Nacht 5: ἐς τὸ ἔσꭓατον

Herleef een van de meest bekende gevechten van de oude Grieken!
Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 5: ἐς τὸ ἔσꭓατον

Bericht door Renate »

Oke, Nynke, jij moet straks mogelijk ook al een keuze maken dus. Als je de lone wolf wilt helpen, wat natuurlijk maar de vraag is, schiet dan niet op mij.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 5: ἐς τὸ ἔσꭓατον

Bericht door Mark »

NynkeB schreef:
01 jun 2020, 19:39
Jaaaaa, maar wat een naaistreek dit! Moet ik me nu voorbereiden op m'm laatste 80 minuten?? Doet echt pijn dit.. haha
Sorry Nynke,

Jij hebt wel echt top gespeeld en Ik hoop dat je volgende keer mee doet weer.


@renate
Ik wist dat jij dit ging proberen, ben trots op je maar Voor ons is het alleen maar afwachten wat nynke en Bert gaan doen en wie ze meer geloven en de winst gunnen
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 5: ἐς τὸ ἔσꭓατον

Bericht door NynkeB »

Mark schreef:
01 jun 2020, 19:45
Sorry Nynke,

Jij hebt wel echt top gespeeld en Ik hoop dat je volgende keer mee doet weer.
Alleen maar liefde verder <3 (En toch ga ik jullie dit allemaal niet snel vergeven ;-) , grapje natuurlijk... of niet... :angel: )

Nu maar hopen op een mooi verhaaltje van Matthijs (welke trouwens echt amazing zijn geweest, chapeau daarvoor!!)

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 5: ἐς τὸ ἔσꭓατον

Bericht door Renate »

Volgens mij zou jij het echt wel leuk gevonden hebben om de lone wolf te zijn hè Mark? Nou ik vind er geen zak aan.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 5: ἐς τὸ ἔσꭓατον

Bericht door Mark »

Renate schreef:
01 jun 2020, 19:53
Volgens mij zou jij het echt wel leuk gevonden hebben om de lone wolf te zijn hè Mark? Nou ik vind er geen zak aan.
Ik vind het ook geweldig om lone-wolf te zijn alleen ik had nooit verwacht dat wij als wolven team zo goed Team waren en niemand van jullie er eerder uit ging vallen. Maar op dit moment vind ik het iets minder leuk renate omdat wij zo een goed team en leuk team waren/zijn

En ik had in het hol jullie al de hint gegeven Dat de lonewolf er in kon zitten een van mijn eerste berichten al :twisted:
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 5: ἐς τὸ ἔσꭓατον

Bericht door Renate »

Mark schreef:
01 jun 2020, 19:56

En ik had in het hol jullie al de hint gegeven Dat de lonewolf er in kon zitten een van mijn eerste berichten al :twisted:
Uhm, Mark, doorgaans hint een lone wolf niet naar zijn rol in het wolvenhol. Niet zo slim om je medewolven daar op te attenderen. Goede kans dat je er dan snel uitligt nl.
Dus het feit dat jij dit genoemd hebt vormt nou niet direct een bewijs.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 5: ἐς τὸ ἔσꭓατον

Bericht door Mark »

Renate schreef:
01 jun 2020, 20:30
Mark schreef:
01 jun 2020, 19:56

En ik had in het hol jullie al de hint gegeven Dat de lonewolf er in kon zitten een van mijn eerste berichten al :twisted:
Uhm, Mark, doorgaans hint een lone wolf niet naar zijn rol in het wolvenhol. Niet zo slim om je medewolven daar op te attenderen. Goede kans dat je er dan snel uitligt nl.
Dus het feit dat jij dit genoemd hebt vormt nou niet direct een bewijs.
Nee klopt maar daarom dacht ik ik ga het wel doen :) want welke lone-wolf zou dat in een wolven hol gooien bij het begin. een lonewolf die weet dat die er in zit.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 5: ἐς τὸ ἔσꭓατον

Bericht door Renate »

Nou dit laat ik maar aan het oordeel van de anderen over.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 5: ἐς τὸ ἔσꭓατον

Bericht door Hugo »

Mark schreef:
01 jun 2020, 19:56
Renate schreef:
01 jun 2020, 19:53
Volgens mij zou jij het echt wel leuk gevonden hebben om de lone wolf te zijn hè Mark? Nou ik vind er geen zak aan.
Ik vind het ook geweldig om lone-wolf te zijn alleen ik had nooit verwacht dat wij als wolven team zo goed Team waren en niemand van jullie er eerder uit ging vallen. Maar op dit moment vind ik het iets minder leuk renate omdat wij zo een goed team en leuk team waren/zijn

En ik had in het hol jullie al de hint gegeven Dat de lonewolf er in kon zitten een van mijn eerste berichten al :twisted:
Op zich is dat ook deels jouw taak, je medewolven eruit gooien. Het feit dat je dat niet lukt, en je nu alsnog je beroept op je blauwe ogen om te winnen... Ik vind het een beetje matig :tooth:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 5: ἐς τὸ ἔσꭓατον

Bericht door Mark »

Hugo schreef:
01 jun 2020, 20:42
Mark schreef:
01 jun 2020, 19:56
Renate schreef:
01 jun 2020, 19:53
Volgens mij zou jij het echt wel leuk gevonden hebben om de lone wolf te zijn hè Mark? Nou ik vind er geen zak aan.
Ik vind het ook geweldig om lone-wolf te zijn alleen ik had nooit verwacht dat wij als wolven team zo goed Team waren en niemand van jullie er eerder uit ging vallen. Maar op dit moment vind ik het iets minder leuk renate omdat wij zo een goed team en leuk team waren/zijn

En ik had in het hol jullie al de hint gegeven Dat de lonewolf er in kon zitten een van mijn eerste berichten al :twisted:
Op zich is dat ook deels jouw taak, je medewolven eruit gooien. Het feit dat je dat niet lukt, en je nu alsnog je beroept op je blauwe ogen om te winnen... Ik vind het een beetje matig :tooth:
Hugo ik zeg niet dat ik er goed in ben.
Ik Kan het nog wel leuk vinden :P en hinten naar mijn rol in het hol om het spannend te maken.
Wolf is voor mij nog steeds moeilijk online ook al heb ik geen stemmen gehad (YEEH)
Renate doet ook erg haar best om te doen dat zij nu lone-wolf is en ik denk dat edy dat ook gaat doen. daarom moest ik het gewoon gaan zeggen.
Lone-Wolf is voor mij ook de eerste keer dat ik anders moet gaan spelen en ook mijn maten er bij naaien.


Daarom vertrouw ik er gewoon op dat iedereen de juiste keuze maakt en ook eens een lonewolf laat winnen :)
stem overdag op renate of edy want Dan kan een lone-wolf gewoon eens winnen
renate en Edy blijven het proberen en als hun winnen vind ik het ook niet erg want we waren top team maar lijkt me leuk om te winnen.
Burger for life :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 8 - De titanenstrijd”