Grot van opoffering

Sterke drang naar mensen vlees.
Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Grot van opoffering

Bericht door Wouter »

En1 van jullie is vast de lone wolf ;) succes met elkaar :twisted:
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Grot van opoffering

Bericht door Maaike »

WTF :disco:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Grot van opoffering

Bericht door Wouter »

Ik snap er niks meer van. Ik zeg een paar uur niks, en kom dan met een commentaar. Als ik kan blijven leven, graag, als mijn dood jullie helpt, ook goed.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Grot van opoffering

Bericht door Maaike »

Op dit moment vind Hugo jou niet verdacht Wouter, maar zowel Ineke als Hugo hebben aangegeven Lola wel verdacht te vinden. Ik wil het niet nú al zelf opperen, maar ik hoop dat er uiteindelijk consensus ontstaat dat we dan vandaag maar voor Lola moeten gaan.

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Grot van opoffering

Bericht door Maaike »

Ik moet toch even ergens mijn frustratie kwijt dat zo veel spelers er vanuit gaan dat je het als wolf makkelijker hebt en dan zogenaamd geen stress zou kunnen krijgen van dit spel omdat je 'lekker achterover kan leunen'. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Ik heb zeker stress :disco: Lees mijn eigen posts zeker 5x na om er zeker van te zijn dat ik als een burger klink...

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Grot van opoffering

Bericht door Bas »

Ik heb op Wouter gestemd, omdat het eigenlijk vrij hopeloos is om op iemand anders te stemmen, naar mijn mening. Daarbij kon ik ook weinig echte redenen voor Lola vinden, afgezien van afwezigheid, wat ik niet echt kan gebruiken wat dat is zo hypocriet als het maar kan. Als voor slachtoffer ik denk dat het mss slim is om een van de broers te eten in de hoop dat ze niet echt broers zijn. Ik denk dat dit anders een vrij verloren potje wordt.. :shrug:

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Grot van opoffering

Bericht door Maaike »

Bas je hebt op Wouter gestemd omdat je fucking lone wolf bent. Niks anders. Je maakt het wel heel erg duidelijk zo

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Grot van opoffering

Bericht door Bas »

1. Hugo  Bas
2. Renate  Wouter
3. Maaike  Lola
4. Emma  Wouter
5. Bas  Wouter
6. Belle  Bas
7. Ineke  Lola
8. Ida  Bas

Stemming tot nu toe
Wouter 3
Bas 3
Lola 2

Lola, Mirjam, Wouter moeten nog stemmen.

ALs ik nu van stem wissel is het 3-3 lola, bas. Wouter stemt op Lola wordt het 4-3 lola stemt op Bas wordt het 4-4, beslist Mirjam.
Als ik niet wissel, stemt Wouter op mij 4-3, en Lola en Mirjam heb ik geen idee wat die doen.

Ik ging er niet van uit dat Ineke op Lola zou stemmen om heel eerlijk te zijn. Daarbij ben ik NIET de lonewolf. I wish, dan zou ik me niet zo slecht voelen voor mijn weinige aanwezigheid.

Wat denken jullie over het nacht slachtoffer?

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Grot van opoffering

Bericht door Mark »

Jullie hebben tot morgen 14:00 tot een nachtslachtoffer
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Grot van opoffering

Bericht door Bas »

Ik ben al een tijdje heel zachtjes berentemmer aan het claimen. Ik hoop dat iemand wisselt naar Lola, anders is het verstandiger als Wouter gewoon op mij stemt en hoop ik dat degene die het overleeft minder verdacht wordt.

Qua nacht slachtoffer denk ik dat we of: een van de broers, of moeten zoeken naar een eventueel voorbeeld.

Waarbij meteen een vraag aan Mark, als de kleine wilde doodgaat voor deze in een wolf veranderd, wordt deze dan als burger getoond of als kleine wilde?

Plaats reactie

Terug naar “Kannibalen grot”