Dag 4: Als een rund bij zijn ruif

Herleef een van de meest bekende gevechten van de oude Grieken!
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 4: Als een rund bij zijn ruif

Bericht door Hugo »

@ Bert

Het is simpel; ik weet dat jij en Edy goed zijn (en Kayan en Sander, maar goed). Floris claimt dat Edy slecht is; dat kan niet kloppen, en al helemaal niet met de zekerheid waarmee hij het stelt te weten. Hij moet dus wel Wolf zijn - Floris kan ook tellen en weet ook dat de Wolven de overwinning bijna te pakken hebben. Ik weet niet wat Renate, Mark en Nynke zijn (alhoewel Nynke zich wel erg verdacht aan het maken is), maar als we nog een kans willen maken moeten we Floris nu wel lynchen.

@ Edy

Het is Renate Verbaan (google image search doet wonderen)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 4: Als een rund bij zijn ruif

Bericht door Floris1987 »

Bert en Hugo
Hugo claimt dat Edy goed is en dat omdat ik claim dat ze slecht is dus slecht moet zijn.
Ik weet wat ik weet en ook al ontkent hugo dat, ik heb het bij het juiste einde.
Ik denk trouwens dat Hugo zomaar de rede was waarom wij in de eerste nacht geen slachtoffer hadden ( al kan hij ook een lieveling zijn zoals ik al eerder zei).

Het is voor nu heel belangrijk dat we Edy eruit gooien. ga ik of een andere burger eruit. dat hebben de wolven wel gewonnen (hierbij ervanuit gaand dat renate/mark/nynke ( 1 van de 3) wolf is.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 4: Als een rund bij zijn ruif

Bericht door Floris1987 »

ik snap je concern over andere mensen bert. ook ik twijfel over de 3 overgebleven ( al is Renate in mijn ogen logischer dan nynke en mark kijken naar het spel zoals het tot nu toe verlopen is. ) maar voor nu moeten we ons op Edy richten.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 4: Als een rund bij zijn ruif

Bericht door Edy »

Nee Floris, jij begon met een stelligheid die niet terecht was. Daar kan ik stellig tegenin gaan omdat dat een pertinente leugen is (dat ik slecht ben).
Je dwingt als het ware Hugo nu om op te staan en je ongelijk te geven.

Weet je wat ik denk? Ik denk dat Floris nog niet veel zieneractie had gezien en erop ging gokken dat Wessel de ziener was en dat De wolven nu vrij spel hadden om Floris als nepziener aan te wijzen. Maar dat Floris misgegokt heeft.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 4: Als een rund bij zijn ruif

Bericht door Edy »

En laat jee niet misleiden Bert door de wat slijmerige houding die Floris nu vooral richting jou heeft. Klopt geen pepernoot van.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 4: Als een rund bij zijn ruif

Bericht door Mark »

Interessante wending wat er nu gebeurd aan de ene kant hebben we floris die als eerste stemt op Edy.
Daarnaast hebben we hugo die Floris weer zijn logica er uit haalt en op floris stemt.

Nu is dus de vraag wie vertrouwen wij meer Hugo of Floris

ik heb zitten nadenken... (mark kan dat soms)

Floris stemt van de 4 dagen (Nu dag 4) 3 keer op Edy en een keer op Nemo. Als hij iets zou zijn Dan zou hij al meer info moeten geven Dus of hij is een Titaan die doet dat hij meer info heeft. of hij is een Burger misschien.

Daarnaast hebben we Hugo. Die duidelijk zegt dat Bert en Edy alle 2 goed zijn. Als dat klopt wat hij zegt. Hebben we de meeste kans op een titaan.
En Door dat Floris en Hugo alle 2 tegenovergestelde zeggen. moet 1 van de 2 liegen. en op dit moment ga ik dan voor Floris stemmen. want hugo is duidelijker met zijn redenatie's
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 4: Als een rund bij zijn ruif

Bericht door Renate »

Ik ben weg geweest. Ga zo bijlezen en posten

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 4: Als een rund bij zijn ruif

Bericht door Renate »

Ik ben nogal in verwarring over wat er nu allemaal gebeurt. Allereerst de post van Nynke. Ik zal maar gelijk vertellen dat ik na de afgelopen nacht een slecht gevoel had bij Nynke. Onder meer door de subtiele strijd tussen haar en Belle, en vervolgens was Belle het nachtslachtoffer, in het meest voor de hand liggende scenario althans.
Maar dan komt ze met een uitgebreide post met een heel handige samenvatting, wat Edy er ook van mag zeggen, en dat komt dan weer heel burgerlijk op me over. Alsof ze echt fanatiek op zoek is naar de Titanen. En neig ik er toch weer toe haar te geloven. Wat me ook verwart: ik dacht dat Nynke een beginnende speler is. Maar ze geeft verklaringen en heeft redenaties die op een langere ervaring wijzen. Is Nynke inderdaad zo'n ervaren speler? Of fluistert iemand in het weerwolvenhol haar dingen in?

Vervolgens ben ik nog veel meer in verwarring over de berichten van Floris en van Hugo. Zij hinten beiden naar dezelfde rol en één weet dus van de ander dat 'ie keihard liegt. Maar wie? En waarom niet wat eerder wat signalen gegeven maar nu pas? Waardoor - ik geloof dat Edy hiermee kwam - het er wel een beetje op lijkt dat ze door hadden dat niemand die rol claimde.

En opnieuw zie ik gebeuren dat aan de "woorden" van degene die zwijgen moet, extra veel waarde wordt gehecht. Maar dat Bert goed zou zijn, horen we alleen van Floris, en die kan de boel besodemieteren.
Getderrie, wat moet ik hier nu mee.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 4: Als een rund bij zijn ruif

Bericht door Floris1987 »

Goede avond ,

ik sta hier stomverbaasd te wezen hoe het er op lijkt dat weer ( aantal spellen geleden ook al ) edy onterecht het voordeel van de twijfel begint te krijgen. Ik ga hier geen rol claimen maar zoals eerder gezegd lees mijn posts vanaf dag 2 terug . Hier geef ik heel diep verborgen al zaken aan.

Zoals het zich nu begint te vormen zijn Edy Hugo en Mark wolf en de andere goed. Helaas heb ik niet meer ammunitie dan wat ik hier aangeef. Edy speelt het heel mooi maar die rol heeft Wessel echt niet gehad en in mijn mening gaat niemand al zo vroeg die rol claimen .

Het zijn noodsprongen van Edy. Ze weet dat ze wint als ik eruit lig.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 4: Als een rund bij zijn ruif

Bericht door Floris1987 »

En daarnaast stemde ik vorige dag ook al op Edy

Gesloten

Terug naar “Spel 8 - De titanenstrijd”