Dag 6 - Hulp in onderweg.

Drink met je billen bloot melk uit een kokosnoot!
Gebruikersavatar
Emmiee
Cupido
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 sep 2019, 20:37

Re: Dag 6 - Hulp in onderweg.

Bericht door Emmiee »

Bas schreef:
10 mei 2020, 15:34
Naja, als Hugo en Ineke samen naïef willen zijn en Emma en Ida laten winnen is het goed. Maar ik snap nog steeds niet waarom een heks Lola zou vermoorden. Dat is gewoon niet logisch, tenzij Emma de wolf is. Er is geen andere logische reden dat de heks Lola vermoord.
Ik hoop dat Hugo/Ineke nog gaan overwegen. (Of Hugo is heks en Ida is degene die naïef bezig is, naast Ineke.)
Maar ik ga ervan uit dat onze geduldige heks Ida, Lola heeft vermoord om Emma, en dus haarzelf te beschermen.

Emma die het hele spel al probeert als een saaie burger over te komen. Iets wat ze zou zijn als Maaike het zou overleven.
Ida schreef:Maar: hoe logisch is het dan dat Emma tot dag 5 wacht om Maaike weg te stemmen...?...
Omdat ze zelf de saaie burger wou blijven. Maar op het moment dat ze erachter kwam dat Maaike wolf is, kon ze niet anders.

Ik snap niet dat jullie het riskeren om mij te lynchen, nu wint het stelletje. Dus gefeliciteerd Emma en Ida :worship: jullie hebben het goed gespeeld..
Hoewel we geen stelletje zijn, zijn we wel burgers. Het stelletje hoeft alleen met zijn tweeën te winnen als ze een wolf/burger stelletje zijn. Zo niet, dan win je eigenlijk twee keer. Dus als het stelletje allebei burger is, winnen ze met de burgers
Today me will live in the moment, unless it’s unpleasant, in which case me will eat a cookie.😋

Gebruikersavatar
Emmiee
Cupido
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 sep 2019, 20:37

Re: Dag 6 - Hulp in onderweg.

Bericht door Emmiee »

Emmiee schreef:
10 mei 2020, 15:59
Bas schreef:
10 mei 2020, 15:34
Naja, als Hugo en Ineke samen naïef willen zijn en Emma en Ida laten winnen is het goed. Maar ik snap nog steeds niet waarom een heks Lola zou vermoorden. Dat is gewoon niet logisch, tenzij Emma de wolf is. Er is geen andere logische reden dat de heks Lola vermoord.
Ik hoop dat Hugo/Ineke nog gaan overwegen. (Of Hugo is heks en Ida is degene die naïef bezig is, naast Ineke.)
Maar ik ga ervan uit dat onze geduldige heks Ida, Lola heeft vermoord om Emma, en dus haarzelf te beschermen.

Emma die het hele spel al probeert als een saaie burger over te komen. Iets wat ze zou zijn als Maaike het zou overleven.
Ida schreef:Maar: hoe logisch is het dan dat Emma tot dag 5 wacht om Maaike weg te stemmen...?...
Omdat ze zelf de saaie burger wou blijven. Maar op het moment dat ze erachter kwam dat Maaike wolf is, kon ze niet anders.

Ik snap niet dat jullie het riskeren om mij te lynchen, nu wint het stelletje. Dus gefeliciteerd Emma en Ida :worship: jullie hebben het goed gespeeld..
Hoewel we geen stelletje zijn, zijn we wel burgers. Het stelletje hoeft alleen met zijn tweeën te winnen als ze een wolf/burger stelletje zijn. Zo niet, dan win je eigenlijk twee keer. Dus als het stelletje allebei burger is, winnen ze met de burgers
Daarbij ik ben NIET DE KLEINE WILDE.
Today me will live in the moment, unless it’s unpleasant, in which case me will eat a cookie.😋

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 6 - Hulp in onderweg.

Bericht door Hugo »

Bas schreef:
10 mei 2020, 15:34
Naja, als Hugo en Ineke samen naïef willen zijn en Emma en Ida laten winnen is het goed. Maar ik snap nog steeds niet waarom een heks Lola zou vermoorden. Dat is gewoon niet logisch, tenzij Emma de wolf is. Er is geen andere logische reden dat de heks Lola vermoord.
Ik hoop dat Hugo/Ineke nog gaan overwegen. (Of Hugo is heks en Ida is degene die naïef bezig is, naast Ineke.)
Maar ik ga ervan uit dat onze geduldige heks Ida, Lola heeft vermoord om Emma, en dus haarzelf te beschermen.

Emma die het hele spel al probeert als een saaie burger over te komen. Iets wat ze zou zijn als Maaike het zou overleven.
Ida schreef:Maar: hoe logisch is het dan dat Emma tot dag 5 wacht om Maaike weg te stemmen...?...
Omdat ze zelf de saaie burger wou blijven. Maar op het moment dat ze erachter kwam dat Maaike wolf is, kon ze niet anders.

Ik snap niet dat jullie het riskeren om mij te lynchen, nu wint het stelletje. Dus gefeliciteerd Emma en Ida :worship: jullie hebben het goed gespeeld..
Maar Bas (we moeten toch nog 24 uur wachten, dus laten we gezellig hierover door discussiëren): Waarom zou Renate daarover liegen? Renate zei net dat we ons geen zorgen hoeven te maken om dit stelletje. Ze stemt zelf op Emma, dus zij kan zelf niet verliefd zijn op haar, en als ze verliefd is op een ander, is dat een Burger-Burgerstelletje. Dus we moeten ervan uitgaan dat zij de waarheid spreekt, en er dus geen Ida(of Ineke, of ikzelf)-Emma-stelletje is. Conclusie: we kunnen niet verliezen door jou nu te lynchen (tenzij; major plottwist, er nog een Wolf zit tussen Ida, Renate of Ineke, maar dat geloof ik niet). En als Burger win je daarna gezellig mee met ons :-D

Oh nee, je gaat niet winnen, want je bent Wolf :clown:

@ Emma

Je hoeft niet elk bericht dat te roepen hoor, als je het bent lynchen we je toch morgen wel, en zo niet dan win je nu.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 6 - Hulp in onderweg.

Bericht door Ida »

Mark: Wat mij betrefd, mag de deadline vandaag. Mocht je toevallig in de gelegenheid zijn....zo nee, dan wachten we geduldig :D

Ik verander mijn stem niet

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 6 - Hulp in onderweg.

Bericht door Bas »

Ineke is de enige die nog eventueel kan wisselen wat het een gelijk spel zou maken. Waarna Renate waarschijnlijk op mij stemt, omdat Emma het spel zo gehaaid gespeeld heeft.

Ik doe toch de oproep aan Hugo en Ineke, om terug te kijken en te realiseren dat het echt onlogisch is dat ik wolf ben. Maar als dat niet zo is, dan vind ik het goed als Mark de dag eindigt en het weer nacht maakt, zodat Emma en haar geliefde het spel kan winnen.

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Dag 6 - Hulp in onderweg.

Bericht door Ineke »

Ik blijf bij mijn stem :disco:

Gebruikersavatar
Emmiee
Cupido
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 sep 2019, 20:37

Re: Dag 6 - Hulp in onderweg.

Bericht door Emmiee »

Ik blijf ook bij mijn stem
Today me will live in the moment, unless it’s unpleasant, in which case me will eat a cookie.😋

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 6 - Hulp in onderweg.

Bericht door Hugo »

Zeggen dat je bij je stem blijft een uur voor de deadline is denk ik niet zo relevant meer :frog:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Emmiee
Cupido
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 sep 2019, 20:37

Re: Dag 6 - Hulp in onderweg.

Bericht door Emmiee »

Ssssssst
Today me will live in the moment, unless it’s unpleasant, in which case me will eat a cookie.😋

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 6 - Hulp in onderweg.

Bericht door Mark »

Gesloten....
Burger for life :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 7 - Op een onbewoond eiland”