Praat Wolk

lekker op je luie haidewiets
Mirjamm
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jul 2019, 22:37
Favoriete Weerwolfrol: teenage werewolf

Re: Praat Wolk

Bericht door Mirjamm »

Tja, het was Ineke of ik, denk ik, dus zag het al een beetje aankomen.
Leuke laatste dagen, mijn gedachtes en verdenkingen gingen echt alle kanten op! Ik heb de post van Wouter al gelezen en ga nu ook op de spoilerwolk zitten. Spannend!
Hear me roar

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Praat Wolk

Bericht door Mark »

@mirjam

nog erg bedankt dat je wilde invallen :)
Was ik heel erg blij mee, en wat ging jij er lekker in :)
Burger for life :mrgreen:

Mirjamm
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jul 2019, 22:37
Favoriete Weerwolfrol: teenage werewolf

Re: Praat Wolk

Bericht door Mirjamm »

Geen probleem :-) . Bijlezen is lastig want dan zit je naar een toneelstukscript te staren terwijl je zelf niet mee doet. Maar toen ik eenmaal er in zat er er wat gebeurde, heb ik voornamelijk onrust en chaos veroorzaakt, vrees ik..

Ik snap nog steeds niet hoe iedereen wist dat ik broer was? Waar heb ik dat moeten lezen? Dat maakte het wel een beetje saaier, ik kon niet meer verdacht worden en ze namen me ook niet meer altijd serieus ;).
Hear me roar

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Praat Wolk

Bericht door Lola »

Mirjamm schreef:
09 mei 2020, 21:19
Bijlezen is lastig want dan zit je naar een toneelstukscript te staren terwijl je zelf niet mee doet.
Terwijl je ook geen toneelspeler bent... :-o ;-)
Mirjamm schreef:
09 mei 2020, 21:19
Ik snap nog steeds niet hoe iedereen wist dat ik broer was? Waar heb ik dat moeten lezen? Dat maakte het wel een beetje saaier, ik kon niet meer verdacht worden en ze namen me ook niet meer altijd serieus ;).
Hoe mensen er zelf bij gekomen zijn snap ik ook niet helemaal, maar op een gegeven moment heeft Hugo het gezegd en vanaf toen werd het wel zo'n beetje als waarheid aangenomen.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Praat Wolk

Bericht door Lola »

Ik vind het wel fijn dat Ineke nu te zien krijgt dat ze ernaast zat. Ineke, love u, maar echt, over tunnelvisie gesproken... :lol: :lol: :lol:

Willemijn
Pacifist
Berichten: 147
Lid geworden op: 19 mar 2020, 19:27

Re: Praat Wolk

Bericht door Willemijn »

Was een leuk spel. Super bedankt voor het leiden Mark. Top gedaan. En respect Mirjam, jouw invalbeurt was echt supergoed gedaan.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Praat Wolk

Bericht door Hugo »

Mirjamm schreef:
09 mei 2020, 21:19
Ik snap nog steeds niet hoe iedereen wist dat ik broer was? Waar heb ik dat moeten lezen? Dat maakte het wel een beetje saaier, ik kon niet meer verdacht worden en ze namen me ook niet meer altijd serieus ;).
Dat was die ene post waar ik later aan terugrefereerde, waarin ik ineens het halve spel als goed kon verklaren XD

Dat kwam door Sander (hoe pissig ik ook op 'm was, hij heeft toch wat opgeleverd hier): die zei namelijk op dag 3 ineens dat hij Ida (eerder 'gezien'), mij, Bert en Ineke vertrouwde. Ik en Bert waren de eerste twee die hem volgden op Matthijs, dus dat was een soort van 'verklaard'. Dus ik ging er vanuit dat hij Ineke had 'gezien'. Vervolgens vroeg Sander in het spel aan Ineke wie zij allemaal vertrouwde. Dus ik dacht: hij heeft haar gezien als Berentemmer of Broer/Zus (ik ging er vanuit dat de Ziener gewoon rollen zag, zoals IN DE REGELS STAAT MARK ( :love: )); dus ik ging terugzoeken in haar posts. Daar verdedigde ze consequent Inge (logisch) en Belle (niet zo logisch). Ik heb daarna al Inges en Belles posts door gestruind, en toen bleek het driehoekje te bestaan - en dus waren jullie de Broers ;-)

Dat jullie het vervolgens niet tegenspraken maakte het twee mogelijkheden: of jullie waren alledrie Wolf, of ik had gelijk :-)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Praat Wolk

Bericht door Lola »

Hugo schreef:
11 mei 2020, 16:42
(ik ging er vanuit dat de Ziener gewoon rollen zag, zoals IN DE REGELS STAAT MARK ( :love: ))
Ik kreeg ook alleen goed/slecht in spel 5, wat ook Wakkerdam was, en ik vind dat eigenlijk ook leuker. Ziener hangt nogal tegen OP aan als ie echt de rol weet.
(In spel 1 heb ik wel de kaartjes laten zien omdat regels, maar ik dacht toen eigenlijk ook al meh).

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Praat Wolk

Bericht door Lola »

En in dit spel zat niet eens een ziener dus what the fuck ever! :jump:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Praat Wolk

Bericht door Hugo »

Lola schreef:
11 mei 2020, 17:10
Hugo schreef:
11 mei 2020, 16:42
(ik ging er vanuit dat de Ziener gewoon rollen zag, zoals IN DE REGELS STAAT MARK ( :love: ))
Ik kreeg ook alleen goed/slecht in spel 5, wat ook Wakkerdam was, en ik vind dat eigenlijk ook leuker. Ziener hangt nogal tegen OP aan als ie echt de rol weet.
(In spel 1 heb ik wel de kaartjes laten zien omdat regels, maar ik dacht toen eigenlijk ook al meh).
Ja, klopt is ook niet mijn voorkeur; maar dan mag Mark 't wel even zeggen :-p :P
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Plaats reactie

Terug naar “op een onbewoond wolkje”