Dag 3: τῃ σοφώτατῃ

Herleef een van de meest bekende gevechten van de oude Grieken!
Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Dag 3: τῃ σοφώτατῃ

Bericht door Belle »

Nynke zal het dorp moeten verlaten!

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 3: τῃ σοφώτατῃ

Bericht door Sander »

Die Hugo is echt ziek, zomaar op een burger te stemmen :shocked:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 3: τῃ σοφώτατῃ

Bericht door Mark »

Yeeh ik ben er weer. Sorry dat het zo lang duurde maar ik ben er weer.

Even terug op waarom ik op wouter had gestemd vorige dag. Ik Vond op dat moment Wouter het meest in de picture staan door het gebeuren van Wessel en hem. Ja ik vind nog steeds dat wessel speelt zoals ik van hem zou hebben verwacht. Maar ik had op dag 2 niets anders wat ik raar vond wat nu is veranderd door die switch van de 5 mensen….

Ik ga eens wat dingen wat hugo zegt proberen te vertalen

@hugo
Kan jij mij met een duimpje omhoog of omlaag vertellen ik iets juist heb ?

Hugo schreef:
27 mei 2020, 19:42
Afbeelding :arrow: 👔🤫 :?: :huh: 👔 :no: 🗣️👴🏻 :cowboy: :!: :lol: 👔🌌🗣️🗣️🗣️
1.Het praten wat edy zij over Wouter als jager is lachwekkend ?

Hugo schreef:
27 mei 2020, 19:42
Afbeelding :arrow: 🧐👴🏻 :arrow:🐺 :!: :!: :?: :?: 👴🏻 :arrow: 🙂 🐰❌
Nijntje is nynke ?
Nijntje ziet wouter als wolf ?
Wouter is nachtslachtoffer geweest ?


Hugo schreef:
27 mei 2020, 19:42
Afbeelding➕Afbeelding :arrow: 1️⃣🌌 :arrow: :police:🧙🏻‍♀️ :shrug:
Renate en Floris zijn op nacht 1 Gekoppeld ?
Hugo schreef:
27 mei 2020, 19:42
👨‍👩‍👦‍👦 :arrow: 👔🧐
👴🏻 :arrow:🐺 :arrow:🔀➕🐺
👴🏻 :arrow: 🙂 :arrow: 🔀➖🐺
👇🏻 :shrug:
Conclusie Hugo weet het niet ?
want beide is mogelijk ?

de rest van zijn info hebben veel al iets op gezegd.
Hugo misschien was het makkelijk om eerst voor iedereen een plaatje te laten zien wie wat is voor dat je teksten maakt.

nu de mensen die zijn veranderd
Nynke
Sander
Willemijn
Wouter
Renate

mensen die op nemo hebben gestemd zonder te wisselen
Bert
Edy
Floris

Op dit moment kijk ik naar de mensen die soort van mee zijn gelopen met de nemo stemmers. Doordat het heel raar is gegaan dat eerst wouter er zo veel had en dan 5 mensen allemaal veranderen en ik ga er van uit dat dat te maken heeft met het wolven team.
Ik ga daarom op dit moment nog steeds op Wouter stemmen, Meer omdat hij werd beschermd door dat iedereen van hem afging ik had het minder verdacht gevonden als 1 of 2 veranderde maar zoveel geloof ik niet dat het per ongeluk ging.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 3: τῃ σοφώτατῃ

Bericht door Mark »

Wouter zal het dorp moeten verlaten!
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 3: τῃ σοφώτατῃ

Bericht door Hugo »

Afbeelding :arrow:
1️⃣👉🏻
2️⃣👍🏻
3️⃣👍🏻
4️⃣👎🏻
5️⃣👎🏻👎🏻👎🏻
6️⃣👉🏻
7️⃣ :lol:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 3: τῃ σοφώτατῃ

Bericht door Floris1987 »

waarom staat een plaatje van Willem van oranje in een mijn voor mij ?

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 3: τῃ σοφώτατῃ

Bericht door Hugo »

Afbeelding❌ :arrow: Afbeelding
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 3: τῃ σοφώτατῃ

Bericht door NynkeB »

Belle schreef:
28 mei 2020, 16:38
Ik ben momenteel gewoon ernstig verward. Ik vind Wouter, maar ook Bert momenteel dus het meest verdacht, maar aan de andere kant zijn er, na alles van deze dag nog even goed gelezen te hebben, weer goede redenen waarom zijn geen wolven zijn. En huh. Ik weet het niet meer.
Nu ik Bert en Wouter dan even parkeer, begint Nynke toch wel een beetje op te vallen. In mijn vorige post benoemde ik geloof ik ook al dat ze telkens laat stemt (of ik noemde niet specifiek haar, maar wel mensen met dit gedrag), wat ik toch een beetje verdacht vind. Floris valt ook op, maar niet per se negatief voor mij, ik weet het niet zo goed met hem.
Maar oké, dus, Nynke. Ze stemt telkens laat, verandert laat haar stem, en dekt zich telkens in, maar ik geloof vaker achteraf dan vooraf. Dit zou ik op zich zowel als wolf als burger doen, maar misschien toch iets meer als wolf in de hoop dat mensen je niet meer verdacht vinden. Ik weet het niet zo goed, maar ik denk dat ik voor nu op haar ga stemmen en dan nog even aankijk hoe de rest van de dag verloopt en of het nodig is toch mijn stem te wijzigen.

Ik ben me ervan bewust dat mijn mening ook weer continu aan het veranderen is, maar dat gebeurt helaas als alles zo vaag is en je er niets meer van snapt :mrgreen:
Nou ja, dit vind ik dus wel apart. Eerst geef je aan dat je ik je opval omdat ik me zou indekken en mijn stem verander (iets wat jij dan gek zou vinden), en het vervolgens in je laatste zin(onder andere) zelf doet. (Je geeft aan dat je mening continu aan het veranderen is, en je Wouter en Bert het "meest verdacht" vindt, maar vervolgens op mij stemt.)
Ten eerste wil ik er voor mezelf niet het label 'indekken' op plakken. Het is uitleg geven waarom ik wel (of niet) op iemand stem, iets wat in mijn ogen vrij van belang is, sterker nog; op het moment dat je dit niet doet is het alleen maar opvallender. Daarnaast geef ik altijd aan waarom ik op iemand stem, voordat ik dit doe. Nu geef ik toe dat ik in het geval van Nemo vrij op het laatste moment was ((immers zag ik de speculatie over Nemo laat, waardoor ik ook niet eerder had kunnen wisselen/op Nemo kon stemmen, echter zat(of zit... help, ik weet het ff niet meer) ik (zoals al vaker aangegeven) vrij diep in de Wouter tunnel)), maar ik heb mijn stem wisseling kunnen onderbouwen(anders zou ik natuurlijk niet veranderd zijn qua stem).

Het is inderdaad allemaal vaag, en de speculaties gaan alle kanten op; waardoor ik toch mag hopen dat je snapt dat ook ik van mening kan veranderen of keuzes maak die op minder gebaseerd zijn dan dat iedereen zou willen zien (ik bedoel maar, het blijven allemaal aannames).

Daarnaast blijf ik bij mn verhaal over de 'overlopers'(mn vorige post). Op wie ik ga stemmen is nog wel ff een twijfelgevalletje(ik ga alles nog eens even teruglezen). Ik hoop mijn stem straks al te kunnen uitbrengen, maar ik ben eigenlijk bijna de hele avond weg, dus miss wordt mijn stem weer een latertje (ik mag hopen van niet, maar dat is dan even niet anders)...

(Fijn dat je weer terug bent Mark!!)

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 3: τῃ σοφώτατῃ

Bericht door Mark »

NynkeB schreef:
28 mei 2020, 17:17


(Fijn dat je weer terug bent Mark!!)
bedankt vind ook leuk om weer terug te zijn

Daarnaast heb ik proberen te lezen alles alleen Wat is dat Vervelend :)

Dus als iemand wat wilt vragen of ik een vraag heb gemist in de afgelopen nacht/dag dan laat me weten
probeer er weer in te komen
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 3: τῃ σοφώτατῃ

Bericht door Mark »

Floris1987 schreef:
28 mei 2020, 17:12
waarom staat een plaatje van Willem van oranje in een mijn voor mij ?
Ik dacht dus dat het floris Vijfde was XD
Burger for life :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 8 - De titanenstrijd”