Dag 3 - Een Heldere Dag

Drink met je billen bloot melk uit een kokosnoot!
Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Dag 3 - Een Heldere Dag

Bericht door Maaike »

Hoi jongens, ik ben een paar dagen bij mijn vriend geweest in Eindhoven om even mentaal bij te komen van deze hele lockdown (het gaat even niet fantastisch allemaal), vandaar even geen reactie van mij. Deze post heb ik getypt in de trein en ik ben ondertussen weer lekker thuis.
Ik heb de nacht en helft 1 van deze dag bijgelezen maar was tijdens het lezen vooral erg in de war en werd er ook een beetje gek van dat iedereen dingen zo onder tafel houdt - eigenlijk wat Hugo zei. Ik ben best bang dat deze onderlinge verwarring over rollen etc. de wolven alleen maar ten goede komt.
Van Sander dacht ik inderdaad dat hij ziener was, maar ik snap echt niet waarom hij dan nu zo om de zaak heen draait. Ik meende zelfs dat hij gisteren aangegeven had Wouter te gaan checken - maar nu houdt hij het op een slecht gevoel. Als hij echt Wouter gezien had, en die slecht bleek, zou hij toch wel feller zijn???? Dus dan denk ik dat hij toch niet Wouter heeft gezien vannacht en ik sluit me denk ik aan bij Hugo's theorieën.
Van Renate dacht ik dat ze heks was. Toneelspeler kon ook, maar de rol van jager is alleen extra gunstig als ze dan vandaag of vannacht dood gaat, dus uiteindelelijk had ik de conclusie getrokken dat de Toneelspeler toch wel niet de rol zou zijn die ze bedoelde.
Maar ik merk dat meer mensen het allemaal niet meer helemaal in 1x snapten, wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben..
Hugo's hele verklaring klinkt het erg plausibel, zelfs als de ziener alleen goed/slecht te horen heeft gekregen is het verband tussen Ineke, Inge en Belle wel erg opvallend eigenlijk, en nu ze dat zelf ook niet ontkent hebben, denk ik dat het dan inderdaad wel zo zal zijn.

Emma, je vraagt om een reactie van mij, maar ik snap echt niet waar je het over hebt eigenlijk. Meerdere mensen hebben mij op hun verdachtenlijste staan, vaak grotendeels vanwege een afstreeplijstje. Dat vind ik volkomen logisch en daar heb ik ook niet zo veel tegen in te brengen. Ik zou het ook juist opvallend vinden als mensen mij wel opeens uit het niets zouden gaan vertrouwen, zeg maar:P

Er wordt nu opeens zo veel gepost, dat bijlezen en tegelijkertijd zelf een inhoudelijke post typen een onmogelijke opgave begint te worden :l Ik ben voor mezelf nu vooral even aan het proberen de stemmen te tellen, want in een gelijkspel heb ik niet heel veel zin, en ik vertrouw zowel Bert als Willemijn niet, al krijg ik bij Willemijn een significant slechter gevoel dan bij Bert. Willemijn komt al sinds ze de rol op Mariska heeft overgenomen, een beetje "spartelend" op mij over. Dus als ik daarmee geen gelijkspel veroorzaak, gaat mijn stem naar Willemijn. Een uitgebreidere post van mijn kant volgt dan later dit weekend (sorry voor de vertraging, ik zag het niet aankomen dat bijlezen alleen al me vandaag 2,5 uur zou kosten oeps)...

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Dag 3 - Een Heldere Dag

Bericht door Maaike »

ik stem op Willemijn

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 3 - Een Heldere Dag

Bericht door Bert »

@ Inge: Het zegt in ieder geval dat men er niet 'blindelings' vanuit moet gaan dat jij, Ineke EN Belle alle drie sowieso geen kannibalen (kunnen) zijn.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 3 - Een Heldere Dag

Bericht door Lola »

Ik stem op Willemijn

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Dag 3 - Een Heldere Dag

Bericht door Maaike »

Bert schreef:
01 mei 2020, 20:55
@ Inge: Het zegt in ieder geval dat men er niet 'blindelings' vanuit moet gaan dat jij, Ineke EN Belle alle drie sowieso geen kannibalen (kunnen) zijn.

Bert, denk je nou echt, dat als het niet waar was dat Inge, Ineke en Belle dit dan niet ontkent zouden hebben?! Dit vind ik zo'n rare uitspatting dat ik bijna spijt heb dat ik niet toch op jou heb gestemd

Willemijn
Pacifist
Berichten: 147
Lid geworden op: 19 mar 2020, 19:27

Re: Dag 3 - Een Heldere Dag

Bericht door Willemijn »

Heel erg jammer. Trek je lering eruit :

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 3 - Een Heldere Dag

Bericht door Bert »

@ Maaike: Niet noodzakelijkerwijs... Waarom zou je als burger, zeker als je een burger bent met speciale gaven, ontkennen dat je bij de broers/zussen hoort? Dat is toch niet per se in je voordeel dan? En waarom zou je als wolf/kannibaal dat doen? Dan is het al helemaal lekker om je te laten aanleunen dat je deel uitmaakt van een braaf burgerdrietal, toch?!

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 3 - Een Heldere Dag

Bericht door Mark »

Deadline......
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 3 - Een Heldere Dag

Bericht door Bert »

Ik hoop echt vurig dat Willemijn een kannibaal/weerwolf blijkt te zijn, anders weet ik al wie morgen (dag 4) de sjaak is...
Maar heus, mij moeten jullie niet hebben!

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 3 - Een Heldere Dag

Bericht door Hugo »

Bas kan ook nog natuurlijk :-P
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gesloten

Terug naar “Spel 7 - Op een onbewoond eiland”