Dag 1 - Op een onbewoond eiland

Drink met je billen bloot melk uit een kokosnoot!
Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Dag 1 - Op een onbewoond eiland

Bericht door Mark »

na een geweldige avond waar iedereen iets deed wat die leuk vond, Veranderde de Vakantie in een nachtmerrie. Iedereen rende om van de boot te komen naar de sloepen. Er was paniek of iedereen het wel zou gaan halen. Inge sprong in een sloep, Mariska rende nog snel langs de drank om wat oakheart mee te nemen. IS iedereen aan boord, Ik ben er riep Hugo maar missen 1 persoon. We hebben geen tijd meer om te wachten sorry.

Midden in de zee kijken we met zijn alle hoe de markamaran ten onder ging. Op dat moment begon Michelle te huilen.
Voor dat Michelle in de sloep terecht kwam liep ze langs de keuken.... Waar Edy open op een tafel lag met lichaamsstukken er af
en happen uit haar lichaam. Iemand heeft Edy gegeten.

Edy was een Burger

Afbeelding

Jongens en meiden ik ben nog steeds de kapitein ik zie in de verte een eiland laten we daar heen gaan en gaan bedenken wat we moeten doen.
WE MOETEN ZE VINDEN EN LYNCHEN riepen de Meeste uit de boot.

Jullie hebben tot Zaterdag 12 uur middag. de tijd om jullie stem uit te brengen. dat doe je door in een apart bericht te stemmen dik gedrukt:

ik stem op....



toen jullie op het eiland waren aangekomen, zagen jullie dat er een fles was aangespoeld met een brief er in. daar in stond.

1. -----
2. Genezer
3. Jager
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 1 - Op een onbewoond eiland

Bericht door Bert »

Dag allemaal,

Ik val wel direct met mijn neus in de roodgekleurde 'boter'. Zodra ik mijn weg naar het forum (her-/ge)vonden heb, tref ik direct een afgeslachte Edy aan. Jammer dat je niet echt hebt kunnen spelen, Edy!
De 'smalltalk' van hiervoor had ik dus even gemist, maar inmiddels ben ik bijgelezen. Voor wie mij nog niet kent: ik ben dus Bert, 34 jaar, uit Apeldoorn, ben docent op het Gymnasium van Apeldoorn, geef daar Grieks en Latijn (momenteel op afstand). Ik zal me ook eens goed inlezen op de rollen, want ik heb Mark al een paar rollen horen noemen waar ik nog geen spelervaring mee heb.
Kunnen we uit de flessenpost opmaken dat de Toneelspeler heeft gekozen voor Cupido? Ik dat geval ga ik er vanuit dat Cupido zichzelf als geliefde aangewezen heeft en gaat voor de winst met zijn/haar geliefde.

Michelle
Wolvenjong
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 mar 2020, 17:32

Re: Dag 1 - Op een onbewoond eiland

Bericht door Michelle »

Iewlll! Ik vond het echt zo'n naar gezicht hoe Edy erbij lag. Ik moest echt heel hard huilen. Heb de rest van de nacht ook echt niet kunnen slapen hoor! Kan iemand mij vandaag gezelschap houden om het afgrijselijke beeld te doen vergeten!

Wel echt super naar dat ze burger is en er nu al een burger uit ligt. Dit maakt weer dat we op zoek moeten gaan naar de kannibalen.
R.I.P. Edy.
Bert schreef:
23 apr 2020, 13:58
......
Kunnen we uit de flessenpost opmaken dat de Toneelspeler heeft gekozen voor Cupido? Ik dat geval ga ik er vanuit dat Cupido zichzelf als geliefde aangewezen heeft en gaat voor de winst met zijn/haar geliefde.
Dat is gewaagd om er nu al een theorie in te gooien dat de toneelspeler in het spel zit. Ja, als die rol erin zit, was dat mijn conclusie ook dat de rol van cupido is gekozen. Echter durf ik er zelf niks over te zeggen of hij zichzelf als geliefd heeft gekozen. Dat laat ik nog even over.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 1 - Op een onbewoond eiland

Bericht door Matthijs »

RIP Edy! Wat een brute moord is er op je gepleegd zeg.. Misschien dat die "Tenzij.." dan toch te zwaar viel 8-| Ik zonder mij af onder deze palmboom (we waren aangemeerd toch?) om de situatie te bekijken... Verder weet ik niet zeker of ik moet aannemen dat de toneelspeler er wel of niet in zit? Ik ging er half van uit dat die er sowieso in zat, maar dat zal vast mijn naïviteit zijn geweest. Of het feit dat ik gewoon van toneel(spelers) houd :lol: Ik ga er daarnaast wel vanuit dat cupido zich aan zichzelf koppelt, gegeven dat Renate niet cupido is ;-) (In de data van vorige spellen is te zien dat alleen Renate zichzelf niet gekoppeld heeft als cupido dus vandaar :p )

In de spirit van de andere mensen die zich (meer) voorgesteld hebben:
Hoi, ik had al gezegd dat ik Matthijs heet, maar verder ben ik 21 jaar en doe ik de Wiskunde master in Eindhoven op het moment. De vakken zijn net voor mij weer begonnen dus ik heb het de komende tijd (vnl vandaag) even erg druk met artikelen lezen en uitwerkingen schrijven dus ik ben bang dat ik pas later (vandaag/deze week) weer berichtjes zal kunnen schrijven :cry:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 1 - Op een onbewoond eiland

Bericht door Lola »

Jammer Edy! RIP, F, etc

Volgens mij zit Edy er vaak lang in, de afgelopen twee spellen in ieder geval tot het einde dus sociale wolven en blablabla.
Bert schreef:
23 apr 2020, 13:58
Kunnen we uit de flessenpost opmaken dat de Toneelspeler heeft gekozen voor Cupido? Ik dat geval ga ik er vanuit dat Cupido zichzelf als geliefde aangewezen heeft en gaat voor de winst met zijn/haar geliefde.
Ik denk inderdaad dat de toneelspeler nu Cupido is. Waar je vandaan haalt dat hij zichzelf gekoppeld zou hebben begrijp ik echter niet.
Matthijs schreef:
23 apr 2020, 14:13
Verder weet ik niet zeker of ik moet aannemen dat de toneelspeler er wel of niet in zit? Ik ging er half van uit dat die er sowieso in zat, maar dat zal vast mijn naïviteit zijn geweest.
Hmmm, het zou inderdaad nog kunnen dat hij er niet inzit, maar ik zou zelf in dat geval die zooi eromheen te veel moeite vinden als het voor niks is lol.

Ik zal me ook nog even voorstellen: Lola dus, 26 jaar, al die tijd al woonachtig in Tilburg. Ik heb geen diploma of werk en ik woon bij mijn vader #lifegoals. Ik ben wel de eigenaar van dit forum, dus ik heb inderdaad de credits voor het fantastische logo en favicon. Aan het kleurenschema en andere kleinigheden wordt nog gewerkt. Ik spendeer momenteel mijn tijd vooral aan gamen (Animal Crossing = life) en K3 luisteren. Het goede leven dus.

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Dag 1 - Op een onbewoond eiland

Bericht door Maaike »

Wow, ik kijk even niet en de nacht is alweer voorbij :o RIP Edy...

(Ik doe overigens gauw mijn shirt weer aan, dit is niet helemaal het moment voor shirt uit en zwaaien :P)

@ Bert, het lijkt me inderdaad het waarschijnlijkst dat de flessenpost over de toneelspeler gaat, maar ik moet me denk ik vanavond nog maar eens beter in alle rollen verdiepen, tis allemaal een beetje weggezakt :confused: Of cupido zichzelf kiest, is denk ik een hele andere en puur theoretische discussie, die overigens niet heel veel nuttige informatie oplevert, maar een discussie voeren om een discussie te voeren is natuurlijk ook altijd leuk op dag 1 :P

Aangezien ik me nog niet leuk gezellig officieel heb voorgesteld ga ik dat ook nog even doen, al zijn er weinig mensen die me nog niet kennen, dus de rest moet dit maar gewoon als een update beschouwen ;)
Ik ben dus Maaike, 22 jaar en ik doe een master Systems Biology in Maastricht (dat is iets met computers en biologische data), waar ik in oktober zal beginnen met afstuderen. Ik woon normaal gesproken net over de grens in België, maar omdat ik in België niks te zoeken heb nu en niet bepaald makkelijk de grens over kan woon ik nu na 5 jaar op mezelf opeens weer bij mijn ouders. Ik drink ook veel thee en doe ook veel dansjes en doe ook veel sport en doe ook veel spelletjes.

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Dag 1 - Op een onbewoond eiland

Bericht door Maaike »

Deadline op zondagmiddag 12 uur trouwens, @Mark??? Dat is 3 volledige dagen voor dag 1 (waar meestal niet heel veel nuttigs uit komt). Of is het al vrijdag vandaag? Nee toch? Lockdown is verwarrend.

Maar goed, ik ben benieuwd waar 3 dagen discussie ons gaat brengen.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 1 - Op een onbewoond eiland

Bericht door Lola »

Ja, ik vond dat ook al wel lang inderdaad. (Mijn telefoon en computer vertellen me namelijk dat het inderdaad donderdag is.) Zeker nu veel mensen meer tijd hebben dan gewoonlijk. :chinrub:

Gebruikersavatar
Emmiee
Cupido
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 sep 2019, 20:37

Re: Dag 1 - Op een onbewoond eiland

Bericht door Emmiee »

Als het goed is had ik nog geen introductie gedaan, dus..

Hoi ik ben Emma, ik ben 17 jaar oud en daarmee ook de jongste speler op het schip. Ik ben dit jaar afgestudeerd op de havo en ik ga volgend jaar verder naar 5 VWO.
Edy is mijn moeder... -snik- en ik hou van spelletjes, dieren en dansen!! :frog: :banana:

Ik zit in cabine 7 (natuurlijk mag je mijn roomie zijn michelle! Gezellig -kuch als je me niet opeet kuch-) en ga even rouwen voor een minuutje en zien hoe deze eerste dag zal verlopen. :snorkle:

Rip Mama/Edy :angel: :cry:
Today me will live in the moment, unless it’s unpleasant, in which case me will eat a cookie.😋

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 1 - Op een onbewoond eiland

Bericht door Mark »

@maaike

Thanks you dan moet het zaterdag zijn heb het aangepast. Had in mijn hoofd dat het vrijdag was al
#tijdisraarindezetijd
Burger for life :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 7 - Op een onbewoond eiland”