Dag 2 - Het eiland leven is een feit

Drink met je billen bloot melk uit een kokosnoot!
Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 2 - Het eiland leven is een feit

Bericht door Renate »

Ik stem op Matthijs

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Dag 2 - Het eiland leven is een feit

Bericht door Ineke »

Wouter schreef:
27 apr 2020, 10:53
Ik ken haar als een speler die ongebruikelijke tactieken niet schuwt en b.v. onaangekondigd mede-wolven voor de leeuwen heeft gegooid om de aandacht van zichzelf weg te trekken.
Ik heb echt een waardeloze reputatie zeg :-P Ik herken mezelf er niet in, maar ach!
Wouter schreef:
27 apr 2020, 10:53
Over mij zegt ze dat ze mijn redenering niet kan volgen. ook al geen sterk argument.
Zou je je redenering nog willen uitleggen?
Matthijs schreef:
28 apr 2020, 01:05
TL;DR:
Bas blijft bij Ineke,
Bert is goed bezig,
Belle is lekker aan het zoeken,
Emma glipt er wat tussendoor,
Hugo zoekt en blijft vinden,
Ida kan ik niet echt peilen,
Ineke gooit alle haken uit,
Inge lijkt in een goede bui,
Lola valt wat stil erbuiten,
Maaike begon prikkend en is nu weer stil,
Renate lijkt aangevlogen,
Sander blijft Sander,
Willemijn 2 is nog wat schichtig,
Wouter belooft wel, maar laat op zich wachten.
Ik vind het wel echt heel grappig dat je zo je best hebt gedaan om het te kort te houden, en je vervolgens vanuit alle kanten vragen krijgt om het toe te lichten :lol:
Willemijn schreef:
28 apr 2020, 13:49
@Ineke
Waarom stem je niet meteen op Renate, zoals je aangaf te willen gaan doen? Je kunt toch wijzigen, als dat na het lezen van posts van anderen noodzakelijk zou zijn?
Ik doe het liever in een keer goed :-)

Ik ben inmiddels bijgelezen en hoe goed ik het allemaal leek te weten tijdens de nacht, zo verward ben ik nu!

Wat Sander probeert duidelijk te maken is duidelijk, en ik zal daarom ook op Matthijs stemmen. Ik heb Matthijs zijn posts nog een keer doorgelezen, maar ik heb inderdaad ook echt moeite met het bevatten van wat hij zegt. Daardoor moet ik wel bekennen dat ik met deze stem een gigantische meeloper ben. Ik vertrouw Sander echter eerder dan Matthijs. Sorry Matthijs! Wat me in ieder geval wel opvalt is dat Matthijs stoïcijns doorgaat met posten, terwijl de hele wereld rondom hem vergaat en hij dat wel compleet negeert. Dat is wel een beetje vreemd. Dat is in ieder geval nog iets van eigen argumentatie :mrgreen:

Ik denk in ieder geval dat Ida goed is, op basis van haar reactie op Sander. Ik denk ook dat Hugo goed is, omdat Sander anders al wel zou zijn vermoord afgelopen nacht. Het zou op dit punt sowieso al briljant zijn als Sander een wolf is, maar als Hugo en Sander samen wolf zijn, dan geef ik het op :-P

Lola is wel in vertrouwen gedaald. Bas en Maaike staan weer op neutraal.

Verder was ik echt heilig overtuigd van dat Renate slecht was. Dat staat nu ook ineens op losse schroeven, dus daar wachten we de nacht dan nog maar even voor af… Leuk, hoe niemand het beestje bij zijn naam noemt, dus daar doe ik maar lekker aan mee :-P Wat ik echter wel heel erg vreemd vind, is dat Mark geen extra uitleg over deze rol heeft gegeven, terwijl dat naar mijn mening wel echt zou moeten. Renate lijkt wel heel duidelijk naar deze rol te verwijzen en niet naar de andere rol die nog zou kunnen. Als ze toch deze andere rol bedoelt, vertrouw ik haar nog steeds niet, want dan kan ze ook nog een andere rol hebben! 8-|

Misschien is Willemijn dan toch wolf :shrug:

Dan wil ik ook nog even mijn vermoeden uitspreken over dat er helemaal geen Berentemmer inzit! Voor mijn gevoel leent zo’n rol zich namelijk helemaal niet voor een online spel. Ik vind het dus wel interessant en misschien zelfs verdacht dat hier nu wel heel veel waarde aan wordt gehecht door sommige spelers. Ook hier ga ik me nog even verder in verdiepen, al begrijp ik dat dit ook een aanname is.

Maar eerst wacht ik dus even af. Ik kan nu wel met wilde theorieen komen, maar straks blijken ze (weer) niet te kloppen, dus dat vind ik wat zonde van mijn tijd.

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Dag 2 - Het eiland leven is een feit

Bericht door Ineke »

Ik stem op Matthijs

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 2 - Het eiland leven is een feit

Bericht door Sander »

Wat een meelopers hier allemaal zeg :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 2 - Het eiland leven is een feit

Bericht door Ida »

Ik stem op Wouter

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 2 - Het eiland leven is een feit

Bericht door Ida »

reden: Gewoon omdat het kan!

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 2 - Het eiland leven is een feit

Bericht door Hugo »

Ida gaat niet voor die 'meeste-wolven-gestemd'-prijs?
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 2 - Het eiland leven is een feit

Bericht door Matthijs »

Ineke schreef:
28 apr 2020, 20:28

Ik vind het wel echt heel grappig dat je zo je best hebt gedaan om het te kort te houden, en je vervolgens vanuit alle kanten vragen krijgt om het toe te lichten :lol:
Tja, ik doe wel dingen met feedback, en ik beantwoord ook graag vragen. Wel jammer dat vele mensen ongeduldig zijn met het krijgen van antwoord daarentegen. Heb meerdere malen dat laatste grotere bericht moeten aanpassen omdat er weer nieuwe posts tussendoor kwamen die vroegen om uitleg. Terwijl ik toch duidelijk had geschreven dat ik nog meer uitleg ging geven! :chinrub:
Ineke schreef:
28 apr 2020, 20:28

Wat Sander probeert duidelijk te maken is duidelijk, en ik zal daarom ook op Matthijs stemmen. Ik heb Matthijs zijn posts nog een keer doorgelezen, maar ik heb inderdaad ook echt moeite met het bevatten van wat hij zegt. Daardoor moet ik wel bekennen dat ik met deze stem een gigantische meeloper ben. Ik vertrouw Sander echter eerder dan Matthijs. Sorry Matthijs! Wat me in ieder geval wel opvalt is dat Matthijs stoïcijns doorgaat met posten, terwijl de hele wereld rondom hem vergaat en hij dat wel compleet negeert. Dat is wel een beetje vreemd. Dat is in ieder geval nog iets van eigen argumentatie :mrgreen:
En wat moet ik anders? Om mij heen gaan slaan en alles wat los en vast staat in twijfel trekken? Zo ben ik niet. Ben ik nooit geweest. Ik weet wanneer ik verslagen ben, en ga dan liever eervol ten onder dan om nog als een wilde los te gaan. ;-) Zoals wouter in spel 1 deed, zet ik "het hem vast op een lopen". :angel: Ik had liever nog een leuk potje gespeeld maar op deze manier is het toch maar uitstel van executie. Ik ga vast inspiratie opdoen voor een verrassing. :peace:

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 2 - Het eiland leven is een feit

Bericht door Matthijs »

Ida! Gun mij dan op zn minst de meeste stemmen te krijgen! Krijg ik dan nog iets voor mijn waardigheid :lol:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 2 - Het eiland leven is een feit

Bericht door Ida »

Hugo: ik kijk graag vooruit
Matthijs: volgens mij heb je al heel veel stemmen.

Gesloten

Terug naar “Spel 7 - Op een onbewoond eiland”