Nacht 3 - een heldere lucht

Drink met je billen bloot melk uit een kokosnoot!
Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 3 - een heldere lucht

Bericht door Wouter »

Sander schreef:
28 apr 2020, 21:33
Als Titus meespeelt is Ineke ook goed!
En als titus niet meespeelt?
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 3 - een heldere lucht

Bericht door Wouter »

Mooie vangst! De oerwolf scheelt zo vroeg scheelt een potentiele extra wolf! Nu op zoek naar de rest!
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 3 - een heldere lucht

Bericht door Renate »

Wouter, van harte met je verjaardag! :banana: :banana:

Gebruikersavatar
Emmiee
Cupido
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 sep 2019, 20:37

Re: Nacht 3 - een heldere lucht

Bericht door Emmiee »

Bert schreef:
29 apr 2020, 07:54
Tot slot hebben we nog Emma, die om de een of andere reden door Ida (nu) meer vertrouwd wordt, mogelijk omdat ze op Wouter stemt? Hoe dan ook, ik vind Emma niet minder verdacht dan ik eerder al vond, EN ik vind het feit dat Matthijs, toen hij al wist dat hij eraan ging, nog op Emma gestemd heeft, niet per se voor haar pleiten. Het kan goed dat Matthijs dacht: ik stem nu maar even op een medekannibaal die er dan toch niet uit gaat, zodat diegene 'vrijgepleit' wordt omdat ik op diegene gestemd heb. Daar trap ik dus in ieder geval niet in.
Ik heb geen idee waarom Ida mij vertrouwt, maar dat ik niet op de ene kannibaal stem betekent niet dat ik niet op de ander mag stemmen :-p . Matthijs heeft op mij waarschijnlijk gestemd, omdat hij twijfelde tussen mij en Lola en ik zei er iets van. Hij heeft namelijk daarna ook geen reactie meer gegeven en uit het niets op mij gestemd. Ik zie trouwens de reden niet waarom je dan zo je medekannibaal op de schandpaal zou nagelen, als die niet in de spotlights staat. Matthijs is slim genoeg om te letten op de reverse psychology van iedereen.
Today me will live in the moment, unless it’s unpleasant, in which case me will eat a cookie.😋

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Nacht 3 - een heldere lucht

Bericht door Belle »

Wat ik trouwens niet snap, is waarom bijna iedereen zegt dat de oerwolf nog geen slachtoffer heeft gemaakt. Als ik de rol lees, komt het op mij over dat deze ook al een extra wolf kan maken in nacht 1 of 2, dus het zou zomaar kunnen dat we al wel die extra wolf hebben. Of mis ik hierbij iets?

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 3 - een heldere lucht

Bericht door Wouter »

Renate schreef:
29 apr 2020, 09:40
Wouter, van harte met je verjaardag! :banana: :banana:
Dankjewel! :party:
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Nacht 3 - een heldere lucht

Bericht door Sander »

Gefeliciteerd Wouter!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 3 - een heldere lucht

Bericht door Hugo »

Belle schreef:
29 apr 2020, 10:17
Wat ik trouwens niet snap, is waarom bijna iedereen zegt dat de oerwolf nog geen slachtoffer heeft gemaakt. Als ik de rol lees, komt het op mij over dat deze ook al een extra wolf kan maken in nacht 1 of 2, dus het zou zomaar kunnen dat we al wel die extra wolf hebben. Of mis ik hierbij iets?
We zouden een slachtofferloze nacht moeten hebben om een besmetting te verklaren; er valt immers dan geen slachtoffer door de Wolven. Nou zijn er een paar uitzonderlijke situaties waarin dit wel kan zijn gebeurd (de Heks, of de Grote Boze Wolf, zoals Bert al noemde), maar die lijken mij zo zeldzaam dat we de mogelijkheid kunnen verwaarlozen (ja, zelfs de GBW).
Overigens is er daarnaast nog het ding dat ik denk dat je als Oerwolf wel eventjes wacht om je kracht te gebruiken, omdat later in het spel deze meer waard is (ook niet te lang natuurlijk). Matthijs was nog niet heel erg verdacht, dus ik denk dat hij dit niet zag aankomen (en dan maar alvast zijn gave gebruikt heeft) ;-)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 3 - een heldere lucht

Bericht door Hugo »

Oh, en natuurlijk gefeliciteerd Wouter :banana:
Ik ga nog even een cadeau kopen; ben waarschijnlijk rond 18:00 ofzo bij je thuis :party:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 3 - een heldere lucht

Bericht door Edy »

:ghost: spook aan:
Ook hier van harte Wouter! :banana: :party: :party: :banana:
Spook uit :ghost:

Gesloten

Terug naar “Spel 7 - Op een onbewoond eiland”