Nacht 1 - Vakantie PARTY

Drink met je billen bloot melk uit een kokosnoot!
Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Nacht 1 - Vakantie PARTY

Bericht door Sander »

Mogen we al stemmen wie we overboord gaan kieperen? :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Nacht 1 - Vakantie PARTY

Bericht door Sander »

Of gaan we kielhalen? Ook leuk!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 1 - Vakantie PARTY

Bericht door Hugo »

Sander schreef:
22 apr 2020, 19:52
Mogen we al stemmen wie we overboord gaan kieperen? :mrgreen:
Wowowow, wat een agressie Sander :-O Waar is dat nou voor nodig?
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Nacht 1 - Vakantie PARTY

Bericht door Inge »

Wel ironisch dat Inge zegt dat we ons moeten voorstellen, en dat dat bij haar dan ophoudt bij 'ik ben Inge'. Ja, dat wist iedereen al XD
Hugo, ik stelde mezelf best goed voor hoor vond ik. Ik begon over spelletjes en thee. Ik speel graag spelletjes (zie mijn deelname aan o.a. online weerwolven). En aangezien ik voor 95% uit thee bestaat, lijkt het me vrij accuraat. ;-)

Maar ik wil best meer vertellen als daar behoefte aan is hoor. Ik ben dus 23 jaar. Ik doe nu een master Health Education and Promotion in Maastricht, waarbij ik nu bezig ben met mijn thesis. Verder woon ik in Eindhoven, maar gedurende de crisis woon ik tijdelijk samen met mijn vriend in Waalre. Maar we zoeken wel nog een appartement samen, maar schijnbaar is dat erg lastig als je allebei nog student bent.

Zo. Nu weten jullie alles. En als jullie meer willen weten, roep vooral!

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 1 - Vakantie PARTY

Bericht door Ida »

Ik ben ook aangeland, met die grenzen dicht was dat een hele toer, maar het is gelukt.
Ik ben ook benieuwd naar dat tenzij van Edy...!!!...By the way Hugo is dol op gehaktballetjes. Deze keer heb ik ze niet meegenomen, want de reis om hier te komen, was wat onzeker. maar eenmaal aan boord, voel ik me weer in mijn element.
Welkom Belle
Gelukkig dat Michelle een doorzetter is en niet na 1 potje al is overdonderd, door ons verbaal geweld.
Ennuh EMEI of zoiets is Emma?
Inge: ik doe mee met de thee en spelletjes, want ik moet wel even wennen aan het zeegevoel.

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Nacht 1 - Vakantie PARTY

Bericht door Ineke »

Jeeejj!! Ineke heeft er zin in! :mrgreen:

Hoi Belle! Hoi andere mensen!

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 1 - Vakantie PARTY

Bericht door Hugo »

Ineke schreef:
22 apr 2020, 20:28
Jeeejj!! Ineke heeft er zin in! :mrgreen:
Nu al geen ik, geen wolf? ;-)
Inge schreef:
22 apr 2020, 20:05
ik stelde mezelf best goed voor hoor vond ik. Ik begon over spelletjes en thee.
Ik wist dat dat een goede introductie was, maar dat weet je niet als je jou niet kent natuurlijk :frog:

Enneh, als jij begint, zal ik ook een uitgebreide introductie schrijven. Eens kijken of mensen dingen nog niet wisten :tooth:
Ik ben 22 jaar, woon in Utrecht (dat staat dan weer op mijn profiel), en studeer Geneeskunde aldaar. Ik wás bezig met mijn coschappen, maar dat ligt helaas nu allemaal stil. Ik heb het Utrechtpad gelopen in de tussentijd (vandaag afgerond 8-) ) en ben mezelf programmeren aan het leren. Én ik heb me aangemeld voor het keuzevak Covid & Society, wat ik eventueel als een wetenschapsstage kan laten tellen, dus misschien is mijn leven de komende weken toch wat drukker :D

Also, gehaktballetjes? Waar? :slobber:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 1 - Vakantie PARTY

Bericht door Wouter »

Hi allemaal,

Mijn vorige bijdrage was niet echt voorstellen :).

Ik hoor bij de mensen met een wat rijpere leeftijd. Daarbij ben ik de vader van Hugo, die op een vrij manische manier bezig is met dit forum :-). Ik ben een echte beta en hou dus goed in de gaten of je rederingen logisch en statistisch wel goed in elkaar zitten, dat laatste tot grote ergernis van Lola :lol:. Momenteel zit ik het grootste deel van mijn tijd thuis. Ook daarvandaan geef ik onderwijs aan studenten in de opleiding Science Education and Communication, die Inge bijna nog eens gevolgd heeft.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 1 - Vakantie PARTY

Bericht door Hugo »

Wouter schreef:
22 apr 2020, 21:17
Daarbij ben ik de vader van Hugo, die op een vrij manische manier bezig is met dit forum :-).
Als we dan toch gaan zeuren of redeneringen statistisch deugen, dan mag ik vast wel melden dat ik absoluut niet voldoe aan de medische definitie van een manie ;-)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 1 - Vakantie PARTY

Bericht door Wouter »

Hugo schreef:
22 apr 2020, 21:25
Wouter schreef:
22 apr 2020, 21:17
Daarbij ben ik de vader van Hugo, die op een vrij manische manier bezig is met dit forum :-).
Als we dan toch gaan zeuren of redeneringen statistisch deugen, dan mag ik vast wel melden dat ik absoluut niet voldoe aan de medische definitie van een manie ;-)
In de categorie haarsplitsen: je manisch gedragen wil niet zeggen dat je een manie hebt.
Ho ho ho :xmas:

Gesloten

Terug naar “Spel 7 - Op een onbewoond eiland”