Nacht 4- een verdrietige nacht

Drink met je billen bloot melk uit een kokosnoot!
Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 4- een verdrietige nacht

Bericht door Ida »

Hugo: Nou ik weet het nog niet zo zeker, deze dubbele stemming was een ramp.
Ik hoop wel dat Bas, Lola, Ineke, Wouter, Emma, Belle en Maaike nu wat meer online komen. We maken allemaal rare tijden mee, zijn allemaal van slag door dat virus en hebben er allemaal emotioneel, sociaal, financieel of hoe dan ook last van. Maar een beetje meer inbreng vind ik toch wel fijn.
De 1e dagstemming gister vond ik niet erg fijn, op het laatst even stemmen is niet zo leuk in dit spel.
Mijn wissel stem op Lola, had net zo goed op een van de andere late stemmers kunnen zijn.

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Nacht 4- een verdrietige nacht

Bericht door Belle »

Ida schreef:
02 mei 2020, 21:14
Ik zei het toch☹️
Bert ik heb mijn best gedaan, alleen Belle schijnt het te snappen!
Ja, ik zag opeens al mijn mogelijke wolven op Bert stemmen en dacht: Dit kan gewoon niet kloppen, hij is geen wolf!

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 4- een verdrietige nacht

Bericht door Ida »

Ik vond het heel goed van je! top!

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 4- een verdrietige nacht

Bericht door Hugo »

Ida schreef:
02 mei 2020, 22:29
Hugo: Nou ik weet het nog niet zo zeker, deze dubbele stemming was een ramp.
Het levert altijd informatie op ;-) Het was niet glittermagisch, maar toch.

Overigens zijn we voorlopig nog altijd alleen Gewone Burgers verloren. Wat sneu is, maar de speciale karakters zitten er nog in. Dus dat is wel fijn.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 4- een verdrietige nacht

Bericht door Wouter »

Ida schreef:
02 mei 2020, 22:08
Met mijn stemwissel wilde ik een statement maken, dat Bert wel goed moest zijn. Dàt leek me vrij zeker, of Wouter slecht is weet ik niet zeker. Er is iets (alweer) tussen Hugo en Wouter, dat zit me niet lekker. maar ik vertrouw oa Hugo nu al een stuk minder, dàt wel.
Ik snap werkelijk niets van deze redenering. En zie ook Hugo's reactie. Het is dat ik moet denken dat je goed bent ...
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Nacht 4- een verdrietige nacht

Bericht door Inge »

Hoi allemaal, ik heb nog niet teruggelezen, maar even de korte mededeling dat ik Mark om vervanging heb gevraagd, omdat dit spel me mentaal echt te veel kost op dit moment. Mocht vervanging niet lukken, dan kunnen jullie er in ieder geval op rekenen dat ik minder actief ga zijn.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 4- een verdrietige nacht

Bericht door Renate »

Mark, Mirjam wil misschien wel vervangen, zal ik het haar vragen?

Gebruikersavatar
Emmiee
Cupido
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 sep 2019, 20:37

Re: Nacht 4- een verdrietige nacht

Bericht door Emmiee »

Ida schreef:
02 mei 2020, 22:29
Hugo: Nou ik weet het nog niet zo zeker, deze dubbele stemming was een ramp.
Ik hoop wel dat Bas, Lola, Ineke, Wouter, Emma, Belle en Maaike nu wat meer online komen. We maken allemaal rare tijden mee, zijn allemaal van slag door dat virus en hebben er allemaal emotioneel, sociaal, financieel of hoe dan ook last van. Maar een beetje meer inbreng vind ik toch wel fijn.
De 1e dagstemming gister vond ik niet erg fijn, op het laatst even stemmen is niet zo leuk in dit spel.
Mijn wissel stem op Lola, had net zo goed op een van de andere late stemmers kunnen zijn.
Ida dit is het meest actief dat ik ooit nen geweest. Ik ben er sowieso dagelijks minstens 1 keer per dag. Ik vind niet dat je nu kan zeggen dat ik afwezig ben, want (voor mijn doen,) dat ben ik niet.
Today me will live in the moment, unless it’s unpleasant, in which case me will eat a cookie.😋

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Nacht 4- een verdrietige nacht

Bericht door Maaike »

Renate schreef:
02 mei 2020, 21:31
Wouter schreef:
02 mei 2020, 21:15
Waarom veranderde je nog van stem Ida?
Waarom wil je dat niet weten van Belle, Wouter?
Omdat je dit met haar in het hol al besproken hebt misschien? :twisted: :twisted: :twisted:
Uhm Renate? Ik dacht dat we er met z'n allen achter waren dat Belle broer is :P Maar ik neem aan dat dit een grapje was ;-)
Ida schreef:
02 mei 2020, 21:39
Hugo: als er zoveel spelers op dezelfde stemmen, dan weet je zeker, dat dat een burger is!
Wouter: ik wisselde van stem, om een statement te maken en ging ervanuit dat er meer burgers snapten, dat als de wolven massaal op Bert stemmen, dat hij wel burger moet zijn.
Dat gebeurde op het laatst met Willemijn en nu weer met Bert.
Ik hoopte dat meer spelers zouden wisselen en Lola had ook een ander kunnen zijn. toen ik zag dat Hugo en Sander popelden om iets te doen, dacht ik die begrijpen mijn statement en mischien worden meer burgers gestimuleerd tot wisselen.
Begrijp je Renate?
Ik snap je punt Ida, en achteraf gezien had je inderdaad gelijk, maar ik heb zelf anders geredeneerd. Het was namelijk de vorige stemming, of op zijn minst aan het begin van de tweede stemming, al redelijk duidelijk dat deze stemming tussen Bert en Wouter zou gaan, met een vrij hoge kans voor Bert om eruit te gaan. De wolven moesten dus eigenlijk wel mee, zelfs als dat een maatje was, om zichzelf in te dekken. Ik vond ook niet dat de vorige stemming iets positiefs zei over Berts rol; ik had achteraf gezien het idee dat hij 'gered' was door de last minute stemmen op Willemijn die nog binnenkwamen, en ik kon of wilde me ook gewoon niet voorstellen dat we met alle burgers en deze berg informatie die we al hebben alsnog zó de plank mis hadden geslagen dat de 2 mensen met de meeste stemmen allebei burger waren. Toch wel :confusion:
Ik had zelf de hoopvolle en misschien ook wel domme illusie, dat Wouter en Bert heel misschien nog wel eens allebei wolf konden zijn.... Zelfs met alleen goedjes afstrepen zonder naar inhoudelijke argumenten te kijken, en mijn eigen rol kennende, hadden beiden een 60% kans om wolf te zijn, er voor het gemak vanuit gaande dat er 4 wolven in het spel zaten dan - het was dus geen heel vergezochte gedachte dat ze mogelijk beiden wolf waren.
Jouw sparteling liet me ook eerder geloven dat jij stelletje was met Bert en daarom nog iets probeerde, dan iets anders.

Goed, de laatste (3???) wolven moeten zitten tussen Lola, Wouter, Bas en Emma. Terugkijkend op stemgedrag, verwacht ik dat Lola en Wouter daarvan sowieso wolf zijn. Maar Lola stemde op dag 1 op een vrij cruciaal moment op Bas, wat erop wijst dat Bas dan misschien niet samen met Lola wolf is, maar op dezelfde manier gaat Emma al het hele spel tegen Wouter in. Het lijkt bijna alsof Emma in een soort tunnelvisie op Wouter zit - zou dit dan toch juist een indektactiek zijn? :/ Ik ben er dus nog niet helemaal uit wie dan de 3e wolf zou zijn.... Overigens zou er ook nog een kleine wilde in kunnen zitten, en dat is ook iets om over na te denken.... Aan de andere kant zat er ook al een oerwolf in, en met een kleine wilde erbij had het wolventeam dan 2 nieuwe wolven kunnen recruteren, dus als de kleine wilde erin zit zou ik dan verwachten dat de wolven misschien maar met z'n drieën zijn begonnen - en dan hoeven we er nu nog maar 2 te vangen, mits de kleine wilde nog niet geconverteerd is.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 4- een verdrietige nacht

Bericht door Mark »

Beste iedereen

Net al Mariska
Ging Inge ook een hap nemen van het aparte fruit.
Waardoor ze veranderde in Mirjamm.


(Inge is vervangen door Mirjam)
Burger for life :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 7 - Op een onbewoond eiland”