Nacht 4- een verdrietige nacht

Drink met je billen bloot melk uit een kokosnoot!
Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 4- een verdrietige nacht

Bericht door Renate »

Wouter schreef:
02 mei 2020, 21:15
Waarom veranderde je nog van stem Ida?
Waarom wil je dat niet weten van Belle, Wouter?
Omdat je dit met haar in het hol al besproken hebt misschien? :twisted: :twisted: :twisted:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Nacht 4- een verdrietige nacht

Bericht door Sander »

Mark, er hebben volgens mij een aantal mensen niet gestemd, gaat daar nog wat mee gebeuren?

Ik kom morgen met een inhoudelijke post, maar het spreekt nu voor zich dat Wouter slecht is!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 4- een verdrietige nacht

Bericht door Ida »

Hugo: als er zoveel spelers op dezelfde stemmen, dan weet je zeker, dat dat een burger is!
Wouter: ik wisselde van stem, om een statement te maken en ging ervanuit dat er meer burgers snapten, dat als de wolven massaal op Bert stemmen, dat hij wel burger moet zijn.
Dat gebeurde op het laatst met Willemijn en nu weer met Bert.
Ik hoopte dat meer spelers zouden wisselen en Lola had ook een ander kunnen zijn. toen ik zag dat Hugo en Sander popelden om iets te doen, dacht ik die begrijpen mijn statement en mischien worden meer burgers gestimuleerd tot wisselen.
Begrijp je Renate?

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 4- een verdrietige nacht

Bericht door Ida »

Sander iedereen heeft gestemd!

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 4- een verdrietige nacht

Bericht door Ida »

Hugo: Bert hintte niet naar een rol, tenminste niet in mijn beleving, maar aan het eind van de eerste stemming werd mij duidelijk dat Willemijn èn Bert goed waren. Helaas kwamen teveel spelers vlak voor de stemming opdagen en toen was er geen redden meer aan.
Wat me heel erg tegenviel van bijna iedereen, ook diegene die ik vertrouw, dat tunnelvisie kennelijk hoogtij viert.
Het zorgt er zelfs voor dat ik een aantal spelers van mijn vertrouwenslijstje afstreep!!!!

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Nacht 4- een verdrietige nacht

Bericht door Sander »

Ida schreef:
02 mei 2020, 21:40
Sander iedereen heeft gestemd!
Oeps, klopt ja
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 4- een verdrietige nacht

Bericht door Wouter »

Renate schreef:
02 mei 2020, 21:31
Wouter schreef:
02 mei 2020, 21:15
Waarom veranderde je nog van stem Ida?
Waarom wil je dat niet weten van Belle, Wouter?
Omdat je dit met haar in het hol al besproken hebt misschien? :twisted: :twisted: :twisted:
Van Belle wil ik het ook weten. Maar ik vond die van Ida merkwaardiger, omdat ze Lola koos en van mij afging. Terwijl ze er geen geheim van maakt dat ze mij verdenkt.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 4- een verdrietige nacht

Bericht door Renate »

Ida schreef:
02 mei 2020, 21:39
Hugo: als er zoveel spelers op dezelfde stemmen, dan weet je zeker, dat dat een burger is!
Wouter: ik wisselde van stem, om een statement te maken en ging ervanuit dat er meer burgers snapten, dat als de wolven massaal op Bert stemmen, dat hij wel burger moet zijn.
Dat gebeurde op het laatst met Willemijn en nu weer met Bert.
Ik hoopte dat meer spelers zouden wisselen en Lola had ook een ander kunnen zijn. toen ik zag dat Hugo en Sander popelden om iets te doen, dacht ik die begrijpen mijn statement en mischien worden meer burgers gestimuleerd tot wisselen.
Begrijp je Renate?
Op zich zag ik ook wel dat er te massaal op Bert werd gestemd en hij wel goed moest zijn, maar noch jij, noch ik hadden op hem gestemd. Dus jouw stemwisseling naar Lola wekte bij mij de indruk dat je tot de ontdekking was gekomen dat Wouter goed was. Maar omdat Wouter sowieso minder stemmen had dan Bert, en ik geen idee had waarom jouw mening tav Wouter veranderd was, heb ik mijn stem niet gewisseld.
Dat Belle toen alsnog Wouter een stem erbij gaf, wekte de indruk dat zij jouw verdwenen stem op Wouter weer wilde compenseren. Dat zou echter evenmin gevolgen hebben, gezien het hoge aantal stemmen op Wouter.
Ik heb dit dus geen moment gezien als een reddingsactie voor Bert.
Als Hugo, of een van de andere Bertstemmers, zijn stem gewijzigd had, dán was het duidelijker geweest.

edit: Ik had ipv Belle eerst Lola getypt.
Laatst gewijzigd door Renate op 02 mei 2020, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 4- een verdrietige nacht

Bericht door Hugo »

Sander schreef:
02 mei 2020, 21:34
Mark, er hebben volgens mij een aantal mensen niet gestemd, gaat daar nog wat mee gebeuren?

Ik kom morgen met een inhoudelijke post, maar het spreekt nu voor zich dat Wouter slecht is!
Beide van deze berichten kloppen niet.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 4- een verdrietige nacht

Bericht door Renate »

Wouter schreef:
02 mei 2020, 21:54
Renate schreef:
02 mei 2020, 21:31
Wouter schreef:
02 mei 2020, 21:15
Waarom veranderde je nog van stem Ida?
Waarom wil je dat niet weten van Belle, Wouter?
Omdat je dit met haar in het hol al besproken hebt misschien? :twisted: :twisted: :twisted:
Van Belle wil ik het ook weten. Maar ik vond die van Ida merkwaardiger, omdat ze Lola koos en van mij afging. Terwijl ze er geen geheim van maakt dat ze mij verdenkt.
Deze opmerking was als geintje bedoeld hoor, want eerlijk gezet denk ik dat Belle zich hiermee behoorlijk van haar goede kant heeft laten zien.
Over jou zegt het helaas niets, Wouter.

Gesloten

Terug naar “Spel 7 - Op een onbewoond eiland”