Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Herleef een van de meest bekende gevechten van de oude Grieken!
Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Renate »

Hugo schreef:
24 mei 2020, 23:39
Kayan schreef:
24 mei 2020, 23:35
Afbeelding✔️🙏
Aangezien iedereen het doet, zal ik dit bericht vertalen:
Floris heeft het goed; laten we samen gaan bidden.
🤣🤣🤣

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Kayan »

:lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Sander »

#prayforfloris
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Sander »

Edy schreef:
24 mei 2020, 15:29
Sander, de D van Drie kon ik nog wat bij bedenken. Maar dertien, of dertig, of driehonderddrieendertig, ik kan me daar weinig bij voorstellen.
Evenmin kan ik mij iets voorstellen bij de cryptische info van Kayan. Maar een groot zwart kruis en mijn naam eronder ziet er niet goed uit,🙄 en dan Floris? Ja Floris de ridder is dood. Maar de echte Floris niet toch? Dus ik kan er geen wijs uit eigenlijk.


Edit autocorrect onzin
De D van 3 is m.i. net zo plausibel als de D van 13...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Sander »

Ik vind de plaatjes van Kayan heel leuk en aardig allemaal, maar wat kunnen we hiermee?
Behalve als Kayan een speciale rol heeft kunnen we er helemaal niets mee.....haar plaatjes zijn puur haar mening....ook al zegt ze iets over Floris en Edy, hier kan ik niets mee. Dit is gebaseerd op de aanname van Kayan
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Sander »

Wouter schreef:
24 mei 2020, 20:26
Sander schreef:
24 mei 2020, 13:41
Nog een reactie op Mark uit het vorige dagtopic. Ik ken Wouter als iemand die veel ballonnetjes oplaat en erg scherp kan spelen. Zijn opmerking over de Oerwolf strookt dan ook totaal niet met zijn normale scherpte…
Dat was voor mij een reden om op hem te stemmen.
Huh? Dan ken je me niet zo goed. Ik ben niet van de ballonnetjes.
Vind ik wel. Je bent normaal gesproken wel van de verschillende theorieën opwerpen en mensen vast "voorkneden" op een eventuele latere slag. Dit zijn ongeveer je eigen woorden en in het wolvenhol van het vorige spel.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Edy »

Als ik het nu goed begrepen heb, heeft Floris toegelicht waarom hij de eerste dag op mij heeft gestemd en daarna elders is gaan focussen, en heeft Kayan dat nu begrepen. Fijn. Blijft toch wel een beetje de vraag waarom dit nu zo belangrijk was dat ze iedereen raadseltjes aan het opleggen was. Hoe leuk ook (voor sommigen dan, ik ben er erg slecht is, dus raak vooral gefrustreerd), neemt het wel de aandacht weg van het verdere zoeken naar de Titanen. En dan bekruipt mij toch een beetje het gevoel dat dit mogelijk ook de opzet is?
Iets om misschien in de gaten te houden.

Maar, het feit blijft dat we vanavond moeten stemmen en ik eigenlijk niet veel verder ben gekomen met mijn verdachten. Mede dus door Kayan, maar ook wel mede door afwezigheid van een aantal spelers. Zo hebben we helemaal nog niets gehoord van Nemo, en ook Nynke heeft 1 keer net na het dag worden gereageerd op Floris, maar daarna niet meer. Dit kan natuurlijk deels nieuwigheid zijn of weinig tijd, maar het kan net zo goed ook zijn dat een van de twee toch Titaan is (alletwee kan ook natuurlijk) en mooi gebruik maakt van zijn/haar 'nieuwigheid' om niet al te veel te zeggen en dus ook niet op te vallen. En dan neem ik toch ook in gedachten de onverwachtse en snelle stem op Wessel, wat geen van beiden in een goed daglicht heeft gesteld en dan weet ik het zo net nog niet. Die nieuwigheid pleit ze echt niet vrij bij mij.

Verder heb ik echt bar weinig. Bert geeft me nog steeds een ongemakkelijk gevoel, maar ik wil me niet alleen maar blind staren op hem. Sander post zelfs voor zijn doen best kort dit spel, en ik mis tot nu toe de wolvenradar die we gezien hebben de afgelopen tijd. Zelfs enige pogingen daartoe ontbreken. Op zich wel opvallend. Is misschien lastig een wolvenradar te hebben als je er zelf eentje bent?

Wouter had ik in het begin van het spel nog twee minpuntjes gegeven, maar ik vond zijn verontwaardiging hierover oprecht en daarbij meen ik iets gelezen te hebben waardoor ik een vermoeden heb wat zijn rol kan zijn. En die is niet heel spannend, maar ook geen Titaan.

Tja, en verder vond ik niemand speciaal verdacht en dat doe ik nog steeds niet. Aarrgghhh.

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Sander »

Edy schreef:
25 mei 2020, 12:19

Verder heb ik echt bar weinig. Bert geeft me nog steeds een ongemakkelijk gevoel, maar ik wil me niet alleen maar blind staren op hem. Sander post zelfs voor zijn doen best kort dit spel, en ik mis tot nu toe de wolvenradar die we gezien hebben de afgelopen tijd. Zelfs enige pogingen daartoe ontbreken. Op zich wel opvallend. Is misschien lastig een wolvenradar te hebben als je er zelf eentje bent?
:lol: :lol: :lol:
Ik denk niet dat mijn wolvenradar kapot is, maar heb nog niet erg veel tijd gehad voor dit spel.
En daarnaast: ik ben nooit van de lange posts geweest, ook niet vroegah op Hyves....
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Edy »

De D van 3 is m.i. net zo plausibel als de D van 13...
Nou, ben ik niet helemaal met je eens. Drie kan nog slaan op dronkenlap, of dubbelganger, of drie wolven (allemaal opties die ik eerder genoemd heb). Dertien kan ik helemaal niks bij bedenken. Of het moet zijn nog Dertien spelers over. Maar ja, dat kunnen we zelf ook wel zien. Hebben we geen geest voor nodig.

Oh, Belle is ook zoooo stil, dat ik haar gewoon vergeten ben. Zou fijn zijn wat te horen van je Belle!

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Mark »

Beste Iedereen.

Op dit moment heb ik het idee dat wij beetje vast lopen met de informatie die we hebben/niet hebben.
Kayan heeft duidelijk iets wat ze ons wilt laten weten.
maar voor de rest heb ik niet echt een idee op wie ik moet stemmen.
(zit ook niet in het spel vandaag omdat ik een sollicitatie weer heb die 3 uur of zo gaat duren dus ben er niet met mijn hoofd bij)
Ik hoop dat ik het red met OV vandaag anders gaat mijn stem via Matthijs :)

Ik merk dat ik ook wat mensen nog mis.

Als ik Wessel hint zou moeten zien denk ik dat hij wel een plan heeft bedacht. Maar dat we daar pas bij dag 4 of zo meer mee kunnen.
Daarnaast kan de D niet op 3 slaan. Ik heb aan Matthijs in een PB gevraagd hoe het precies zit met de geest. Hij weet nog niet het slachtoffer van die nacht + Hij mag op geen enkele manier naar een naam wijzen.
Hij mag wel getallen zeggen Die op de lijst staan want die kunnen op verschillende manier worden geïnterpreteerd.

Dat wil zeggen dat de D niet op de drie kan slaan want dat was op dat moment de plek waar Lola zat. dus kan het Hugo niet zijn ?

vanavond meer ik ga mij nu klaarmaken op vertrek :)
Fijne dag iedereen.
Burger for life :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 8 - De titanenstrijd”