Dag 4: Als een rund bij zijn ruif

Herleef een van de meest bekende gevechten van de oude Grieken!
Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 4: Als een rund bij zijn ruif

Bericht door Mark »

@floris

Het hele punt nu is dat er een paar mogelijkheden zijn door dat jij op edy zit en hugo op jouw

1. je hebt gelijk jij bent ziener en Edy is wolf.
Dan moet hugo ook slecht zijn.

2. je liegt Hugo is ziener en jij bent Wolf.
Dan moet Hugo en edy alle 2 goed zijn.

Door dat jij de hele tijd al op edy zit vind ik het raar dat je nu pas met deze informatie komt. en als jij weet dat Edy slecht is waarom stem je dan op Dag 2 op Nemo. (dat vind ik alleen maar tegen jouw eigen verhaal gaan) je weet wie een wolf is maar dan stem je gewoon op iemand waar je geen info over hebt.

Hugo heeft zoiets niet gedaan namelijk hij heeft nooit iemand 100% verdacht hij dacht Sander alleen toen was hij ook stil maar is niet mee gegaan met groep stemmen omdat hij die info niet had. Nu komt hij met dat jij Wolf moet zijn en zegt leterlijk wat hij elke avond heeft gedaan.

Ja dat heb jij ook maar vind raar dat jij 1 keer je stem hebt veranderd en dat zit mij niet lekker.

Vandaag is zeker een belangrijke dag En hoop dat nynke en Bert en renate ook juist gaan stemmen.
maar mijn stem gaat denk ik naar Floris.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 4: Als een rund bij zijn ruif

Bericht door Floris1987 »

Mark. je moet wel goed lezen tussen de regels. Ik heb Edy niet aan het begin gezien.
ik zeg duidelijk dat ik nacht 1 hugo heb gezien.
Mijn stem op dag 1 op haar was puur toeval/geluk.
Ik heb haar pas in nacht 3 gezien
nacht 1 Hugo, nacht 2 kayan nacht 3 Edy Nacht 4 Bert

Daarom geef ik op dag 2 wanneer kayan haar plaatjes plaatst en af en toe mij noemt iets aan.
Ik zeg op 24 mei 23:28 dat ik het jammer vind dat ze mij verdacht vind maar ik haar juist niet verdacht vind.( hierbij vanuit mijn perspectief aangegevend dat ik haar gezien heb )
En ja ik roep dit niet hardop in die fase. Ik ben niet gek.

De rede voor dat ik op nacht 2 Kayan heb bekeken kan ik ook geven. Ze was vrij fel op mij dat ik zomaar uit het niets op Edy stemde op dag 1 ( terwijl 90 procent vanuit het niets op iemand stemde) en wilde graag weten wat ze was.
Daarna bleef ik Edy in de gaten houden en wilde toen graag weten wat ze was en raak.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 4: Als een rund bij zijn ruif

Bericht door Floris1987 »

Hugo en Edy.
IK kan wel elk woord wat jullie zeggen weerleggen maar dit is een welles nietes spelletje wat jullie telkens weer counteren wat draait om of de titaan winnen of niet.
jullie zijn duidelijk beidde team titaan.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 4: Als een rund bij zijn ruif

Bericht door Floris1987 »

nog voor de rest
zoals ik al eerder aangaf heb ik meerdere keren ( 2 a 3 keer op dag 3 voor Edy en 1 keer op dag 2 en 1 keer op dag 3 ( ja na haar dood) voor kayan aangegeven wat ze waren in cryptische postst.

de naam
een zin die begint met een i ( voor is)
een zin die begint met een w of G ( voor wolf of voor Goed)

Voor Hugo heb ik zowel dag 1 als dag 2 als dag 3 een keer laten vallen dat ik hem goed vond.
deze post waren vooral voor na mijn dood om jullie tips te geven, maar als ik nu dood ga zal het wel afgelopen zijn.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 4: Als een rund bij zijn ruif

Bericht door Hugo »

Floris1987 schreef:
31 mei 2020, 13:45
Hugo en Edy.
IK kan wel elk woord wat jullie zeggen weerleggen maar dit is een welles nietes spelletje wat jullie telkens weer counteren wat draait om of de titaan winnen of niet.
jullie zijn duidelijk beidde team titaan.
Nah ja, als we dan toch welles/nietes aan het spelen zijn: Nee, jij bent de Titaan.

Je 'hints' vind ik zo vaag dat ik me moeilijk kan voorstellen dat iemand dat systeem van tevoren zou hebben bedacht - wat je ook niet hebt. Je zag gewoon een mogelijkheid om te claimen en hebt dat gedaan en bent er nu van alles aan het bijslepen om je argument te versterken; ik hoop dat de rest er niet in trapt.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 4: Als een rund bij zijn ruif

Bericht door Renate »

Ik ben de hele dag de hort op geweest, excuses.
Mijn verwarring is na gisteren niet minder geworden.
Zowel Floris als Hugo: hadden jullie dan niet wat stelliger kunnen zijn over de goeden, de afgelopen dagen? Tot nu toe hebben jullie - net als ik, natuurlijk, maar ik ben ook geen ziener - steeds verkeerd gestemd. En nu ineens zo'n vette claim doen!
De hint die Floris zou hebben gegeven, lijkt inderdaad op een toevalstreffer: die zou na je dood nooit opgepakt zijn, en dat weet jij ook wel. Bovendien heel gek dat je een paar keer aangeeft dat je subtiel gehint hebt, en dan pas een paar posts later met deze vondst komt. Maar Hugo heeft helemaal geen hints gegeven en dat is ook niet best.
Nynke (overigens heb ik bij Nynke meer en meer het idee dat ze een goed zoekende burger moet zijn), Nynke dus heeft nog een theorie t.a.v. de letters van de geest geopperd. Die letters lijken nu naar Floris te wijzen. Haar theorie kan alleen kloppen als Hugo inderdaad goed is en dus ziener is, en Wessel Titaan was. Het is er wel een om in het achterhoofd te houden.
Maar wie liegt er dan zo keihard?
Ik vind Floris vaak heel onecht overkomen als hij wolf is, en dat vind ik nu eigenlijk niet echt. Daar staat tegenover dat Hugo's verontwaardiging ook weer heel oprecht overkomt.
Ik weet het echt niet. Ik ga er nu iig wel van uit dat één van jullie toch de ziener moet zijn, en dat Bert dus goed is. Ik verbaas me er overigens wel over dat Floris, om mij over de streep te krijgen t.a.v. Bert, als argument gebruikt dat Hugo dat ook heeft gezegd. Huh???
Hoe dan ook: ziener: ik zou het erg op prijs stellen als ik de volgende ben die onder de loep genomen word, als het even kan.
En als ik niet zo'n aperte tegenstander van BM-verkiezingen was, zou ik de BM nu smeken om wat wijze emoji's, maar ik hoop stiekem natuurlijk wel dat hij nog wat richting gaat geven.

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 4: Als een rund bij zijn ruif

Bericht door NynkeB »

Pfff, wat een gekke situatie is dit toch weer!
Zoals al eerder aangegeven en beargumenteerd, vertrouw ik Edy voor geen ene meter, daarom zal ik nu ook op haar stemmen. Op het moment dat Bert hier nog wat aan zou kunnen veranderen/toevoegen, zie ik het graag; ik ben vrij verward door alle gebeurtenissen deze dag, en misschien levert een nieuwe blik wel iets op.
Echter wil ik graag nu mijn stem al uitbrengen. Ik ben zeer benieuwd hoe de avond verder zal verlopen....

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 4: Als een rund bij zijn ruif

Bericht door NynkeB »

Edy zal het dorp moeten verlaten!

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 4: Als een rund bij zijn ruif

Bericht door Mark »

Floris zal het dorp moeten verlaten!
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 4: Als een rund bij zijn ruif

Bericht door Renate »

Edy zal het dorp moeten verlaten

Gesloten

Terug naar “Spel 8 - De titanenstrijd”