Dag 3: τῃ σοφώτατῃ

Herleef een van de meest bekende gevechten van de oude Grieken!
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 3: τῃ σοφώτατῃ

Bericht door Hugo »

AfbeeldingAfbeelding
🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♀️ :shocked: :confused: :confusion: :huh: :madness: :madness2: :no: :cursing: :hammer: :elephant:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 3: τῃ σοφώτατῃ

Bericht door Sander »

Ik ga niet eens de moeite nemen om dit te ontcijferen :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 3: τῃ σοφώτατῃ

Bericht door NynkeB »

ahhh, dit is wel ff shit zeg, de avond liep net iets anders dan verwacht! Ik zal snel stemmen en dan hoop ik morgen mijn verklaring erover netjes uit te kunnen leggen. Maar vast voor het idee; ik blijf hangen om Wouter. Nu is er niemand anders die er direct voor mij uitspringt, denk ik ook strategisch dat het handig is om te weten wat Wouter voor rol bekleedde. Mijn stem zal dan ook naar hem gaan.
Ik wil me wel even excuseren voor mijn chaos :$ !

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 3: τῃ σοφώτατῃ

Bericht door NynkeB »

Wouter zal het dorp moeten verlaten!

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 3: τῃ σοφώτατῃ

Bericht door Hugo »

Afbeelding👨‍👨‍👧‍👦

👉🏻👉🏻👉🏻👉🏻👉🏻🗂️
Afbeelding4️⃣✖️(Afbeelding6️⃣, Afbeelding7️⃣, Afbeelding🔟, Afbeelding1️⃣2️⃣)
Afbeelding2️⃣✖️ (Afbeelding2️⃣*️⃣)
Afbeelding2️⃣✖️ (Afbeelding4️⃣, Afbeelding9️⃣)
Afbeelding1️⃣✖️ (Afbeelding3️⃣)
Afbeelding1️⃣✖️ (Afbeelding5️⃣)
Afbeelding1️⃣✖️ (Afbeelding8️⃣)
Afbeelding1️⃣✖️ (Afbeelding1️⃣1️⃣)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 3: τῃ σοφώτατῃ

Bericht door Sander »

Goeie tussenstand!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 3: τῃ σοφώτατῃ

Bericht door Bert »

Jongens jongens, wat spannend dit. En deze stemming juist allemaal gespreide stemming (in tegenstelling tot de vorige stemronde). Het lijkt er toch op dat Wouter eraan gaat. Ik kan daar weinig aan veranderen als er niemand anders zijn/haar stem verandert. Het enige dat ik in theorie ZOU kunnen doen is mijn stem op Sander zetten, waardoor het 4-4 wordt en dan heb ik de 'beslissende' stem. Maar laat ik Sander nou niet in het bijzonder verdacht vinden.

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Dag 3: τῃ σοφώτατῃ

Bericht door Belle »

Oops, ik heb er duidelijk een beetje een potje van gemaakt. Note to self, denk twee keer na voor je opeens heel andere dingen gaat doen.
@ Edy/Belle: Nynkes laatste stemwissel (van Wouter naar Nemo) is JUIST niet verdacht, want àls Nynke al een titaan zou zijn, waarom zou ze dan in vredesnaam zichzelf zo in de kijker gespeeld hebben door nog naar Wouter te switchen? Daar geloof ik dus geen bal van! Er was geen 'nut' om te wisselen voor een titaan, want Nemo had op dat moment al meer stemmen dan Wouter (door de andere switchers) en er ging dus al een burger uit. Nynkes actie zie ik daarom als een actie van een burger die het juiste probeerde te doen
Bert heeft hier eigenlijk zeker wel een punt en dit doet mij weer heel erg twijfelen.
Verder vind ik Wouter nog steeds verdacht (En Bert eigenlijk ook, dus waarom zou ik naar hem luisteren, huh?), maar aan de andere kant knaagt er iets dat hij misschien toch wel onschuldig is.

Ik snap er nu helemaal niets meer van, maar ik ben toch geneigd om mijn stem naar Wouter te veranderen. Maar aan de andere kant doet Bert er weer alles aan om mensen proberen te overtuigen om Wouter niet te lynchen. Maar eerder zei hij dat we hem juist zouden moeten lychen voor meer informatie? Huh? Huh??

Oké, ik ben nu gewoon een beetje aan het brabbelen en ik denk dat dit een teken is dat ik moet gaan slapen.

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Dag 3: τῃ σοφώτατῃ

Bericht door Belle »

Ik stem niet meer op Nynke, maar op Wouter

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 3: τῃ σοφώτατῃ

Bericht door Sander »

Nou Matthys.... kom maar door
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 8 - De titanenstrijd”