Grot van opoffering

Sterke drang naar mensen vlees.
Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Grot van opoffering

Bericht door Matthijs »

Ik denk dat ik mijn standaard shtick ga doen van de eerste dag onbenullig doen en een beetje random stemmen. Misschien ga ik wel gewoon voor nostalgie op Bert stemmen :lol:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Grot van opoffering

Bericht door Wouter »

Ik denk dat we de berentemmer er het beste vroeg uit kunnen halen. Hoe minder spelers hoe gevaarlijker het gegrom. En die twee die dan goed zijn elimineren we daarna wel 😉. Bedenk dat er maar 1 nacht een genezer in zal zitten, dus dat zou goed moeten gaan.

Ik ben wat stil geweest vandaag. Wel met een schuin oog meegelezen maar ik wist niet zo wat te posten. Ik ga denk ik wat zieken op het duo Bert-Sander die niets inhoudelijks bijdragen. Dat wordt vaak als een argument gezien. En haal daarmee Sander's Ida-stemt-als-eerste-dus-is-goed redenering onderuit. En dan stem ik op Ida :).
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Grot van opoffering

Bericht door Maaike »

Okee, Inge lijkt me ook een goede om op te eten - die zit al op Bas én Wouter.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Grot van opoffering

Bericht door Matthijs »

Ik ben bezig met mijn post van de dag, en ik kom opeens hierlangs:

Hugo:
Bij deze opmerking van Michelle gaan bij mij de nekharen toch wel een beetje overeind staan. De vorige keer was je Burger, dus waarom die noodzaak tot een andere tactiek? Tenzij je nu Wolt bent? Ik bedoel, ik geloof nooit zo in 'versprekingen', maar een beetje vreemd is deze opmerking wel. Tegelijkertijd klopt het natuurlijk dat elk spel anders is, de kaarten (en spelers) zijn immers anders verdeeld. Blijft kriebelachtig.

Hij zegt zelf niet van de versprekingen te zijn, maar heeft het wel de hele tijd over nekharen en kriebels.. Een kandidaat Titus/Vos?

Verder.. Inge? Ik denk dat zij nog niet een kandidaat slachtoffer is.. Ik denk verder ook wel dat we misschien tot ~nacht 3 moeten wachten met het Hugo-Inge duo elimineren. Zij werken elkaar vaak rond die nacht eruit dus dat zou leuk zijn om dat na te bootsen, denk je niet? :lol:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Grot van opoffering

Bericht door Wouter »

Wat een story matthijs! Je strooit flink met zand zie ik. Inge moeten weer inderdaad in de gaten houden. De vos theorie is een goede. Hugo houdt van dat soort hints. Dan zou hij denk ik Michelle hebben gecheckt. Als die er uit gaat zijn hart buren dus verdacht bij hem
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Grot van opoffering

Bericht door Wouter »

Wat een story matthijs! Je strooit flink met zand zie ik. Inge moeten weer inderdaad in de gaten houden. De vos theorie is een goede. Hugo houdt van dat soort hints. Dan zou hij denk ik Michelle hebben gecheckt. Als die er uit gaat zijn haar buren dus verdacht bij hem. Maar dat klopt niet, want hij zit zelf naast michelle. En hij heeft zijn gave nog die hij als vos kwijtgeraakt zou zijn. Beer is hij ook niet. Dus ik weet het nog niet met die haren. Wolfsjong kan ook, maar om dat op te hinten????
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Grot van opoffering

Bericht door Bas »

Michelle gaat nu waarschijnlijk gelyncht worden.

Daarbij zullen Renate en Belle het meest verdacht worden voor hun stem. (Ik ook, maar bij mij was het gedeeltelijk zelfbehoud.)

Hoewel Ida haar stem mss ook niet heel logisch is.

Maar als Hugo als vos Michelle heeft bekeken of Berentemmer is vind hij Michelle toch juist niet verdacht? Er zit naast Michelle niemand die wolf is, dus als Vos zou hij dan drie goede hebben.

Verder vind ik Inge juist gevaarlijk, mensen kijken naar wie de doden verdacht vonden. Wouter en ik zullen juist extra verdenkingen krijgen als ze dood gaat.

Als we kijken naar mogelijke berentemmers, vind ik Lola of Willemijn het handigst denk ik. Misschien juist Willemijn omdat die nu naast verplaatst is naast Hugo? Past weer bij de hele berentemmer weghalen bij Hugo theorie?

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Grot van opoffering

Bericht door Matthijs »

Maar Hugo zou niet zijn buren willen opeten als wolf, maar de buren dáárvan. Omdat er niet is gegromd gisteren zou hij dan weten dan hij niet naast een beer zit. En hij kan dus niet Michelle hebben gekozen als vos want dan hadden we gehoord dat de vos zijn gaven verloren heeft.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Grot van opoffering

Bericht door Matthijs »

Wouter schreef:
25 apr 2020, 11:26
Wat een story matthijs! Je strooit flink met zand zie ik. Inge moeten weer inderdaad in de gaten houden. De vos theorie is een goede. Hugo houdt van dat soort hints. Dan zou hij denk ik Michelle hebben gecheckt. Als die er uit gaat zijn haar buren dus verdacht bij hem. Maar dat klopt niet, want hij zit zelf naast michelle. En hij heeft zijn gave nog die hij als vos kwijtgeraakt zou zijn. Beer is hij ook niet. Dus ik weet het nog niet met die haren. Wolfsjong kan ook, maar om dat op te hinten????
Ik heb nog een optie gevonden! De kleine wilde! Hij zou dan nu nog bij de burgers horen, maar dan zou hij nog een wolf kunnen worden als zijn voorbeeld doodgaat. Waarom hij daarop zou hinten geen idee, maar stel je voor dat hij graag wolf wil worden en Michelle als voorbeeld heeft en zo dus wolf wordt :lol:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Grot van opoffering

Bericht door Wouter »

Matthijs schreef:
25 apr 2020, 11:43
Wouter schreef:
25 apr 2020, 11:26
Wat een story matthijs! Je strooit flink met zand zie ik. Inge moeten weer inderdaad in de gaten houden. De vos theorie is een goede. Hugo houdt van dat soort hints. Dan zou hij denk ik Michelle hebben gecheckt. Als die er uit gaat zijn haar buren dus verdacht bij hem. Maar dat klopt niet, want hij zit zelf naast michelle. En hij heeft zijn gave nog die hij als vos kwijtgeraakt zou zijn. Beer is hij ook niet. Dus ik weet het nog niet met die haren. Wolfsjong kan ook, maar om dat op te hinten????
Ik heb nog een optie gevonden! De kleine wilde! Hij zou dan nu nog bij de burgers horen, maar dan zou hij nog een wolf kunnen worden als zijn voorbeeld doodgaat. Waarom hij daarop zou hinten geen idee, maar stel je voor dat hij graag wolf wil worden en Michelle als voorbeeld heeft en zo dus wolf wordt :lol:
Mooie theorie, we gaan het zien. Anders moeten we hem er misschien juist uithalen vannacht.
Ho ho ho :xmas:

Plaats reactie

Terug naar “Kannibalen grot”