Grot van opoffering

Sterke drang naar mensen vlees.
Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Grot van opoffering

Bericht door Maaike »

Ik heb een heel klein beetje hoop dat Emma kleine wilde is met Wouter als voorbeeld

Qua slachtoffer; Belle misschien? Mirjam een beetje sneu om nu al te doen. En Ineke vertrouwd mij een beetje. Of Renate?
De rest heeft geen 'bewezen' rol dus die zou ik er nog even in houden.

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Grot van opoffering

Bericht door Maaike »

Het was trouwens héél erg duidelijk dat Ineke op Lola ging stemmen, Bas, dus ik vertrouw je absoluut niet nu

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Grot van opoffering

Bericht door Bas »

Maaike wat is jou idee met het slachtoffer?
Ik zit het liefst op Belle of Renate denk ik.
Hoewel Ineke/Inge ook wel een optie is.

Ik denk alleen dat Renate/Ineke een grotere kans is het voorbeeld te zijn.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Grot van opoffering

Bericht door Bas »

Laten we eerst wachten op Wouter's rol, als hij geen lone wolf is zit die er niet in. Ik vind Belle verder goed, omdat ik hoop dat de broers mss toch er niet zijn.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Grot van opoffering

Bericht door Wouter »

Veel sterkte! En moge de sociale wolf winnen 😉
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Grot van opoffering

Bericht door Maaike »

Ik hoop dus dat Wouter het voorbeeld was en Emma kleine wilde. Maar vanwege de oerwolf is de kans dat er uberhaupt een kleine wilde in zit eigenlijk al heel erg klein, anders hadden we met 6 wolven kunnen eindigen.

De broers zitten er sowieso wel in hoor. Door Belle te kiezen bevestigen we dat misschien nog wel meer, dus dan is Renate beter..... Maar ik vind Belle en Renate allebei een goede optie.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Grot van opoffering

Bericht door Bas »

Ik ben het verder met je eens dat ik beter op Lola had kunnen stemmen, ik ging er alleen echt vanuit dat Wouter meer stemmen zouden krijgen, gezien Bert's lynch. Ik zat fout en het was uiteindelijk closer dan ik verwacht had. Ik snap dat je mij verdenkt van lone wolf zijn. En ik denk dat als je volledig op mij gaat en ik dood ga, er een goede kans is dat jij het wel overleefd. En we een goede kans hebben om alsnog te winnen.

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Grot van opoffering

Bericht door Maaike »

Ja, we komen er sowieso niet meer onderuit om elkaar te verdenken. Misschien ga ik morgen idd maar heel vroeg op jouw stemmen, en als het dan toch close lijkt te worden met Lola of Emma, dan wissel ik later in de stemming nog?

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Grot van opoffering

Bericht door Bas »

Laten we even afwachten te kijken wat de reactie is op Wouter's dood, en eventuele kleine wilde.
Ik zit beetje 50/50 op Renate en Belle, gezien het eventuele niet broer zijn ons een kans geeft, maar eventuele bevestiging ons mss wel verder van huis brengt.
Renate als toneelspeler is ook zo goed als bevestigt en zal ons verder ook niet veel opleveren. (Ik ga er niet vanuit dat Renate haarzelf heeft gekoppeld. Er zit een kans dat ze Belle en Hugo gekoppeld heeft though?)

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Grot van opoffering

Bericht door Bas »

Maaike schreef:
05 mei 2020, 21:16
Ja, we komen er sowieso niet meer onderuit om elkaar te verdenken. Misschien ga ik morgen idd maar heel vroeg op jouw stemmen, en als het dan toch close lijkt te worden met Lola of Emma, dan wissel ik later in de stemming nog?
Ik zeg laat de stem dan staan tbh. Een wissel maakt het duidelijker als ik later wolf blijk.
Ik sta nog heel erg in de picture, en heb kleine hints richting berentemmer gedropt. Klein being miniscuul.

Ik denk dat het nu vooral belangrijk is dat we niet gaan focussen op elkaar, be it saving or attacking. En proberen een zo klein mogelijke link tussen ons te creëren.

Plaats reactie

Terug naar “Kannibalen grot”