Dag 0 -- Wie leidt ons?

Herleef een van de meest bekende gevechten van de oude Grieken!
Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 0 -- Wie leidt ons?

Bericht door Wouter »

Ik stem op Renate
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 0 -- Wie leidt ons?

Bericht door Hugo »

Blijkbaar is iedereen vergeten dat je over het algemeen schuingedrukt stemt op een Burgemeester (nou heeft Matthijs het niet herhaalt, maar precedent is er toch wel... Sinds spel 1. Op Hyves. ;-) )

Goed, dan stem ik maar, en wel op iemand die er een beetje moeite in heeft gestoken. Als speeches je tegenwoordig juist niet meer kwalificeren voor het leiderschap, dan is het allemaal wel waardeloos. Ik ga op Bert stemmen, want volgens mij heb ik nog wat goed te maken van het vorige spel :disco:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 0 -- Wie leidt ons?

Bericht door Hugo »

Ik stem op Bert
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 0 -- Wie leidt ons?

Bericht door Matthijs »

Hugo schreef:
18 mei 2020, 09:25
Blijkbaar is iedereen vergeten dat je over het algemeen schuingedrukt stemt op een Burgemeester (nou heeft Matthijs het niet herhaalt, maar precedent is er toch wel... Sinds spel 1. Op Hyves. ;-) )
Ah goed punt! De schuingedrukte stemmen vanaf nu en de dikgedrukte van hiervoor zal ik meetellen :mrgreen:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Nemo
Wolvenjong
Berichten: 25
Lid geworden op: 13 mei 2020, 20:48
Favoriete Weerwolfrol: Weerwolf

Re: Dag 0 -- Wie leidt ons?

Bericht door Nemo »

Ik ben er klaar voor

Nemo
Wolvenjong
Berichten: 25
Lid geworden op: 13 mei 2020, 20:48
Favoriete Weerwolfrol: Weerwolf

Re: Dag 0 -- Wie leidt ons?

Bericht door Nemo »

Ik stem op Hugo

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 0 -- Wie leidt ons?

Bericht door Renate »

Kayan en Wouter, ik ben erg gevleid maar ik heb mij helemaal niet verkiesbaar gesteld en ik ambieer het ambt ook zeker nooit. Ik vind die hele burgemeestersverkiezing altijd zonde van de speeltijd. Over het algemeen kan elk spel prima zonder burgemeester.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 0 -- Wie leidt ons?

Bericht door Matthijs »

Nemo schreef:
18 mei 2020, 10:08
Ik stem op Hugo
Ik zal m voor dit keer meetellen, maar voor de volgende keer moet je hem dus schuindrukken door het symbooltje met het commando [ i] ... [ /i] te werken (zonder die spaties) of, zoals vanaf morgen zal zijn, dikgedrukt door [ b] ... [ /b] te gebruiken. Dit is zodat er geen misverstand kan ontstaan over wie je daadwerkelijk stemt. :angel:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Dag 0 -- Wie leidt ons?

Bericht door Belle »

Ik stem op Lola

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 0 -- Wie leidt ons?

Bericht door Edy »

Pffff,
Heb het opeens erg druk met van alles, dus ik heb niet veel meegelezen. Moet nu wel stemmen.
Sorry Floris, ik vind namelijk wel dat de leukigheid van de post van belang is voor BM. Want verder kan ik er toch nog niet veel aan ophangen.
Bert begon aardig, maar wordt dan een beetje over the top met dat hij niets te verbergen heeft. Krijg ik meteen de kriebels van.
Wouter had ook eens kans, maar nu hij zo met ogen dicht meestemt met Kayan op Renate als BM, terwijl die zich niet eens heeft opgegeven, heb ik weinig vertrouwen in de leiderschapskwaliteiten van Woutertje op dit moment.

Twijfel tussen Lola, Hugo en Sander. En eigenlijk het meest tussen Sander met zijn wolvenradar en Hugo, zonder wolvenradar de laatste spellen, maar wel immer enthousiaste inzet en leuke verhalen. En tja, een online spel wil ook wat plezierigs voor de oogjes toch? Dus het wordt Hugo al hardop denkend (wat jullie niet horen, dat snap ik).

Gesloten

Terug naar “Spel 8 - De titanenstrijd”