Dag 0 -- Wie leidt ons?

Herleef een van de meest bekende gevechten van de oude Grieken!
Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 0 -- Wie leidt ons?

Bericht door NynkeB »

Gegroet iedereen!

Wat een heisa al direct, mensen die zich uitverkoren voelen leider te worden; een gewaagde actie!

Ik kan er niet omheen lichtjes te vallen voor de inspirerende speech van Hugo. Ook de argumentatie van Bert lijkt op het eerste gezicht oprecht, maar mooie praatjes vullen (nog?...) geen gaatjes.

Ikzelf zal me niet wagen aan deze taak, maar ik wens de rest veel succes! ;-)

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 0 -- Wie leidt ons?

Bericht door Mark »

Na dat ik een tijdje had gepraat met Poseidon en Hades over het probleem van de titanen. Zijn ze er uit gekomen dat Ik de beste ben om ook kandidaat te stellen als BM van onze groep. Nu we het probleem hebben dat er titanen onder ons bevinden is het van belang om nu al een slag te slaan en zorgen dat ze de BM verkiezing niet krijgen.

Wat Bert zelf is ook best apart over de lieveling, ja hij heeft een punt. dat de lieveling zich goed kan doen als BM omdat hij goed wordt gezien door een Ziener. maar er kan ook een Tovenares in zitten en die wordt ook goed gezien. waarom noem jij die dan niet op???

Daarnaast weet ik niet of het handig was dat je deze informatie direct in de groep gooide.
1. Als de titanen dat nog niet hadden bedacht weten ze het nu en gaan ze misschien anders stemmen.

Daarnaast zou ik dus ook de BM willen worden doordat ik nu 500 berichten heb geplaatst op dit forum en voor even. het ding dat boem doet in de nacht XD.. (niet spel inhoudelijk)

Maar ik wil dus zeggen tegen bert. er zijn zoveel mogelijkheden met alle rollen dat we nog niets weten wat er in kan zitten. dat jij alleen lieveling noemt vind ik beetje apart (Niet perse verdacht maar meer van dat je niet gelijk alle rollen bekijkt die het zelfde kan zijn als lieveling die wordt gezien als goed)
Zoals tovenares, Drunk eerste 3 nachten, cursed, leerlooier (zou ook graag BM willen zijn)


P.S.
Ik ga proberen dit spel iets anders te spelen dan met mijn gebruikelijke lijstjes, als dat verdacht is kan dat. maar had dit al aan mij zelf belooft om eens proberen meer er in te gooien en had het er met paar van jullie al eens over :D.

Ik wens ook alle nieuwe spelers veel plezier :)
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 0 -- Wie leidt ons?

Bericht door Renate »

Man man, ze buitelen weer over elkaar heen om zich kandidaat te stellen. Ik vind het onbegrijpelijk. De ene speech nog uitbundiger dan de andere. Ik denk dat ik daarom maar gewoon stem op degene met de meest bescheiden speech.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 0 -- Wie leidt ons?

Bericht door Renate »

Ik kies Floris als leider.

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 0 -- Wie leidt ons?

Bericht door Sander »

Ik stem op Mark
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 0 -- Wie leidt ons?

Bericht door Sander »

Ben wel benieuwd naar zijn nieuwe tactiek :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Willemijn
Pacifist
Berichten: 147
Lid geworden op: 19 mar 2020, 19:27

Re: Dag 0 -- Wie leidt ons?

Bericht door Willemijn »

ik stem op Bert

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 0 -- Wie leidt ons?

Bericht door Kayan »

ik stem op Renate

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 0 -- Wie leidt ons?

Bericht door Kayan »

Het is altijd een risico om jezelf zo in de schijnwerpers te zetten de eerste dag, dus waarom niet iemand kiezen die och zo bescheiden is gebleven (en er geen woord over gerept heeft of ze het zelf zou willen of niet) ;). En natuurlijk, als bedankje voor het terugverwelkomen! (Ook aan Wouter, uiteraard!! :D )

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 0 -- Wie leidt ons?

Bericht door Wouter »

Moeilijke keus. Maar inderdaad bescheidenheid is een groot goed. Ik stem daarom ook op Renate.
Ho ho ho :xmas:

Gesloten

Terug naar “Spel 8 - De titanenstrijd”