons aan de kant kon schuiven en zelf de macht grijpen!” klinkt het aan de andere kant.

In eerste instantie had Bert besloten om Edy het leven te ontnemen. “Jij hebt mij voorgelogen, net als die Hugo. Daarom zal jij nu gestraft worden.” zegt Bert. “Nee, jaag ons nog verder de verdoemenis in, ga je gang!” reageert Edy.

Zo ging het nog even over en weer, totdat Renate naar voren kwam. “Kom op. Het is toch duidelijk dat Edy hier alles bij elkaar aan het liegen is? Dus waarom zou ze niet ook liegen over dat ze ons allemaal wil bedriegen?” oppert Renate. Ik bedoel maar, denk je echt dat ze je zal belonen? Laat me niet lachen. Ik ben tenminste er eerlijk in als ik zeg dat je wel zal sterven.

Na deze uitspraak vertrekt Bert zijn gezicht: “Dat het zo is, betekent niet dat je het moet zeggen. Dus weet je wat, Renate, jij mag wat mij betreft het onderspit delven. Ik heb genoeg van al deze moord en doodslag. Er is al genoeg bloed aan mijn burgervaderlijke handen. Opdat ooit Olympus nog in orde hersteld moge worden.” zegt Bert, voordat hij het teken geeft om Renate af te voeren. “Prima. Het was leuk je te manipuleren moet ik zeggen. Maar geloof me, tijd is slechts een illusie voor mij. Ik zal snel weer terug zijn.

====================================================================

Edy 1x: Bert* (1), Renate (3)
Renate 5x: Edy (2), Hugo (4), Mark (5), Bert* (6)
Daarmee is Renate overleden. Renate was Kronos.

Afbeelding

De eerste deadline ligt op vanmiddag 15:00, de tweede op vanmiddag 17:00. Voor deze keer kan het eerder dag worden als de acties eerder klaar zijn ;-)
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 6: de tijd vervaagt...

Bericht door Hugo »

Plottwist: ik ben een vampier en win nu alleen! Muhahahaha!
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 6: de tijd vervaagt...

Bericht door Edy »

Tuurlijk Hugo! Jij dacht aan het begin van het spel: laat ik als vampier nou eens helemaal niemand doodbijten, maar wachten tot ik de ziener ontdekt heb, zodat ik mij voor kan doen als tovenares. Dan win ik het vertrouwen van de wolven en ga ik alleen winnen.

Geniaal bedacht Hugo. En met zo een vooruitziende blik! :banana: :banana:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 6: de tijd vervaagt...

Bericht door Hugo »

Edy schreef:
02 jun 2020, 13:10
Tuurlijk Hugo! Jij dacht aan het begin van het spel: laat ik als vampier nou eens helemaal niemand doodbijten, maar wachten tot ik de ziener ontdekt heb, zodat ik mij voor kan doen als tovenares. Dan win ik het vertrouwen van de wolven en ga ik alleen winnen.

Geniaal bedacht Hugo. En met zo een vooruitziende blik! :banana: :banana:
En ik heb zelfs Floris me laten zien als goed! Door eeeh... Matthijs om te kopen? :huh:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 6: de tijd vervaagt...

Bericht door Edy »

Ja echt een omkoopbaar typetje, die Matthijs. :chinrub: :chinrub:

Gesloten

Terug naar “Spel 8 - De titanenstrijd”