Nacht 4- een verdrietige nacht

Drink met je billen bloot melk uit een kokosnoot!
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 4- een verdrietige nacht

Bericht door Hugo »

En sorry hoor, maar dat Bert kan acteren hebben we al eerder vastgesteld. Het aantal mensen dat ineens op Wouter wilde gaan vond ik juist superverdacht en vreemd: waarom stemden jullie eerder niet op hem, maar hadden jullie dat nu in 10 minuten besloten?

(Om terug te komen op mijn vorige bericht: het kán dat Wouter slecht is, maar dat is geen logisch gevolg uit Berts lynch.)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 4- een verdrietige nacht

Bericht door Ida »

Met mijn stemwissel wilde ik een statement maken, dat Bert wel goed moest zijn. Dàt leek me vrij zeker, of Wouter slecht is weet ik niet zeker. Er is iets (alweer) tussen Hugo en Wouter, dat zit me niet lekker. maar ik vertrouw oa Hugo nu al een stuk minder, dàt wel.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 4- een verdrietige nacht

Bericht door Ida »

Oh, Hugo: ik lees nu je toelichting.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 4- een verdrietige nacht

Bericht door Hugo »

Ida schreef:
02 mei 2020, 22:08
Met mijn stemwissel wilde ik een statement maken, dat Bert wel goed moest zijn. Dàt leek me vrij zeker, of Wouter slecht is weet ik niet zeker. Er is iets (alweer) tussen Hugo en Wouter, dat zit me niet lekker. maar ik vertrouw oa Hugo nu al een stuk minder, dàt wel.
Jaaaaaaaaaaaaaa, we zijn weer verliefd Ida! Briljant! Hoe heeft je dat zo lang geduurd? Inderdaad, daarom verdedig ik hem enorm. Precies. En ik zeg ook dat ik hem 100% vertrouw in elk bericht over hem.

Ik heb gewoon nog geen enkel goed argument gehoord waarom Wouter verdachter is dan elk ander persoon in dit spel. Hij heeft inmiddels wel een enorme kans om Wolf te zijn, aangezien er 5 mensen over zijn die dat kunnen zijn en ik 3 wolven daartussen verwacht (snelle rekenaars: 60%). Dus het kan zeker, en ik vind het prima hem morgen te lynchen. Of Bas, of Lola, of Maaike of Emma.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 4- een verdrietige nacht

Bericht door Hugo »

Hier Ida, meer toelichting ;-)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 4- een verdrietige nacht

Bericht door Ida »

Hugo: Emma stemt al vanaf dag 1 op Wouter, niet raar dus.
Verder stemden alleen mensen op Wouter die jij vertrouwt, dus dat is niet raar, toch? dat zijn allemaal zoekende burgers, die maar een poging doen.
Dat vervolgens nagenoeg iedereen op Bert stemt , vind je dan niet raar en met mijn stemwissel word je nog niet wakker? Om dezelfde reden, die jj opgaf vanwegen de vele stemmen op Wouter? Dat begrijp ik niet. dat is typisch tunnelvisie. Of jij zit lekker in het hol te smoezen en te lachen!

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 4- een verdrietige nacht

Bericht door Ida »

(Om terug te komen op mijn vorige bericht: het kán dat Wouter slecht is, maar dat is geen logisch gevolg uit Berts lynch.)
Hugo die toelichting gaat er bij mij beter in.
Laatst gewijzigd door Ida op 02 mei 2020, 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 4- een verdrietige nacht

Bericht door Hugo »

Ida schreef:
02 mei 2020, 22:14
Hugo: Emma stemt al vanaf dag 1 op Wouter, niet raar dus.
Verder stemden alleen mensen op Wouter die jij vertrouwt, dus dat is niet raar, toch? dat zijn allemaal zoekende burgers, die maar een poging doen.
Dat vervolgens nagenoeg iedereen op Bert stemt , vind je dan niet raar en met mijn stemwissel word je nog niet wakker? Om dezelfde reden, die jj opgaf vanwegen de vele stemmen op Wouter? Dat begrijp ik niet. dat is typisch tunnelvisie. Of jij zit lekker in het hol te smoezen en te lachen!
Nou, ik zat dus te tellen:
Op Wouter stemden Bert en Emma, die ik niet vertrouw, en Sander, Ida en Renate die ik wel vertrouw.
Op Bert stemden Wouter, Lola, Maaike en Bas die ik niet vertrouw, en Inge, Ineke en Belle, die ik wel vertrouw.

Tel daarbij op dat ik Bert écht verdachter vond dan Wouter. Er was geen 'vertrouwde Burgers'-pick. Het was best gespleten (wat mijn vermoeden sterkte dat ze óf allebei Burger óf allebei Wolf waren). En ja, ik begreep je stemwissel - maar ik had ook eerder die grap gemaakt dat je verliefd was op Bert, en dacht oprecht dat dat nog een mogelijkheid was stemmen van hem weg te trekken. Dus ik heb er niet naar gehandeld. Niet mijn sterkste zet allertijden, maar goed. We gaan alsnog makkelijk winnen.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 4- een verdrietige nacht

Bericht door Hugo »

En het ging zó extreem snel op Wouter (letterlijk binnen 30 minuten), dat bij mij diezelfde alarmbellen afgingen.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 4- een verdrietige nacht

Bericht door Hugo »

Maar goed; conclusie van dit alles: we hebben twee verdachte spelers weggestreept, morgen lynchen we Wouter ofzo, en dan hebben we nog steeds een ruime voorsprong op de Wolven. (Want nog 5 verdachte spelers. Als de Heks een gokje wil wagen zou ik dat best aanbevelen vannacht ;-) )
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gesloten

Terug naar “Spel 7 - Op een onbewoond eiland”