Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Herleef een van de meest bekende gevechten van de oude Grieken!
Willemijn
Pacifist
Berichten: 147
Lid geworden op: 19 mar 2020, 19:27

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Willemijn »

Wouter zal het dorp moeten verlaten

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Renate »

He verdorie, is Willemijn me net weer voor. Dan lijk ik weer een meeloper. Maar ik heb vorige keer op Wouter gestemd en wilde dat nu weer doen.

Vorige keer stemde ik vooral op hem vanwege de door Willemijn gesuggereerde relatie tussen Wouter en Wessel in het weerwolvenhol. De dood van Wessel betekent niet dat die optie van de baan is. Dat maakt ook dat ik het heel tricky vind om veel waarde te hechten aan de uitleg van de letter D door Wessel. Hij kan ons ontzettend aan het misleiden zijn!

Nou is er intussen wel veel gebeurd, waardoor ik ook op anderen zou kunnen focussen. Maar ik ben volslagen in de war over wat er allemaal gebeurt.
Mensen die vrolijk meefilosoferen over de betekenis van de letter D die Wessel meegeeft, terwijl ze zelf op hem gestemd hebben omdat hij een wolf zou zijn???
Kayan die talloze rebussen plaatst en zich volgens mij uitstekend heeft vermaakt de afgelopen dag, maar van wie we natuurlijk ook helemaal geen idee hebben.
Sander, die naar mijn idee heel anders speelt dan de vorige keren. In elk geval heeft hij tot nu toe geen enkele wolvenradarachtige uitstraling. Minder tijd, zegt hij. Of minder zin, omdat hij het druk genoeg heeft in dat wolvenhol of dat gewoon niet zo'n leuke rol vindt?
Een aantal spelers van wie je vrijwel niks hoort, en die daarom er mooi tussendoor laveren. Eigenlijk niet eerlijk!

Op dit moment heb ik een positief gevoel bij Floris en bij Willemijn. Daar heb ik overigens geen enkele harde reden voor, even voor de goede orde.
Verder vertrouw ik niemand. Ja, gek genoeg, Hugo wel een beetje.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Renate »

Wouter zal het dorp moeten verlaten

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Renate »

Willemijn schreef:
25 mei 2020, 19:19

Renate vind ik anders spelen dan dat ik van haar gewend ben. Het lijkt alsof ze, waar het mij betreft, wat meeloperig is, extra slijmend (oprecht bedoeld volgens haar :-) (er zal vast een kern van waarheid inzitten hoor), maarik weet het nog niet met haar.
Ik lees dit nu pas. Heb net gepost dat ik jou wel vertrouw. Nou ja, dat was de vorige keren ook niet wederzijds he, toen ik ziener was enzo? Ik moet er maar aan wennen :lol: :lol: .

Nemo
Wolvenjong
Berichten: 25
Lid geworden op: 13 mei 2020, 20:48
Favoriete Weerwolfrol: Weerwolf

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Nemo »

Sorry dat ik de laatste dagen niet actief was maar ik was druk bezig met plannen voor de toetsweken en huiswerk. Voordat ik stem ga ik eerst nog even 74 berichten lezen.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Mark »

Hey jongens, het lukt allemaal niet vanavond. ik stem wel en leg het volgende keer wel toe.
Als mensen er problemen mee hebben Vraag maar aan matthijs.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Mark »

Wouter zal het dorp moeten verlaten
Burger for life :mrgreen:

Nemo
Wolvenjong
Berichten: 25
Lid geworden op: 13 mei 2020, 20:48
Favoriete Weerwolfrol: Weerwolf

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Nemo »

Wouter zal het dorp moeten verlaten!

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Belle »

@Edy
Je hebt momenteel vooral een beetje pech ben ik bang. Er is gewoon niet heel veel gebeurd wat mij negatief is opgevallen (nu heb ik waarschijnlijk wel dingen gemist, maar dat terzijde), en daardoor ben jij dus voor mij meer gaan opvallen en ook zodanig dat ik dit heb benoemd. Als er meer verdachte dingen waren gebeurd, had ik het waarschijnlijk laten liggen.
Daarnaast ben ik me er ook van bewust dat ik je "verdenk" (want zoals ik in mijn vorige post al zei, echt verdenken doe ik je niet, maar omdat ik weinig anders heb, kom je toch op mijn mogelijke stemlijst) op gronden die niet erg stevig zijn. Dus ik wil nu meer bewijs hebben tegen jou voor ik daadwerkelijk op je ga stemmen. Of niet, als er niet meer bewijs komt.

Mijn verdenking op Wouter had ik een stuk beter onderbouwd en dat is ook waarom deze dag mijn stem naar hem zal gaan.

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Belle »

Wouter zal het dorp moeten verlaten

Gesloten

Terug naar “Spel 8 - De titanenstrijd”