Dag 6 - Hulp in onderweg.

Drink met je billen bloot melk uit een kokosnoot!
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 6 - Hulp in onderweg.

Bericht door Hugo »

Ida schreef:
09 mei 2020, 23:25
Als in jou ‘stel dat’ zij beide burger zijn , dan winnen ze samen met de burgers!
Of her is een combi stel: dan zijn er nog 4 burgers om ze te verslaan!
Dus geen paniek
Nee: stel je voor.

Ida + Emma (of wie dan ook + Emma) zijn wolf/burger.
We lynchen vandaag Bas.
Er zijn dan nog 3 Burgers + Ida + Emma over
Emma eet iemand eruit: 2 Burgers + Ida + Emma.
En dan heb je een gelijkspel overdag, waarna Emma nog eentje opeet en vervolgens wint het stelletje.

Het is onwaarschijnlijk, maar de mogelijkheid is er zeker.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 6 - Hulp in onderweg.

Bericht door Ida »

Maar: hoe logisch is het dan dat Emma tot dag 5 wacht om Maaike weg te stemmen...?...
Maar ja, je kan ook voor de zekerheid eerst Emma weg stemmen, kans dat er vannacht max 2 burgers sneuvelen, zijn er morgen nog 2 burgers en 1 wolf over . Winnen we nog😄

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 6 - Hulp in onderweg.

Bericht door Hugo »

Ida schreef:
09 mei 2020, 23:55
Maar: hoe logisch is het dan dat Emma tot dag 5 wacht om Maaike weg te stemmen...?...
Maar ja, je kan ook voor de zekerheid eerst Emma weg stemmen, kans dat er vannacht max 2 burgers sneuvelen, zijn er morgen nog 2 burgers en 1 wolf over . Winnen we nog😄
Ja, precies dit XD
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 6 - Hulp in onderweg.

Bericht door Ida »

Mits1 Emma kleine wilde is en heeft dan wel heel veel geduld had om Maaike weg te stemmen.
Mits 2 Emma zit in het stelletje
Mits 3 de heks heeft niet gezorgd voor een slachtoffer loze nacht
Mits 4 Cupido maakte Emma geliefd met Ida
Mits 5 Cupido heeft nu een black out

Hugo: hoe logisch is dit nog?🙃

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 6 - Hulp in onderweg.

Bericht door Hugo »

Ida schreef:
10 mei 2020, 00:07
Mits1 Emma kleine wilde is en heeft dan wel heel veel geduld had om Maaike weg te stemmen.
Mits 2 Emma zit in het stelletje
Mits 3 de heks heeft niet gezorgd voor een slachtoffer loze nacht
Mits 4 Cupido maakte Emma geliefd met Ida
Mits 5 Cupido heeft nu een black out

Hugo: hoe logisch is dit nog?🙃
Mits 3 klopt niet: de Heks moet juist geen drankjes meer hebben om dit scenario te laten kloppen.
Mits 4 is niet nodig: Renate en Ineke zouden ook werken 😉
Mits 5 is een interessante; laten we even wachten tot Renate wat zegt (tenzij Renate zelf verliefd is op Emma)

En nee, niet logisch, maar wel de manier om 100% zeker te winnen. En dat doe ik graag.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 6 - Hulp in onderweg.

Bericht door Hugo »

Renate moet zeggen dat het overbodige zorgen zijn én zelf haar stem naar Emma wijzigen, dan kunnen we Bas met een gerust hart lynchen 🙂
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 6 - Hulp in onderweg.

Bericht door Renate »

Overbodige zorgen inderdaad.
Ik wil prima mijn stem nu wijzigen naar Emma maar dan moet ik wel heel zeker weten dat de anderen dan vervolgens allemaal op Bastiaan gaan.

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Dag 6 - Hulp in onderweg.

Bericht door Ineke »

Ja, lijkt me een een prima idee. Ik heb er weinig aan toe te voegen haha. Ik zal ook nog wel even op Bas wachten met stemmen :angel:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 6 - Hulp in onderweg.

Bericht door Hugo »

Straks denkt Bas 'als ik gewoon niets post, dan stemmen ze allemaal niet op mij uit beleefdheid' ^^
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 6 - Hulp in onderweg.

Bericht door Bas »

Sorry, maar ik vind dit wel vreemd nu..
Waarom zou de heks Lola vermoorden? Het was vrij duidelijk dat Lola goed is en dus berentemmer. Het feit dat Lola vermoord is door de heks, doet me dus denken dat de heks gekoppeld is aan Emma en bang was dat Emma als kleine wilde door Lola geuit zou worden.
Het lijkt me, door de stemmingen, vrij duidelijk dat ik geen koppel ben. Er is dus geen reden dat de heks Lola voor mij eruit heeft gehaald. De enige logische conclusie is dus dat de heks een gekoppeld is aan de kleine wilde en daarom bang was voor Lola.

Ik snap niet zo goed waarom jullie allemaal nog steeds zo gefixeerd op mij zitten? Ik blijf erbij dat een gewone wolf niet logisch is, en het logischer is als er een kleine wilde in zit. En misschien wilde Emma als kleine wilde helemaal geen wolf worden en is ze daarom pas zo laat op Maaike gestapt, toen ze door had, dat Maaike wolf was en ze dus sowieso wolf zou worden. Iets wat ik me kan voorstellen als je gekoppeld bent, het is dan makkelijker om te winnen als burgers, dan als wolf-burger koppel.

Dus in mijn ogen is de meest logische conclusie van dit spel dat Emma en de heks samen een stelletje zijn en Emma de kleine wilde is, die liever geen wolf wou worden.

Gesloten

Terug naar “Spel 7 - Op een onbewoond eiland”