Dag 1 - Op een onbewoond eiland

Drink met je billen bloot melk uit een kokosnoot!
Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 1 - Op een onbewoond eiland

Bericht door Matthijs »

Zal Emma nog online komen om te stemmen? We zien het, binnen nu en 60 seconden!

Michelle
Wolvenjong
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 mar 2020, 17:32

Re: Dag 1 - Op een onbewoond eiland

Bericht door Michelle »

Ik heb niet alles bijgelezen.
Dat er op mij gestemd is vind ik geen probleem. Daar zit ik echt niet mee, omdat ik niet goed in het spel zit en te veel andere dingen door mijn hoofd gaat.
Dat er gestemd wordt om me dat hoort ook bij het spel en blijkbaar vat iedereen het op als dat ik mezelf verdedig als wolf. Voor nu ga ik geen stem wisselen om mezelf te redden, heeft ook niet echt zin meer.

De post van Mariska dat ik een onpartijdige spelleider erbij betrek kwam hard op mij over en dat ik mezelf enorm indek op wat ik schreef. Daarna kwam de post van Inge dat ik het misschien kan hebben gefaked nog harder aan. Ik heb het totaal niet gefaked en ik voel me nu echt heel rot hierover.

Niemand hier kent mij nog goed en ik jullie ook niet. Dat maakt het voor mij wel even een stukje moeilijker.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 1 - Op een onbewoond eiland

Bericht door Mark »

Deadline
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 1 - Op een onbewoond eiland

Bericht door Wouter »

Mark schreef:
25 apr 2020, 12:00
Deathline
In dit geval letterlijk binnen het spel dan .
Laatst gewijzigd door Wouter op 25 apr 2020, 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Ho ho ho :xmas:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 1 - Op een onbewoond eiland

Bericht door Ida »

Ineke: het antwoord op je vraag staat er al, nl: Maaike ook, maar dat zou ze niet gedaan hebben als ze samen met Willemijn èn Michelle in een hollteje zouden zitten

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 1 - Op een onbewoond eiland

Bericht door Ida »

Michelle: ht is een spelletje! Het is niet wat er in het echt tegen elkaar gezegd zou worden; trek het je niet aan, het betekend nisk over jou!

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 1 - Op een onbewoond eiland

Bericht door Hugo »

Michelle schreef:
25 apr 2020, 11:59
Dat er gestemd wordt om me dat hoort ook bij het spel en blijkbaar vat iedereen het op als dat ik mezelf verdedig als wolf. Voor nu ga ik geen stem wisselen om mezelf te redden, heeft ook niet echt zin meer.

De post van Mariska dat ik een onpartijdige spelleider erbij betrek kwam hard op mij over en dat ik mezelf enorm indek op wat ik schreef. Daarna kwam de post van Inge dat ik het misschien kan hebben gefaked nog harder aan. Ik heb het totaal niet gefaked en ik voel me nu echt heel rot hierover.
Ik snap dat dit heel intimiderend over kan komen, zeker als je wat minder met het spel bezig wilt/kunt zijn.
Even een kleine correctie: Maaike (en niet Mariska) vond het feit dat je de spelleider erbij betrok opvallend (en vond dat je je indekte), alhoewel ze dat later nuanceerde. Inge nam het voor je op.
En ten slotte: ook al stemmen we op je, we vinden je nog altijd even aardig, en, behalve dat we je verdacht vonden, bedoelen we er verder niets mee. :love:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 1 - Op een onbewoond eiland

Bericht door Renate »

Hugo schreef:
25 apr 2020, 11:52


Renate, daar staan ze ook ;-)
Iets naar beneden scrollen in de Weerwolven van Wakkerdam-rollen. Hier te vinden.
Oeps, dank je wel Hugo!

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 1 - Op een onbewoond eiland

Bericht door Hugo »

Renate schreef:
25 apr 2020, 12:09
Hugo schreef:
25 apr 2020, 11:52


Renate, daar staan ze ook ;-)
Iets naar beneden scrollen in de Weerwolven van Wakkerdam-rollen. Hier te vinden.
Oeps, dank je wel Hugo!
Meteen een vraag: Zou het duidelijker zijn als ik ze in een los topic beschrijf? Ze horen natuurlijk bij WvW, maar misschien zijn ze los beter te vinden?
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 1 - Op een onbewoond eiland

Bericht door Sander »

Dat zou zeker schelen Hugo!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 7 - Op een onbewoond eiland”