Dag 4 - een aparte ochtend

Drink met je billen bloot melk uit een kokosnoot!
Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 4 - een aparte ochtend

Bericht door Renate »

Nou Mirjam ik heb niet gelogen hè, toen ik zei dat er hier niet zoveel gepost werd? 😉😉
Nog even over dat "claimen" door mij: Ik heb geen rol geclaimd, ik heb alleen gezegd dat de burgers
die mij wilden lynchen, beter even de nacht konden afwachten.
Ik had namelijk een vermoeden dat ik met die opmerking zou kunnen zorgen dat ik het nachtslachtoffer werd in plaats van Sander, wiens rol toen al duidelijk was (dachten wij).
Toen er de volgende dag geen dode was, leek ik daar onterecht de credits voor te krijgen. Dus toen heb ik even nadrukkelijk gemeld dat ik niet de heks was.
Over het waarom van mijn "offer" heb ik ook niets gezegd maar ik geloof dat Hugo en Inge dat wel door hebben.

Gebruikersavatar
Emmiee
Cupido
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 sep 2019, 20:37

Re: Dag 4 - een aparte ochtend

Bericht door Emmiee »

Maaike schreef:
03 mei 2020, 19:33
@ Emma, er zit minstens een heks in, want er is een slachtofferloze nacht geweest. Óf de wolven zijn incapabel bezig geweest... Maar dan zou ik het ook gek vinden dat de 3 'broers' niet hebben ontkend dat ze broer zijn.

Je spreekt jezelf trouwens behoorlijk tegen in je post Emma. Eerst zeg je dat je gewone burger bent, en vervolgens zeg je dat je 'weet' dat Wouter wolf is. Dat zou je dan alleen kunnen weten als je zelf ook wolf bent (of toevallig Sanders wolvenradar hebt geleend). Dit komt op mij over als een behoorlijke verspreking :|
Aah gelijk heb je. Ik was zelf ook even kwijt dat er een sekretariër in het spel zat. Met ‘weet’ trouwens bedoel ik niet specifiek naar een belangrijke rol te hinten (maar hey Sander als ik je wolvenradar zou mogen lenen dat zou echt top zijn :-p ).

Ik geef toe dat ik niet verder keek dan mijn neus lang is, want ik weet heus wel dat er speciale rollen in zitten. We hebben gewoon nog nooit meegemaakt dat men er zoveel normale burgers achter elkaar eruit werpt. Mijn rol is zeker normaal, maar ik zie nergens een spatje rood.

Nog even een laatste opmerking dat ik binnenkort een herkansing heb en dat ik mijn prioriteit even in de boeken stopt i.p.v. online weerwolven, dus als ik wat afwezig overkom, komt het door wiskunde. Maar ik beloof deze keer niet de stemming te missen. :tooth:
Today me will live in the moment, unless it’s unpleasant, in which case me will eat a cookie.😋

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 4 - een aparte ochtend

Bericht door Ida »

Aangezien de wolven Sander eruit wilden en ze vermoedelijk zelfs 2 pogingen ervoor over hadden, denk ik dat Sander hun erg voor de voeten liep. Ik heb voor mezelf even op een rijtje gezet wat hij dan allemaal heeft gestemd. en suggereerde.
Hij was heel stellig over mij en vond Hugo en Renate te vertrouwen.Toen heeft ie Ineke/inge bewust uit de tent gelokt om die broers soort van te suggereren. Dat hiermee al 7 burgers goed bevonden werden, zullen de wolven niet leuk hebben gevonden, waarop ze lastpak (ziener?) Sander eruit wilden hebben.
Dan kijkend naar wat Sander gestemd heeft: Bas, Matthijs, Bas, Wouter. Ik denk dat de wolven hier hun conclusie over het zienerschap op hebben gebaseerd.
Lola stemde ook een keer op Bas, maar dat pleit haar niet helemaal vrij.

Wouter komt met een redelijke plausibele post, hij verdenkt Lola en Emma!
maar wat zegt hij over Bas:
Bas weet ik zo net niet. Hij is moeilijk te peilen en in de regel is dat wolfs
maar hij zet Bas niet in zijn mogelijke stemkandidaten!
daarbij blijft hij mij ook als optie noemen, voorlopig niet, maar...

Kortom ik stem ws weer op Wouter! Bas vind ik ook goed, maar ik vrees dat ik, als Wouter overblijft, morgenochtend mijn kaartje op tafel ligt. Is op zich niet zo erg, maar ik blijf liever leven.

edit: grammaticafout hersteld
Laatst gewijzigd door Ida op 05 mei 2020, 10:38, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 4 - een aparte ochtend

Bericht door Hugo »

Goed, er is weinig gezegd, en ik blijf bij mijn hoofdverdachte Bas. Lola, Emma en Wouter zijn wat mij betreft alternatieven, maar ik kan er maar op eentje stemmen.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 4 - een aparte ochtend

Bericht door Hugo »

Ik stem op Bas
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Dag 4 - een aparte ochtend

Bericht door Ineke »

Ik vind het wel leuk gespeeld van Sander :-P Of het heel verstandig is, dat weet ik niet, maar ik kan er wel om lachen :mrgreen:

Ik geloof ook dat de wolven dachten dat Sander de ziener was. Dat zorgt er inderdaad voor dat ik Ida (en Hugo) nog steeds vertrouw.

Wat ik wel vreemd vind is dat ik verwacht dat er wel een Ziener of Vos in zal zitten, maar ik daar nog nul aanwijzingen voor heb gezien (afgezien van de schijnvertoning van Sander :-p). Je zou verwachten dat de echte Ziener zich wel zou hebben uitgesproken richting Sander, maar dat is niet gebeurd. En aangezien Mark nog steeds niet heeft gezegd dat de Vos zijn krachten is verloren, zou een eventuele Vos inmiddels toch ook wel minstens een wolfje met zekerheid aan moeten kunnen wijzen, maar ook dat is nog niet echt gebeurd. Dat dat niet gebeurt, vind ik vreemd… Misschien heeft de Oerwolf toch iemand besmet? Of misschien is de echte Ziener/Vos geliefde met een wolf?

Ik weet ook niet wat ik moet denken van Renate die haar halve hint van de tweede nacht nu weer terugneemt. Anderzijds is er ook niemand die Renate heeft verdacht, omdat ze een valse hint deed (behalve ik misschien), dusja... :shrug:

Voor nu blijf ik bij mijn eerdere verdenkingen van Lola en Wouter :S

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 4 - een aparte ochtend

Bericht door Hugo »

Ineke schreef:
04 mei 2020, 21:01
Ik weet ook niet wat ik moet denken van Renate die haar halve hint van de tweede nacht nu weer terugneemt. Anderzijds is er ook niemand die Renate heeft verdacht, omdat ze een valse hint deed (behalve ik misschien), dusja... :shrug:
Renate bevestigde dat ik en Inge gelijk hadden over haar rol. Zie de vorige speldag.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 4 - een aparte ochtend

Bericht door Renate »

Ida schreef:
04 mei 2020, 20:47
Aangezien de wolven Sander eruit wilden en ze vermoedelijk zelfs 2 pogingen ervoor over hadden, denk ik dat Sander hun erg voor de voeten liep. Ik heb voor mezelf even op een rijtje gezet wat hij dan allemaal heeft gestemd. en suggereerde.
Hij was heel stellig over Mij en vond Hugo en Renate te vertrouwen.Toen heeft ie Ineke/inge bewust uit de tent gelokt om die broers soort van te suggereren. Dat hiermee al 7 burgers goed bevonden werden, zullen de wolven niet leuk hebben gevonden, waarop ze lastpak (ziener?) Sander eruit wilden hebben.
Dan kijkend naar wat Sander gestemd heeft: Bas, Matthijs, Bas, Wouter. Ik denk dat de wolven hier hun conclusie over het zienerschap op hebben gebaseerd.
Lola stemde ook een keer op Bas, maar dat pleit haar niet helemaal vrij.

Wouter komt met een redelijke plausibele post, hij verdenkt Lola en Emma!
maar wat zegt hij over Bas:
Bas weet ik zo net niet. Hij is moeilijk te peilen en in de regel is dat wolfs
maar hij zet Bas niet in zijn mogelijke stemkandidaten!
daarbij blijft hij mij ook als optie noemen, voorlopig niet, maar...

Kortom ik stem ws weer op Wouter! Bas vind ik ook goed, maar ik vrees dat ik, als Wouter overblijft, morgenochtend mijn kaartje op tafel ligt. Is op zich niet zo erg, maar ik blijf liever leven.
Geweldige analyse Ida. Dit lijkt inderdaad de enige logische verklaring waarom de wolven toch Sander eruit wilden hebben. Ik zal morgen op Bas of op Wouter stemmen. Of toch Emma? Mmm...moeilijk.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 4 - een aparte ochtend

Bericht door Ida »

Ik ken Emma als speelster IRL met soms een wolvenradar ala Sander. Dus dát houd me tegen om haar nu verdacht te vinden.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 4 - een aparte ochtend

Bericht door Renate »

ik stem op Wouter

Gesloten

Terug naar “Spel 7 - Op een onbewoond eiland”