Spoiler Wolk

lekker op je luie haidewiets
Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Spoiler Wolk

Bericht door Matthijs »

@mirjam over de broers:
Uit de "ziener" berichten had hugo afgeleid dat die in nacht 3 inge zou moeten hebben gezien als een broer en zo had hij met de vertrouwenslijstjes de broers aan elkaar gekoppeld. Ondanks dat dit gewoon niet kon door de afwezigheid van een ziener +dat de ziener team ziet ipv rol, waren de broers in kwestie niet bezig het verhaal te ontkrachten waardoor het vermoeden werd bevestigd. Ook omdat ze telkens herhaalden dat ze elkaar vertrouwden, en voornamelijk bij Belle (no offense verder hoor ;-) ) was het het interessantst dat ze zo vertrouwd werd zonder goede reden. Dus eigenlijk was het een (on)gelukstreffer :lol: als sander er niet nog een dag in had gezeten, had hugo de link denk ik al niet gemaakt of iig niet zo snel, dus dan had het allemaal weer wat anders gelopen 8-|

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Spoiler Wolk

Bericht door Matthijs »

Bron: hugo is heeeeeel enthousiast in zijn theorieën delen onafhankelijk van of de ander er iets over zegt of mag zeggen 😂😂😂

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Spoiler Wolk

Bericht door Edy »

Ida heeft opeens besloten dat ze Lola niet geloofde!
En dat Bas er nounog niet uit is. Die jongen rolt al 5 dagen ovér de tong en elke keer ki3zen ze weer iemand anders. Nu gaan ze eerst Emma weer doen. Voor die minieme kans dat Emma een wolf als voorbeeld heeft gekozen?

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Spoiler Wolk

Bericht door Mark »

Nee want Renate heeft gezegd dat Emma niet in stelletje zit, en dat gaat ze bewijzen door er zelf op te stemmen en dan de rest op bas
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Spoiler Wolk

Bericht door Mark »

Dus spel is over..
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Spoiler Wolk

Bericht door Lola »

Mooi dat ze nu gewoon het spel gaan eindigen! Ik snap het probleem met een 'opgelost' spel alleen niet helemaal. Je moet het nog steeds zelf aan elkaar logica-en, en zolang je de wolven nekt, boeiend hoe je dat doet? Roeien met de riemen die je hebt. Maar goed.
Winnen!
:party: :party: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Spoiler Wolk

Bericht door Lola »

Bas schreef:
10 mei 2020, 15:34
Naja, als Hugo en Ineke samen naïef willen zijn en Emma en Ida laten winnen is het goed.
Ik gil echt omg 😂 Hugo is zelf met die theorie gekomen, hoe zou hij naïef zijn whahaha.
Bas schreef:
10 mei 2020, 15:34
(Of Hugo is heks en Ida is degene die naïef bezig is, naast Ineke.)
Zeg maar, technisch gezien zou het nog kunnen I guess?, maar dan had Hugo natuurlijk never nooit die theorie op tafel gegooid lol.

Mirjamm
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jul 2019, 22:37
Favoriete Weerwolfrol: teenage werewolf

Re: Spoiler Wolk

Bericht door Mirjamm »

Hahaha, strijdend ten onder!
Hear me roar

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Spoiler Wolk

Bericht door Matthijs »

Ik vind t ook wel fijn om te zien dat Renate niet voorspelbaar is en gewoon zichzelf (succesvol) heeft weten te koppelen :lol: Is dat het eerste overlevende stelletje?

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Spoiler Wolk

Bericht door Lola »

Volgens mij hebben wel meer stelletjes het einde gehaald hoor 🤔

Plaats reactie

Terug naar “op een onbewoond wolkje”