Dag 5: Houdt het ooit op?

Herleef een van de meest bekende gevechten van de oude Grieken!
Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 5: Houdt het ooit op?

Bericht door Edy »

renate moet het dorp verlaten

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 5: Houdt het ooit op?

Bericht door Edy »

Andere volgorde Hugo!

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 5: Houdt het ooit op?

Bericht door Renate »

Edy moet het dorp verlaten

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 5: Houdt het ooit op?

Bericht door Hugo »

Renate zal het dorp moeten verlaten
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 5: Houdt het ooit op?

Bericht door Hugo »

Prima, dan deze volgorde
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 5: Houdt het ooit op?

Bericht door Renate »

Bert schreef:
01 jun 2020, 21:37

De lonewolf heeft in mijn ogen echt gefaald, die had eerder een medewolf voor de bus moeten gooien om te kunnen winnen, maar heeft dat niet gedaan. Dan nu gaan ‘smeken’ of je alsjeblieft de overwinning mag is niet charmant en ben ik ook niet gevoelig voor, dus dan winnen de wolven wat mij betreft.
Niet zulke gekke dingen zeggen Bert. In een eerdere post gaf je aan dat je de lonewolf wilde helpen, vandaar dat ik me als zodanig kenbaar heb gemaakt. Maar ik geef zonder meer toe dat ik het niet goed heb aangepakt. De rol ligt me ook helemaal niet. Mark zou het zeker beter gedaan hebben!
Maar dat wil niet zeggen dat ik aan het smeken ben voor de overwinning. Gatverderrie! Zo wil ik het ook helemaal niet.
Dus dan heb ik eigenlijk liever dat je je stem nu even naar mij verandert, dan is het maar klaar.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 5: Houdt het ooit op?

Bericht door Mark »

Renate zal het dorp moeten verlaten
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 5: Houdt het ooit op?

Bericht door Hugo »

Diom trouwens? Wat is die geest aan het zeggen?
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 5: Houdt het ooit op?

Bericht door Edy »

Geen idee. Ik dacht even aan Diomedes, maar dit nalezende (sorry, kan al die goden niet onthouden, terwijl ik toch recentelijk Mythos van Stephen Fry weer heb gelezen) deed hij nu niet iets wat ik kan relateren aan ons spel. Dus ik tast nog effe in het duister.

Nu hopen dat Bert weer online komt en Edy nog even wil wijzigen in Renate.
Dan mag het van mij wel nacht worden daarna. Ik ga nu zo slapen namelijk.

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 5: Houdt het ooit op?

Bericht door Bert »

Renate schreef:
01 jun 2020, 22:19
Bert schreef:
01 jun 2020, 21:37

De lonewolf heeft in mijn ogen echt gefaald, die had eerder een medewolf voor de bus moeten gooien om te kunnen winnen, maar heeft dat niet gedaan. Dan nu gaan ‘smeken’ of je alsjeblieft de overwinning mag is niet charmant en ben ik ook niet gevoelig voor, dus dan winnen de wolven wat mij betreft.
Niet zulke gekke dingen zeggen Bert. In een eerdere post gaf je aan dat je de lonewolf wilde helpen, vandaar dat ik me als zodanig kenbaar heb gemaakt. Maar ik geef zonder meer toe dat ik het niet goed heb aangepakt. De rol ligt me ook helemaal niet. Mark zou het zeker beter gedaan hebben!
Maar dat wil niet zeggen dat ik aan het smeken ben voor de overwinning. Gatverderrie! Zo wil ik het ook helemaal niet.
Dus dan heb ik eigenlijk liever dat je je stem nu even naar mij verandert, dan is het maar klaar.
@ Renate: Ik begon daar idd over, omdat ik toon nog de hoop had dat er een kleine kans bestond dat ik samen met de lonewolf de wolven eruit kon werken en de lonewolf in the end (samen met Nynke) te slim af kon zijn. Dat blijkt niet langer realistisch, haha. Verder vind ik ook niet dat jij heel smekend op me overkwam, dat was vooral Mark, dus sorry dat je je daardoor aangesproken voelde, het was niet gericht aan jou!

Gesloten

Terug naar “Spel 8 - De titanenstrijd”