Nacht 3 - een heldere lucht

Drink met je billen bloot melk uit een kokosnoot!
Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 3 - een heldere lucht

Bericht door Ida »

Maar Hugo uit je hele motivatie lees ik nergens wat Wouter als burger dan bijdraagt ...?...
Lola merkt trouwens terecht op, dat verhaal èn conclusie van Ineke over Maaike niet kloppen.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 3 - een heldere lucht

Bericht door Ida »

Huh mijn post staat er niet, maar Willemijn is bij mij niet oke.

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Nacht 3 - een heldere lucht

Bericht door Bert »

Ik pleit Willemijn2 zeker niet langer vrij, maar ze zit niet in mijn top3...
Daar bevindt zich in ieder geval Emma; Ineke en Belle staan er ook op dit moment.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 3 - een heldere lucht

Bericht door Hugo »

Ida schreef:
30 apr 2020, 00:11
Maar Hugo uit je hele motivatie lees ik nergens wat Wouter als burger dan bijdraagt ...?...
Geen Wolf zijn? Helpt dat niet genoeg? Als elke Burger ook nog dingen moet gaan bijdragen aan het spel kunnen we elk spel wel alle mensen die minder zeggen lynchen, maar dat zal niet meer Wolven vangen over het algemeen.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 3 - een heldere lucht

Bericht door Ida »

Maar Wouter houd van puzzelen ....?... :confused:

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Nacht 3 - een heldere lucht

Bericht door Bert »

Weet iemand of Mark nog komt? Anders ga ik namelijk slapen. Ik ben wel heel nieuwsgierig, maar ook heel moe (en ik heb geen zin om te wachten op een dooie mus).

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 3 - een heldere lucht

Bericht door Hugo »

Ja. Hij houdt ook van Weerwolven. Op zijn manier. Net als dat Lola het spel IRL leuk vindt, maar dan minder zegt. Of dat Inge het spel leuk vindt, maar wel altijd twijfelt. En dat Sander het spel leuk vindt als hij een beetje kan stoken, ik het spel leuk vindt als ik commentaar kan leveren op anderen en Ineke het spel leuk vindt als ze eindeloze lijstjes kan maken. En dat is allemaal prima. Iemand aanvallen, puur op speelstijl, ook al hebben mensen in de zes spellen waarin hij eerder meedeed exact hetzelfde van hem gezien, dat vind ik raar en onproductief. (En nee, niet iedereen deed steeds met hem mee. Maar jij wel Ida ;-) )

@ Bert

Mark was 9 minuten voor deadline nog online, dus tenzij hij toen een hartaanval kreeg, denk ik dat we zo een dag horen. Vorige keer kostte hem dat ook bijna een halfuur :-P
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 3 - een heldere lucht

Bericht door Mark »

gesloten
Burger for life :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 7 - Op een onbewoond eiland”