Nacht 1 - Vakantie PARTY

Drink met je billen bloot melk uit een kokosnoot!
Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 1 - Vakantie PARTY

Bericht door Edy »

Tja, tenzij.....Hugo wat te hard vrijwillig ontkent dat Belle zijn vriendin is en dus juist wel?

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Nacht 1 - Vakantie PARTY

Bericht door Matthijs »

cue dramatic music

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 1 - Vakantie PARTY

Bericht door Wouter »

Edy schreef:
22 apr 2020, 21:31
Tja, tenzij.....Hugo wat te hard vrijwillig ontkent dat Belle zijn vriendin is en dus juist wel?
Misschien kan Belle daar wat over zeggen?
Ho ho ho :xmas:

Michelle
Wolvenjong
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 mar 2020, 17:32

Re: Nacht 1 - Vakantie PARTY

Bericht door Michelle »

Emmiee schreef:
22 apr 2020, 13:26
Hoi allemaal!

Wat leuk om met jullie allemaal op dit geweldige avontuur te mogen op zee! Hopelijk zonder corona -stopt met typen om handen te gaan wassen-.

Ik zou van harte een borrel met jullie willen drinken, maar wetten zeggen dat dat niet ma (partypoopers)

Ik zit in cabine 7, dus laten we zien hoe dit gaat!!
Maar eerst lekker dansen in de disco!!

:banana: :banana: :banana: :clown :disco: :hangloose: :cheers:
Ik zat zelf ook cabine 7 te denken, lijkt me leuk om samen te zitten en elkaar te leren kennen.
:party:
Maaike schreef:
22 apr 2020, 14:04
:hosanna: :hosanna: :hosanna:
Hoort deze emoji bij "shirt uit en zwaaien"?
Ik vind zeker dat dat Shirt uit en zwaaien is hoor! :hosanna: Dus bikini eronder aan en ik doe gezellig met je mee!!
Edy schreef:
22 apr 2020, 16:26
....
Oh, en ik ben een vrouw, al doet mijn naam misschien anders denken.
Die info miste ik ook in mijn eerste keer mee doen, letterlijk het vorige potje. Daardoor dacht ik ook dat Edy een man was. Ik schaam me er nog voor...
Renate schreef:
22 apr 2020, 17:45
Hoi! Ik ben Renate en hoop vooral op een lekker lánge vakantie aan boord van dit schip. En dat ik niet al na 1 dag van het schip gegooid word door mijn medeburgers, zoals me de vorige keer overkwam. Toen ik notabene de zíener was.
Dat is zeker waar dat het door de medeburgers kwam, waaronder ik. Daarom zou ik spel 6 snel willen vergeten. En door dat vergif van de heks weet ik er ook niet veel meer van hoor... ;-) Willemijn, ik vergeef het je!

Ik was nog niet klaar met mijn post, maar submit het al. Dus ik ga nu verder. Mark zit naast me en die heeft het gezien.. ;)
Ida schreef:
22 apr 2020, 20:24
...
Gelukkig dat Michelle een doorzetter is en niet na 1 potje al is overdonderd, door ons verbaal geweld.
Ennuh EMEI of zoiets is Emma?
Inge: ik doe mee met de thee en spelletjes, want ik moet wel even wennen aan het zeegevoel.
Thnx voor het compliment. Ik was zeker overdonderd hoor! Maar vooral over hoe ik het allemaal moest bijhouden. :lol: Nu heb ik al meerdere tips gekregen dus nu zal het geweld me niet meer zoveel aandoen.. ;)
Daarnaast ga ik eerst met Maaike even ons dansje verder dansen en daarna wil ik ook nog wel even op de thee komen en een spelletje doen.

Verder zal ik me ook nog even beter voorstellen. Ik ben 28 jaar. Ik heb een tijdje dierenverzorging gedaan, maar dat ging niet heel goed. Daarna mijn MBO Administrateur afgerond. Vervolgens een baan als financieel medewerker van een re-integratiebureau. Helaas daar begin maart moeten stoppen omdat het niet meer ging. Dus nu veel thuis! Daarnaast doe ik nu een soort academische jaar van een atelier waar ik veel schilder en teken.
Daarnaast ben ik een vriendin van Mark. En aangezien ik gek van spelletjes ben, stelde Mark voor om eens mee te doen. Nu heb ik het weerwolven-virus van jullie overgenomen. :lol: :lol: :disco: :banana: :banana:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 1 - Vakantie PARTY

Bericht door Wouter »

Hey, ik zie een WW-logo in de banner. Nice, Lola & Hugo! :banana:
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Nacht 1 - Vakantie PARTY

Bericht door Belle »

Heyhey, ik ben dus Belle en via Hugo hier terecht gekomen.
En nee, ik ben niet zijn vriendin.

Verder ben ik 22 jaar oud en ben ik bezig met het afronden van mijn bachelor Aardwetenschappen in Utrecht. Ik hoop, want Corona, in september te kunnen beginnen aan de master Paleobiology in Uppsala, Zweden :D
Daarnaast heb ik jarenlang op scouting gezeten, waar ik ook kennis heb gemaakt met dit spel. Blijkbaar ben ik het na al die jaren nog steeds niet zat en leek het me wel leuk om dit nu online te spelen.

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Nacht 1 - Vakantie PARTY

Bericht door Inge »

Verder ben ik 22 jaar oud en ben ik bezig met het afronden van mijn bachelor Aardwetenschappen in Utrecht. Ik hoop, want Corona, in september te kunnen beginnen aan de master Paleobiology in Uppsala, Zweden
Gaaf Belle! Een vriendin van mij doet nu haar Postdoc in Uppsala, en ik zie steeds foto's voorbij komen en het ziet er heel gaaf uit :D
Hoe ben je erbij gekomen om een master te gaan doen in Zweden?

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 1 - Vakantie PARTY

Bericht door Hugo »

Wouter schreef:
23 apr 2020, 09:30
Hey, ik zie een WW-logo in de banner. Nice, Lola & Hugo! :banana:
Alle credits daarvoor gaan naar Lola 😉
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Nacht 1 - Vakantie PARTY

Bericht door Belle »

Inge schreef:
23 apr 2020, 09:43

Gaaf Belle! Een vriendin van mij doet nu haar Postdoc in Uppsala, en ik zie steeds foto's voorbij komen en het ziet er heel gaaf uit :D
Hoe ben je erbij gekomen om een master te gaan doen in Zweden?
Ahja, ik ken toevallig ook al een stel dat daar aan de universiteit werkt. Hun foto's zijn ook altijd erg leuk om te zien.
Ik wil graag verder in de paleontologie en helaas is daar in Nederland geen geschikte master voor, dus moest ik maar in het buitenland op zoek. Zo kwam ik ook de master in Zweden tegen en die heeft uiteindelijk mn voorkeur gekregen, ook deels omdat ik er al kennissen heb wonen.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 1 - Vakantie PARTY

Bericht door Mark »

Gesloten :party:
Burger for life :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 7 - Op een onbewoond eiland”