Dag 1 - Op een onbewoond eiland

Drink met je billen bloot melk uit een kokosnoot!
Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 1 - Op een onbewoond eiland

Bericht door Bas »

@Hugo (en later ook wel naar meerdere mensen.)
Ik ga er mee aan de haal, omdat het een begin is. Ik heb geen idee omdat er verder geen info is. Er zitten twee rollen in die te maken hebben met hoe mensen zitten. Als Michelle en Hugo wolf zijn, is het beter om naast elkaar te zitten zodat de vos sneller zijn krachten verspeelt. Daarbij zou de berentemmer niet verschuiven als Michelle en Hugo allebei wolf zijn. Dus er zit wel degelijk iets van een logica achter. Waarbij jij wel degelijk een speler bent die dit als wolf zou kunnen bedenken.
Hoewel ik het er mee eens ben dat het onwaarschijnlijk is, maar nogmaals het is dag 1.

Toevoeging, ik had nooit puur en alleen hierom op Michelle of Hugo gestemd. Hugo ontkracht de theorie vrij hard, misschien iets te hard, maar niet zozeer wolfs. Michelle negeert dit volledig, wat ik dan wel weer iets verdachter vindt.

Ik ga nu stemmen tussen Ida en Michelle, dit simpelweg uit zelfbehoud. Ida's eerste post vond ik vreemd en een beetje vaagig voor Ida, hoewel haar tweede post deze naar mijn inziens duidelijker heeft gemaakt. Ik blijf het raar vinden dat Michelle de hele beer gromt volledig genegeerd heeft en zich daardoor buiten de discussie heeft gehouden.

Ik ga nu dus op Michelle stemmen.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 1 - Op een onbewoond eiland

Bericht door Bas »

Ik stem op Michelle

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 1 - Op een onbewoond eiland

Bericht door Ida »

Ik stem op Michelle

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 1 - Op een onbewoond eiland

Bericht door Ida »

sorry, moet anders geloof ik..

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 1 - Op een onbewoond eiland

Bericht door Ida »

k stem niet meer op Sander, ik wissel naar Michelle

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 1 - Op een onbewoond eiland

Bericht door Matthijs »

Ja ik ben een B mens (ik doe de master Wiskunde dus dat ligt er ook een beetje dik bovenop) :lol: Ik bedoelde voornamelijk dat je dus wel vindt dat grapjes een ding zijn, maar dat Sander dan het risico zou nemen om zijn rol als wolf in grapvorm hier te posten? Ik ken hem niet goed genoeg om te weten of hij zoiets zou doen, maar daarnaast: waarom zou je zoiets zeggen? (Ja oké misschien als geliefde dat je dat wil duidelijk maken, maar dannog lijkt het me totaal niet slim..) Dus daarom ben ik in de war van jouw uitspraak :confused:

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Dag 1 - Op een onbewoond eiland

Bericht door Inge »

Sander schreef:
25 apr 2020, 11:07
Ik geloof namelijk niet dat Ida slecht is, op iemand anders stemmen heeft gezien de huidige stand weinig zin

Edit: geen in weinig veranderd
Uh, wat is dit nou voor een slappe stem? Op het moment dat jij ging stemmen waren de stemmen nog heel erg verdeeld, én moesten er nog 6 (ruim 1/3 van de spelers dus) stemmen.
Sander 1× (Ida (1))
Mariska 1× (Michelle (2))
Ida 3× (Willemijn (3), Wouter (6), Matthijs (11))
Michelle 1× (Bert (4), Hugo (10))
Willemijn 1x (Mariska (5))
Bas 2x (Inge (7), Lola (9))
Bert 1x (Maaike (8))
Nog te stemmen:
Bas, Belle, Emma, Ineke, Renate, en Sander
Ik vind het wel extreem makkelijk om met alleen de reden 'Ida is niet verdacht' dan maar te stemmen op de speler die daarna het meeste stemmen heeft 'omdat de rest geen zin heeft.' Ik vind dit best wel verdacht. Ik neig ook wel een beetje naar wijzigen richting Sander nu dus, omdat Bas dan automatisch ook minder verdacht is. Zeker nu we ook van hem hebben teruggehoord.

@ Matthijs
We gaan verder met het bericht van Inge, waarin ze ook wat orde probeert te scheppen in het (door mij gedoopte) toneel-debacle.
Wanneer heb ik het volgens jou over het toneeldebacle gehad in die post?

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 1 - Op een onbewoond eiland

Bericht door Ida »

Matthijs: ik snap dat je dan in de war bent. Maar als je dat nu eens samenvoegt met wat Sander zegt. Ik weet het niet zeker natuurlijk, ik kan er best naast zitten. maar jij ook.

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Dag 1 - Op een onbewoond eiland

Bericht door Inge »

Hugo schreef:
25 apr 2020, 10:46
@ Inge en Lola

Vanwaar de stemmen op Bas, terwijl Bert vervolgens precies hetzelfde doet in zijn post? Waar zit het verschil tussen die twee?
Poeh, uh, geen idee. Eerlijk, ik maakte gewoon notities van wat me opviel, en die eerste reactie van Bas is me expliciet opgevallen, en van Bert daarna iets minder. Ik weet het ook niet.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 1 - Op een onbewoond eiland

Bericht door Matthijs »

Inge schreef:
24 apr 2020, 23:32
Maaike schreef:
24 apr 2020, 22:01
Michelle schreef:
24 apr 2020, 21:21

Als ik nu versprekingen heb dan spijt me dat, maar ik heb nogal een zware avond achter de rug. Wie dat niet geloven die mogen dat aan Mark vragen. Want die was er bij.
Ik snap dat het je tweede spel is en spannend is, het is ook prima dat je een zware dag had en vandaag even wat minder hebt gepost, maar ik vind het echt heel verdacht dat je jezelf blijkbaar zo hard moet indekken, dat je daar de onpartijdige spelleider bij moet betrekken.
Persoonlijk vind ik dat helemaal niet zo verdacht. Maar ik word er vooral heel naar van dat dit een soort persoonlijke aanval is. Fair: ik heb nog trauma's van het vorige online spel waaraan ik meedeed waarbij het voor mij écht te persoonlijk werd en daardoor ook niet meer leuk. Dus als iemand echt een zware avond gehad heeft, dan vind ik dit nogal hard. En ja, ik snap dat het ook bij het spelletje hoort. Maar ik kan het dan toch niet laten om er een opmerking over te maken. Maar verder heb ik nog nooit met Michelle gespeeld, dus geen idee of ze daar last van heeft e.d. of kan faken. Maar ik vind haar op basis van die post in ieder geval niet verdacht.
Lola schreef:
24 apr 2020, 22:20
Willemijn schreef:
24 apr 2020, 21:36
Hoe zo dat dan Lola? Eerst was je het nog met mij eens, en dus dacht je dat het ook een komische niet spel-inhoudelijke opmerking was. Om vervolgens weer te switchen en te zeggen dat je het toch in eerste instantie niet opvatte als grapje.
Willemijn, ik wil je even vragen om de quotes van mij in jouw post nog eens te lezen. De eerste gaat namelijk over Michelle, en de tweede over Mariska. Dus ik spreek mezelf helemaal niet tegen.
Dus dan heeft Willemijn niet niet heel zorgvuldig gelezen.. Ik vind dat denk ik overkomen als een oprechte leesfout en dan een burger die denkt een verspreking gezien te hebben? Ik bedoel, je kan het ook expres doen als wolf om een burger proberen verdacht te maken ofzo, maar mijn eerste gevoel vond het niet echt verdacht dus.
Dit bedoelde ik voornamelijk :lol: Dat het waarschijnlijk gaat over versprekingen.

Gesloten

Terug naar “Spel 7 - Op een onbewoond eiland”