Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Herleef een van de meest bekende gevechten van de oude Grieken!
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Hugo »

Hugo vergeet niet te stemmen.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door NynkeB »

Bert schreef:
25 mei 2020, 21:41
Beste burgers, al vind/vond ik Wouter ook verdacht, vind ik dat de stemmen op hem nu te makkelijk/snel volgen. Het kan twee dingen betekenen:
- Of Wouter is een titaan; dat zou dan betekenen dat heel veel burgers op het juiste spoor zitten
- Of Wouter is geen titaan, en de titanen springen 'makkelijk' nu op de prooi Wouter.

Misschien is dat laatste in algemene zin wel waarschijnlijker dan het eerste.

Hoewel ik Edy tot op heden ook niet echt vertrouwde, vind ik haar observatie van de stem (+ argumentatie) van Nemo wel goed gesignaleerd! Weinig realistisch om in 10 minuten alles goed en weloverwogen bij te lezen. En dan zonder 'eigen' argumenten op Wouter stemmen. Lijkt op een meelopende titaan. Ik zal dus op Nemo stemmen en roep de burgers op goed na te denken over deze denkwijze (overweeg alles goed en maak je eigen keuze!).
Ik ben het compleet met je eens Bert.
Daarnaast wil ik toch deels mijn excuses aan Wouter aanbieden omdat ik hem veroordeel op iets wat langer geleden (toen we nog minder info hadden) plaats heeft gevonden en daarnaast enkel een mogelijkheid was die werd geopperd; ik ben misschien wat te fel geweest in het uiten van mijn mening(zit me toch niet helemaal lekker). Ik blijf het hoe dan ook zeer opvallend vinden, maar om daarom op je te stemmen gaat op dit moment te ver. Tunnelvisie is dus ook in Weerwolven een ding.... 8-|

@Edy, ik snap wat je aangeeft over het niet verstandig zijn om je argumentatie zo voor de Titanen neer te leggen. Echter vond/vind ik het wel van belang, wanneer je iets aangeeft/suggereert; vind ik ook dat je dat moet kunnen uitleggen, of er vragen over kunt verwachten. Ik wil je wel bedanken voor het toch geven van je uitleg.

Ik zal mijn stem veranderen naar Nemo. Vooral door de keuze, zonder onderbouwing, die in 10 minuten genomen is. Het voelt een beetje als meeliften, en door niet je mening te geven, onder de radar blijven. Ik blijf het een lastige keuze vinden, ook omdat je je niet (kan? Door geen tijd bijvb.) verdedigen, maar doordat je geen duidelijke mening hebt, kan ik niet anders dan op je te stemmen.

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door NynkeB »

Wouter mag nog eventjes in het dorp blijven, Nemo moet het dorp verlaten.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Hugo »

Bert schreef:
24 mei 2020, 14:15
Dat Kayan nu door de Bezweerder getroffen is maakt haar toch niet meer of minder betrouwbaar?
Nee, dat klopt, ik vertrouwde haar naar aanleiding van Dag 1; ze postte op een betrouwbare wijze. Ik had dat alleen nog niet in tekst uitgedrukt.

Stemoverzicht: (deadline 23:00)
Nemo 9× (Floris (2), Bert* (11), Edy (12), Wouter (13), Sander (14), Willemijn (15), Renate (16) en Nynke (17))
Wouter 3× (Willemijn (3), Renate (4), Mark (5), Nemo (6), Belle (7), Sander (8) en Nynke (10))
Edy 1× (Kayan (1))
Renate 0× (Wouter (9))

Nog te stemmen:
Hugo

Mmm, ik ga even heel snel stemmen. Ik ga op Sander stemmen - want ik kan niet meer veranderen aan deze uitslag; dus ik maak een statement. Waarom mensen roepen dat 'het te snel op Wouter gaat' om vervolgens op fucking dezelfde bandwagon te springen, maar dan bij Nemo, ik kom er met mijn hoofd niet bij.
Ik ga op Sander stemmen, hij begon met deze wisselmadness.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Hugo »

Sander mag het dorp verlaten!
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Hugo »

Het argument dat Nemo niet online is geweest vind ik zwak en makkelijk.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Matthijs »

Het uur U is hier! De deadline is aangebroken!
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gesloten

Terug naar “Spel 8 - De titanenstrijd”