Nacht 5: ἐς τὸ ἔσꭓατον

Herleef een van de meest bekende gevechten van de oude Grieken!
Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 5: ἐς τὸ ἔσꭓατον

Bericht door Renate »

Ah, dus zó ga je het spelen Mark!
En je kunt er donder op zeggen dat Edy nu ook de lone wolf gaat claimen.
Ik ben echter - helaas - de echte. En als bewijs wijs ik op de letters D.I.O die de geest tot nu toe heeft gegeven. Hij mocht niet rechtstreeks naar een van onze namen verwijzen, maar natuurlijk wel naar een naam die je met een van ons in verband kon brengen. Dion - mijn zoon - zit ook in deze weerwolfgroep en bijna alle spelers kennen hem.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 5: ἐς τὸ ἔσꭓατον

Bericht door Renate »

Ik hoop ook een klein beetje naar lone wolf gehint te hebben door mijn stem op Edy ipv Floris. Maar dat is niet zo'n sterk argument, Mark en ik hadden de stemmen daar ook omgekeerd kunnen uitbrengen.
Tja, Bert, jij hebt de touwtjes in handen nu. Helemaal prima als je ervoor kiest dat de wolven moeten winnen en niet de lone wolf, maar eerder gaf je iets aan waardoor ik dacht dat er toch een kans was dat je de lone wolf wilde helpen door de kwalijke rol die Hugo en Edy hebben gehad bij de lynch van Floris.

Trek je iig niets aan van wat Hugo nu gaat zeggen. Hugo hoort bij het kamp van de wolven, dus voor hem is het belangrijk dat de wolven als groep winnen, niet de lone wolf.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 5: ἐς τὸ ἔσꭓατον

Bericht door Mark »

Renate schreef:
01 jun 2020, 19:18
Ah, dus zó ga je het spelen Mark!
En je kunt er donder op zeggen dat Edy nu ook de lone wolf gaat claimen.
Ik ben echter - helaas - de echte. En als bewijs wijs ik op de letters D.I.O die de geest tot nu toe heeft gegeven. Hij mocht niet rechtstreeks naar een van onze namen verwijzen, maar natuurlijk wel naar een naam die je met een van ons in verband kon brengen. Dion - mijn zoon - zit ook in deze weerwolfgroep en bijna alle spelers kennen hem.
Leuk bedacht Renate. Maar die heb je van mij gekregen in het hol.
en dat zegt niets over dat jij een lonewolf bent.
ik heb toen ook gezegd dat wessel het misschien wist.
Dus niet zeggen dat je het zelf bedenkt en ligt er natuurlijk ook aan wat de volgende letter wordt :)
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 5: ἐς τὸ ἔσꭓατον

Bericht door Mark »

Renate schreef:
01 jun 2020, 19:21
Ik hoop ook een klein beetje naar lone wolf gehint te hebben door mijn stem op Edy ipv Floris. Maar dat is niet zo'n sterk argument, Mark en ik hadden de stemmen daar ook omgekeerd kunnen uitbrengen.
Tja, Bert, jij hebt de touwtjes in handen nu. Helemaal prima als je ervoor kiest dat de wolven moeten winnen en niet de lone wolf, maar eerder gaf je iets aan waardoor ik dacht dat er toch een kans was dat je de lone wolf wilde helpen door de kwalijke rol die Hugo en Edy hebben gehad bij de lynch van Floris.

Trek je iig niets aan van wat Hugo nu gaat zeggen. Hugo hoort bij het kamp van de wolven, dus voor hem is het belangrijk dat de wolven als groep winnen, niet de lone wolf.
Daarom is het nu de keuze van Bert wie er gaat winnen.
en ook deels door wat nynke is als zij bijvoorbeeld een jager is heeft zij ook een keuze.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 5: ἐς τὸ ἔσꭓατον

Bericht door NynkeB »

Mark schreef:
01 jun 2020, 19:31
en ook deels door wat nynke is als zij bijvoorbeeld een jager is heeft zij ook een keuze.
Ho ho ho, beter hebben jullie mij niet vermoord... :shocked:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 5: ἐς τὸ ἔσꭓατον

Bericht door Hugo »

Renate schreef:
01 jun 2020, 19:21
Trek je iig niets aan van wat Hugo nu gaat zeggen. Hugo hoort bij het kamp van de wolven, dus voor hem is het belangrijk dat de wolven als groep winnen, niet de lone wolf.
Ik ben superbetrouwbaar!

IK BEN DE EENZAME WOLF :-D

Vorige keer werkte het, dus nu ook?
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 5: ἐς τὸ ἔσꭓατον

Bericht door Mark »

NynkeB schreef:
01 jun 2020, 19:33
Mark schreef:
01 jun 2020, 19:31
en ook deels door wat nynke is als zij bijvoorbeeld een jager is heeft zij ook een keuze.
Ho ho ho, beter hebben jullie mij niet vermoord... :shocked:
Probleem is dat Bert de meeste kracht heeft en als hij dood zou gaan moest zijn stem naar iemand anders gaan en als lonewolf kan ik het niet hebben dat een wolf heb krijgt.

Dus sorry :-(
Maar als je mij kan helpen Plz
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 5: ἐς τὸ ἔσꭓατον

Bericht door NynkeB »

Jaaaaa, maar wat een naaistreek dit! Moet ik me nu voorbereiden op m'm laatste 80 minuten?? Doet echt pijn dit.. haha

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Nacht 5: ἐς τὸ ἔσꭓατον

Bericht door Bert »

Als de lonewolf zo slim is geweest om geen burger te elimineren maakt hij nog een kansje!

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 5: ἐς τὸ ἔσꭓατον

Bericht door Mark »

Bert schreef:
01 jun 2020, 19:41
Als de lonewolf zo slim is geweest om geen burger te elimineren maakt hij nog een kansje!
Het punt daarmee is bert
dat wij alle 3 niet leuk vinden dat er een Lonewolf in zit omdat wij het erg goed hebben gespeeld samen en nu moet nog steeds mensen van wolven team verliezen.
Dus hebben we afgesproken dat We bert in leven wilde houden omdat ik jouw niet dood wilde hebben, maar dat we wel nynke doen om de kans meer gelijk te maken tussen mij en Edy en Renate.

Want als ik jouw kan overhalen dat jij mij laat winnen dan word de stemming gelijk spel. en kan jij daarna Net op wie wij stemmen Edy of Renate er toch uit stemmen.
Burger for life :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 8 - De titanenstrijd”