Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Herleef een van de meest bekende gevechten van de oude Grieken!
Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Wouter »

NynkeB schreef:
25 mei 2020, 21:36
Pfff, wat zitten we toch weer met moeilijke uitgangspunten. Ik blijf haken op Wouter, vooral (zoals al eerder gezegd) zijn mening m.b.t. het lynchen van een burger zit me helemaal niet lekker. Edy gaf aan dat zij van mening is dat Wouter geen Titaan is; makkelijk om op te gooien(misschien een laatste redding om de ogen van Wouter af te halen?), maar wanneer je dit (nog) niet wil onderbouwen, kom ik niet uit mijn tunnel.
Jemig, het was geen mening, maar een constatering. En daarbij, zou ik dat echt als wolf zeggen?
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Bert »

Beste burgers, al vind/vond ik Wouter ook verdacht, vind ik dat de stemmen op hem nu te makkelijk/snel volgen. Het kan twee dingen betekenen:
- Of Wouter is een titaan; dat zou dan betekenen dat heel veel burgers op het juiste spoor zitten
- Of Wouter is geen titaan, en de titanen springen 'makkelijk' nu op de prooi Wouter.

Misschien is dat laatste in algemene zin wel waarschijnlijker dan het eerste.

Hoewel ik Edy tot op heden ook niet echt vertrouwde, vind ik haar observatie van de stem (+ argumentatie) van Nemo wel goed gesignaleerd! Weinig realistisch om in 10 minuten alles goed en weloverwogen bij te lezen. En dan zonder 'eigen' argumenten op Wouter stemmen. Lijkt op een meelopende titaan. Ik zal dus op Nemo stemmen en roep de burgers op goed na te denken over deze denkwijze (overweeg alles goed en maak je eigen keuze!).

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Bert »

Tja, nu ik de redenering van Nynke lees; het kan natuurlijk ook zo zijn dat Wouter en Edy (die allebei verdachten in mijn lijstje waren) samen in het hol zitten en dat Edy daarom met dit argument komt... Maar toch, Nemo heeft wat uit te leggen. Voor nu stem ik op Nemo, ik kan nog wisselen eventueel, maar even zien wat er gebeurt.

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Bert »

Nemo zal het dorp moeten verlaten!

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Edy »

nemo zal het dorp moeten verlaten

Willemijn
Pacifist
Berichten: 147
Lid geworden op: 19 mar 2020, 19:27

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Willemijn »

Wouter, ik heb volgens mij nooit de vergissing met een oerwolf genoemd. Nu leg je mij woorden in de mond. Ik heb het altijd gehad over dat je Wessel vergat te verwelkomen en ik linkte daardoor jullie twee.
Nemo zijn deelname is zo goed als nihil te noemen en hem noem je bijvoorbeeld niet. Hij stemt ook op jou.
Overigens moet ik wel zeggen dat de run op jou mij ergens ook geen goed gevoel geeft. Daar zitten ongetwijfeld titanen tussen.

En ben ik werkelijk de enige die de mogelijke vergissing van Renate apart en opvallend vind?? Mark heeft toch nergens gezegd dat hij ziek is, dus waarom hem beterschap wensen dan? Heeft Renate kennis, en zo ja, kan het dan zomaar zijn dat zij die kennis heeft opgedaan in het hol en zich vergist heeft door die kennis per ongeluk in het forum te delen?

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Wouter »

Ik vind niet langer dat Renate het dorp moet verlaten. Nemo zal het dorp moeten verlaten
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Wouter »

Stem gewijzigd voor een fighting chance
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Wouter »

Willemijn schreef:
25 mei 2020, 21:54
Wouter, ik heb volgens mij nooit de vergissing met een oerwolf genoemd. Nu leg je mij woorden in de mond. Ik heb het altijd gehad over dat je Wessel vergat te verwelkomen en ik linkte daardoor jullie twee.
Nemo zijn deelname is zo goed als nihil te noemen en hem noem je bijvoorbeeld niet. Hij stemt ook op jou.
Overigens moet ik wel zeggen dat de run op jou mij ergens ook geen goed gevoel geeft. Daar zitten ongetwijfeld titanen tussen.

En ben ik werkelijk de enige die de mogelijke vergissing van Renate apart en opvallend vind?? Mark heeft toch nergens gezegd dat hij ziek is, dus waarom hem beterschap wensen dan? Heeft Renate kennis, en zo ja, kan het dan zomaar zijn dat zij die kennis heeft opgedaan in het hol en zich vergist heeft door die kennis per ongeluk in het forum te delen?
Ik weet niet hoe ik je verder duidelijk moet maken dat je echt fout zit .... :angel:
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 2: O.E.D. (ὅπερ ἔδει δεῖξαι)

Bericht door Matthijs »

Willemijn schreef:
25 mei 2020, 21:54
En ben ik werkelijk de enige die de mogelijke vergissing van Renate apart en opvallend vind?? Mark heeft toch nergens gezegd dat hij ziek is, dus waarom hem beterschap wensen dan? Heeft Renate kennis, en zo ja, kan het dan zomaar zijn dat zij die kennis heeft opgedaan in het hol en zich vergist heeft door die kennis per ongeluk in het forum te delen?
Willemijn, ik heb het er dus met Mark over gehad, en hij heeft het op dit moment even zwaar. Renate, en de rest ook, bedoelt het uit de grond van hun hart. Dus ook ik ga zeggen: Mark ik wens jou ook beterschap.
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gesloten

Terug naar “Spel 8 - De titanenstrijd”